#
#

Fankara

İnadına değil, Gönülden ANKARAGÜCÜ

Fankara, foruma yazdı.
Hikmet Hoca düştük ama benim suçum yok demeye adres göstermeye çalışmış açıklamalarında. Ama herkes kadar hatta herkesten bi tık fazla hocanın da suçu var. 6 maç 0 puan son 8 maçta 2 puan. iyi başlamıştı ama sıçtı batırdı. Hele ki parayla ilgili konuşması yanlıştı. Ama hepimiz biliyoruz ki bizim esas sorunumuz yönetim hem de yıllardır. Sportif, mali, idari anlamda doğru yaptıkları hiç bir iş yok. Millet para buluyorlar filan diyorda borç miktarında herhangi bi kayda değer azalmada yok.
 
Kaleci Mert dün iyiydi. Ama 1 maçla veya 1 sezonla kaleci olunmaz. Abartmayi çok seviyoruz. Ama insan keşke korcanla ricardo yerine bu çocuk oynasaydı da diyor tecrübe kazandıkça gelişirdi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.

"nmn" dedi ki;

"Fankara" dedi ki;

Hikmet maç önü röportajında Sarlija ya giydiriyordu. Ifadelerinde bi tek "sarliya maçı sattı" demedi. Ama resmen ima etti. Maçtan sonra sözleşmesini fesh edip gitmiş sarliya yaktı bizi gitti it oglu it.

sözleşme öyle kafasına göre feshedilen bişi değil. büyük ihtimal nur topu gibi yeni davamız oldu.
 
bu arada alanya da attı. kaleci yanlış çıktı yedik. bi kere de bi rakip organize gelsin haketsin yani gerçekten inanılmaz. bitmedi kişisel hatalar.


Yaklaşık 1 ay once 10 yabancının ihtar çektiğine dair haberler vardı. Bu it de onların icindedir.
 
Yönetime kim gelirse gelsin öncelikle para kazanılabilecek kim varsa kitsu, atakan, borven, endri vs. Satilmali. Alper gibi maliyeti yüksek oyuncularla alacaklarına karşılık bonservisi verilmeli. Alper 500 bin euroya oynuyormuş alt ligde o para gelirinin yarısı demek. 8 yabancı hakkını iyi degerlendirirsek eldeki yerlileri yedek filan kullanıp kiradan döneceklerden de 2-3 isim de kazanırsak p.off filan kovalarız belki. Ibrahim Erdi Ali Kaan Alperen Embiya Ender satilmazlarsa Atakan Endri Borven filan kadroda as veya yedek olarak 1. Ligde katkı verirler. Korcan ricardo pazdan pinto atila pansil orkan geraldo assane mal saba sahverdi mutlaka gitmesi gereken yeteneksizler.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Hikmet maç önü röportajında Sarlija ya giydiriyordu. Ifadelerinde bi tek "sarliya maçı sattı" demedi. Ama resmen ima etti. Maçtan sonra sözleşmesini fesh edip gitmiş sarliya yaktı bizi gitti it oglu it.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Sakinleşmeye çalışıyorum da olmuyor bi türlü.
 
Bu takımın kurtulması için ilk yapılması gereken başta gecekondunun en tepesindekiler ve diger gruplardakiler tribünden elini çekmeli ve tribunler sadece münferitlere bırakılmalı. Abi , lider, reis gibi sıfatlarla kişilere biat eden taraftarlardan da kurtularak ilk adım atılmalı. Yani gömleğin ilk düğmesi sağlam olmalı ve doğru iliklenmeli ki sonrakilerde doğru olsun. 2. Ayak doğru yönetim 3. Ayak mali disiplin 4. Ayak altyapı 5. Ayak dogru td ve dogru oyuncular. Belki o zaman 10 yıl sonra bi sivas veya alanya olabiliriz. Bu forumda bile abiciler, reisciler bana sallayacaklar ama yıllardır gözlemlediğim bu.
 
Bir de kendimizi kandırmaya gerek yok hemen çıkmak filan hikaye. Bizim bu ligde hedefimiz rehabilite olmak, sağlıklı bir yapıya kavuşmak olmalı. Hoca adayım mümkünse Aykan, ismet, keleş veya kutlu.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Yok kardeş gözden kaçırmadık. 3 takım da 5 puan 0 averaj dolayısıyla kendi aralarında atilan gol sayısına bakılıyormus. Gb 7 atmış Ks 5 biz 3. Dolayisiyla düşüyoruz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
3 lü averajla da düşen biziz.
Gencler 5 puan attığı 7 yediği 7 0 averaj
Kayseri 5 puan attığı 5 yedigi 5 0 averaj
Ankaragücü 5 puan attığı 3 yediği 3 0 averaj
 
aten bizim alanyayi yenmemiz mümkün değil. Cehennemin dibine kadar gidecen de Ankaragücü yanında biz de yanacaz. Bu yaştan sonra yapabilirsem en güzeli bırakmak. Kafamı zikeyim ki çocuğu da Ankaragüçlü yaptık 20 yaşına kadar çekmediği eziyet kalmadı. Evin içinde sinirden ne bok yicez bilemiyorum. Sabasindan fatih mertine faruk kocasına fuatina dalcisina atakanina korcanina sarliyasina kisaca takımın tamamına tek cümle Allah bir değil bin kez belanızı versin. Bizim yaşadığımız üzüntüyü faruk koca denen konuşma özürlü, beceriksiz ve kuklası her gün yaşasın insallah.
 
Yok lig farketmez yok kaldırım da destek filan bu bünye bi kez daha kaldırmaz bunları malesef.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Mete efendi uydurdugun penaltıya gerek yoktu. Zaten düşeceğiz. Ha diyorsan ki bu mutluluk bana ait olmalı. Son tekmeyi ben atacam bir Ankaragücü düşmanı olarak o zaman yönet devam Mete.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Son 3 macta da fena oynamadı takım. Ama nedense bana maçı kazanırız hissini de veremedi 3 maçta da. 2 de 2 yapmaktan başka şansımız yok. Kasımpaşa 'nın ikili averajda kayseriden kötü olması onları da en azından 1 puana oynatacaktır. Bu maçtan daha çok başakşehir- kayseri maçının sonucunu merak ediyorum. Biz burdan 1 puan bile alsak başak galip gelirse son maçta kayserinin tek şansı fb.yi yenmek olacak bizim alanyayi yenmemiz halinde. Basaklarin galip gelmesi bizim için haftanın en önemli skoru. Kayseri 2 macta 0 çekerse bize 1 galibiyet bile yetiyor. Ama biz pasaya kaybedersekte 1 puana ligde kalıyor kayseri. 6 macta 2 puan alabilmiş bir takım olarak 2 maçta neler yapabiliriz hiç bir fikrim yok.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Hocanın kafa topu alsın da 1 puanı kurtarayım diye oyuna aldığı Erdi nin vuramadığı kafayla 1 puanda gitti. Son 3 maç ve hepsinde de 85 ten sonra yenen goller ve bu takımdan 2 maçtan 6 puan bekliyoruz. Fakirin ekmeği umut.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Fankara, foruma yazdı.
Ankaragüçlü şansı. Dünyaları kaçır, rakip ilk atağında golü atsın. Her hafta ilk verdiğimiz pozisyon gol.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER