#
#
Andiamo, foruma yazdı.
milli takim teknik direktörü mevkisinin en iyilerini mi çağirmali, yoksa inandiği oyuna uygun roldeki oyunculari mi çağirmali? bence doğru olan ikincisi.mesela kağit üstünde salihte 8 numara dorukhanda ama oyuncu tipi olarak bambaşka oyuncular. dorukhan ne salih kadar kreatif futbolcu, ne de salih kadar oyun görüşü var. baskı yediği zaman salih kadar rahat top dolaştiramaz. ayni şekilde salihte de dorukhaninin dinamizmi enerjisi yok. şimdi burda iş hoca tercihine kaliyor. hoca benim orta sahada yeteri kadar teknik ayaklarina güvendiğim oyuncum var diyip tercihini dorukhandan yana kullaniyorsa saygi duymak gerekir. aynı mevki/farklı oyuncu tipi üzerinden dorukhan salih örneği verdim ama rıdvan/caner ya da forvet tartışmalarıda hocanin inandiği oyun üzerinden değerlendirilmeli bence.
 
ben dorukhani hiç beğenmem sadece enerjisiyle varolan dümdüz bir futbolcu bence. çok eleştirilen ömer bayram dahi daha kreatif bi topçu dorukhandan ama bu yüzden şenol güneşin tercihlerini şahsen eleştirmem. kendi oyunu kendi tercihi. ama bu tercihler risktir. turnuva sonunda işler umduğumuz gibi gitmemişse daha çok eleştirilirsiniz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
valla kaybedicek bişeyimiz yok. biz sakin sakin 2-0i alalim gerisi allah kerim fatih terim
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
bu sene yunus dolayisiyla çoğu maçinizi seyrettim.demirsporun sinan,hasan,inler,tayyip,rassol omurgasını koruması lazım bence. hepsi de bu ligi kaldiricak yetenekteler kaan kanak, dippa ezeh gibi isimlerde rotasyon iş yapar önlerine bi transfer gerekebilir. ki ptt ile süperlig arasindaki kalite farkı gitgide azaliyor zaten. yani sadece bu seneye bakalım sobiech,ndao, fatih kuruçuk, sabo, selim ılgaz, aabid, atakan çankaya, mesut çaytemel, yusuf abdioğlu, abdülkerim bardakçı, adil demirbağ, sekidika tonla birinci lig topçusu gayet altindan kalktilar bu ligin. bunlar sadece benim aklima gelenler.
 
özellikle hasan kılıçı fahiş istekleri yoksa bırakmak enayilik olur. sürekli sırtı dönük top almak zorunda olduğun bi pozisyonda bu kadar sakin oynamak kolay değil. ilk seyrettiğim zaman kimmiş bu diye baktiğimda hollanda altyapisini görünce şaşirmadim. böyle iki ceza sahası arasında oynayabilen tekniği ortalama üstü topçu kolay bulunmuyor.
 
hayirli olsun yeni sezon.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
2018 son hafta göztepe de sinan-gomis
2019 33.hafta rize de sinan-diagne
2021 onyekuru-mostafa
 
bu hep son haftalarda süregelen penaltı kavgaları da artık şampiyonluk totemi gibi bişey oldu. hepsinde de ısrarla hoca kaçıranlara tekrar attırdı. bakalım bu işin sonu nolacak :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
https://twitter.com/SkySportsLyall/stat ... 7696700421
 
diagneyi watford, palace, brighton istiyomuş. sam allerdyce okay ve diagnenin pl de oynamaya devam etmek istediklerini söylemiş.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
bjk istese bile prosedür olarak mümkün olan bişey değil. örneği de yok zaten.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
burağin son attiği golü lille'in diğer hücumcuları ya kaleciye nişanlardi ya da tribüne vururdu. ikone, bamba, david filan fiziken müthiş diriler makine gibi koşuyorlar(ki 35lik burağin çevresine de böyle adamlar lazim) ama iş ince işlere, pozisyonu bitirmeye geldiğinde epey sikintililar. burakta bu nokta da önemli bir sorunu çözüyor sene başından beri. gollerden bağımsız şu maçta 4 kilit pası var. 2013 model burak sırtı dönük top kaybı canavarıydı. son sürüm burak ligue 1 de sırıtmıyor.
 
lille aslinda genel olarak çok düz bi takim. dominant bi futbollari yok. renato sanchez, yusuf, araujo birkaç topçu hariç ayağina top yakişan oyuncu yok. tam koş koş koş takimi. fransa liginin kendi dinamiği de bu oyunu çağiriyor tabii ki. şampiyonluk çok yakışır inşallah sonunu getirebilirler.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.
son 30 sene de terimsiz 19 sezonda 7 şampiyonluk almişiz. terim ile 11 sezonda 8 şampiyonluk almişiz. bak süper kupaymiş, tr kupasiymiş eşantiyon kupalara girmiyorum, uefa serüvenini de geçiyorum. müzedeki kupalarin %36si bu adama ait. 4 yıldızın yarısını nerdeyse tek başına almış. son 10 senede tek başina ezeli rakibimizin iki katı kupa almiş. terimi gs'den çikar geriye trabzonspor kaliyor işte.
 
sene sonu canı isterse başkan olur. cani isterse saha kenarından devam eder yine şampiyon olur. yoruldum derse de adana sokaklarindan avrupalara yazdiği 50 senelik hikayeye yakişir şekilde uğurlanir. bu kulübün kurucusundan sonraki en büyük efsanesi çakallara yem olmaz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.

"Gassaray1905" dedi ki;

"caGe" dedi ki;

ben yanlış anlamışsam düzeltin.
 
https://twitter.com/SebahattinReis/stat ... 8184383489
 
damat volkan bey dediği fatih terimin damadı. fatih terim giderse sen Galatasaraydan para kazanamasın diyor, yani fatih terim damadına manejarlik işleri ayarlıyormuş bu tweetten bunu çıkarabiliriz.
 
fatih terime yapılan bu hainlik unutulmaz.

Neden hainlik ayarlamadığını nerden biliyorsun. Belkide hain olan Galatasaray üzerinden menfaat sağlayan Fatih Terim hocandır.
üslüba bak üslüba fatih terim hocan haha
 
her karalama habere balıklama atladiğina göre fena sıkıntın var belli. bunlar firavun işte. mevzubahis gs filan değil aslinda. fatih terim gibi bir profilin başarili olmasini, arkasina böyle devasa bi kitle almasini hazmedemiyorlar. adanalı topal talatın oğlu gelicek en tepeye çikicak kolay mi öyle ya? yok mu bi ciks italyan mancini prandelli filan bütün zaferler gökyüzüne hani. bu kitlenin egolarini kusmalari lazim bi şekilde. nefret oklari hep birisini işaret etmeli. topçular arasinda da mutlaka bi günah keçisi seçilmeli.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Andiamo, foruma yazdı.

"Kaiser" dedi ki;


İnan buna cevap vermek çok zor, üstüne Galatasaray'ın içinde bulunduğu durumun sebeplerinden birisi de bu aslında; 34 hafta olmuş ama halen takımın net bir 11'i, oyunu yok.
 
Ligin başından beri sadece 4 kez aynı 11 çıkmış sahaya.
 
Belirtmeden geçmeyeyim, hocanın cezası bitiyor. Başkanın saçma sapan açıklamaları vs derken GS adına çok gergin bir maç olacak. Açık konuşalım, Göztepe kazanırsa GS için sezon biter.
 
Adettendir, yapayım bir 11 ama diziliş muhtemelen böyle olmaz.
 
Muslera
 
Linnes - Luyindama - Marca - Saracchi (Emre Taşdemir)
 
Feghouli - Gedson - Taylan - Emre Kılınç
 
Halil - Oğulcan

linnes de yok hocam. ek olarak onyekuru, yedlin, donk da diğer eksikler.
 
muhtemelen bu 11 çıkar. sadece oğulcanın yerine feghouli değişebilir ama o da pek hazır görünmedi.
muslera
şener-luyi-marcao-saracci
taylan
oğulcan-gedson-kılınç-kerem
halil
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER