#
#
Deu35, foruma yazdı.
doğu215 de kombine satılıyor şuan ne iş bu
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.

"equalizer" dedi ki;

Şu kadroda sorgulanabilecek tek şey Gassama dururken neden paluli ile başlandığıdir, onun dışında plansizlik ve şanssızlıklar sonucu stoperdeki eksikleri zaten biliyorduk
 
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Gassama sürekli adam kaçırıyor, kanadından yediğimiz golleri hep gördük arkadan izliyor zaten defans yok, bence mantıklı bir karar. Tabi herkesin görüşü kendine.
 
Kim oynarsa oynasın umarım puanla(rla) döneriz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
sen deniz deniz diye diretirsen hiçbir şeye hakkın falan olamaz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
geçen haftaya bakın diyenlerin kafası harbi çok kural açık tekrar net doğru, geçen hafta haklı olmanız kuralın böyle olacağı anlamına gelmiyor geçen haftaki hakeme sitem edeceksiniz.
 
emreyide iyi sıyırdılar helal oslun
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
1 adımda değil 2metre önce abartmaya gerek yok karar net kural belli
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
sevinç kursağımda kaldı, Beto'ya ne oldu ya
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
gerizekalı muhabbeti fena oldu sdfsfd
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
bu sezon kombine almamıştım, arkadaşlar gitmediğinde maratona gidiyordum. Nesine.com aradı pederi numaralıdan 2 bilet hediye ettiler :) İnşallah galibiz, zor fikstür öncesi çok önemli bir maç.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
gruptan 1. çıkmak ila 2. çıkmanın arasında fark var mı?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Deu35, foruma yazdı.
http://www.youtube.com/watch?v=vELLLMoZEF8
 
daha önce paylaşıldımı bilmiyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER