#
#

Caliskan58

Semti Eminönü Henry Bienvenü !!!

Caliskan58, foruma yazdı.

"mccalebb" dedi ki;

Emre Belözoğlu hamaset yapıp duracak camiamız diyecek kendisinin FBli falan olduğuda yok bu arada has galatasarayli ama bunlar benim için bir kriter değil beni düşündüren şey emre bize ne katabilir ? Bence kocaman bir hiç bizden önce deneyimi bile yok adam yönetimi zayıf yani emre olana kadar biz 10 sene daha boş geceriz.
 
Emre bugün ben deneyim kazanip Fener'e donucem dese acı ama gerçek Türkiye sınırlarında FB hariç kimse kendisine kapısını açmaz ekmek vermez belki Başakşehir hariç oda TD yapmaz salak değil bizim gibi.
 
Yani Emrede çok iyi biliyorki sportif direktör ya da TD olarak sadece Fener camiasında tutunabilir bunun dışında kimse kapısını açmaz acanida taraftarı tefe koyar kovdurur Emre'nin kariyerinde mahkemelik olmadığı kulüp yok sanırım.
 
Yani Emrede bunu bizden iyi bildiği için burada tutunmak için son gaz hamasete devam edecek burda tutunamazsa menajerlik yapar belki.
 
Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İşin kötü yanı şu ki Emre bize gelmeden önce ondan en fazla nefret eden bizdik. Bizim millet balık hafızalıdır. Bu tribünlerde katil emre diye bağrılmadı mı? Bağrıldı. Fakat bizim tribünlerin şöyle bir huyu var ve bundan utanıyorum. Biz, bize siktir çekeni bağrımıza basarız ve onu yere göğe sığdıramayız. İsmail Köybaşı ağzından salyalar aka aka Fenere koybaşı diye bağırıyor, bu görüntüler bjk tvde yayınlanıyor ve biz gidip bu kişiyi transfer ediyoruz. Hani bir laf var ya seveni dikerler ,dikeni severler diye. biz bu durumu yaşıyoruz. Sosyal medyaya bakın bi , millet 1 şampiyonluk için fatih terimi,şenol güneşi falan düşünüyor :)
 
Ha emre akıllı birisi. Baktı Fenerde ekmek çok yapıştıkça yapıştı. Biraz daha zorlasa kulübü üstüne alacak. Şuan kafasına göre istediği göreve gidebilecek potansiyelde. Ali Koç ipleri çoktan verdi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.
malatyanın kalecisine şimdiden geçmiş olsun. beşiktaş ve galatasaray ilk yarı 3'er tane gol yesin eminim ki bizimkilerde kıskanıp direk gol yiyeceklerdir.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"May17" dedi ki;

maçı izlemedim Emreyi de bitim kadar sevmem ancak şike yaptı demek ağır kim için ne için şike yapacak.Şike yapacak olsa neden bu haftayı beklesin geçen haftada puan kaybedebilirdi.
 
Fenerli arkadaşların unuttuğu bir şey de şu,rakip 17-18 maçtır yenilmeyen Sivasspor.Çantada keklik gibi düşündü herhalde herkes.Zor olacağı belliydi.Üstüne geçmişe dayanan Rıza Hoca ile gerginlik belliydi yani çok zor olacağı.

Hocam mesele maçı kaybetmesi değil. Biz ne maçlar kaybettik bu maç ne ki? Zaten sivasın yenmesi mucize değildi, şansları epey yüksekti. Maçı izlersen neden şike dediğimi çok rahat anlarsın. Şöyle düşün; Aynı oyuncu değişikliklerini rıza çalımbay yapsaydı bugün ortalık yıkılırdı, sivas fenere yatıyor denirdi. Bir demba ba oynatılmadı diye başakşehire ve aykut kocamana neler denildi neler.
 
Dünki maçta oyundan cıkan isimler tüm sezon 11 de forma giyen ve sana maç kazandıran isimlerdi. Ozan,Szalai,Pelkas,Caner. 90 dakika sahada yürüyen, hatta yürümeye bile mecali olmayan mesutu inatla oyunda tuttu. İnatla hatalar yapan tisserandı inatla oyunda tutup yanında ki szalaiyi çıkardı. İsviçreli bilim adamları hala yapılan ve yapılmayan değişiklikleri araştırıyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"liberte" dedi ki;

sonuçta kendisi, akp sonrası türkiye gibi bi' fenerbahçe devraldı.
oyuncu seçimleri, td seçimleri bakımından şu ana dek başarısız ama göreve gelirken de ilk seneler için çok pembe bi' tablo da çizmemişti.
 
taraftarda kredisi var. sonuçta aziz görmüş insanlarız.

en büyük suçuda bu zaten. kendisi en başta pembe tabloyu reddetmiş, kupa işlerini ilk dönemi için hedefleri arasına koymamıştı. ama işte sosyal medyada gerizekalı betçi fenomen ve peşindeki yüzbinler yüzünden bu duruma düştü. dik duramadı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"clad" dedi ki;

dunku maç için emre belezoğluna fetöcü şikeci demek tam anlamıyla terbiyesizliktir.

Cümle alem bilmiyor mu fetonun çocugu oldugunu? Gs nin o kadrosunda ki cogu topcu gibi fetoya iman ettigini herkes biliyor. Bize gelince mi aklandı tertemiz oldu? Zamanının KATİL EMRE’si nasıl bi anda en büyük Fenerli oldu? Şu dün yaptığı hareketleri acemilikle, heyecanla falan açıklanabbilecek şeyler degil. Resmen şike yaptı. Bilerek sattı maçı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.
Ali koç'un en büyük hatası sosyal medyanın gazabına uğramasıdır. Bu adam seçim çalışmalarında üstüne basa basa dedi ki '' benim hedefim orta vadede 2 dönem uzun vadede 3 dönem başkanlık yapmak ve ilk 3 sene şampiyonluk sözü vermiyorum çünkü hem finansal olarak hemde sportif olarak bir yapılanmaya gitmemiz gerekiyor''. Daha ilk senesinde patlak verdi ve sosyal medyanın gazına gelip yapılanmadan falan tamamen uzaklaştı. Ahlar vahlar ettim, o Philip Cocuyu göndermeyecektik. Madem bir işe başladın sonunu getirecektin. Tamam Cocu'ya verilen kadro gerçekten berbattı ama düzeni yinede sağlayabilirdi. Fakat Cocuyu gönderdikten sonra öyle bir sıçmaya başladı ki deliği kapatamaz boyuta geldi olay. Kurumsallık, düzenli yapılanma falan tamamen çöp oldu.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"Bhecfbs" dedi ki;

Yalnız kotu oynamamız sebebiyle dile getirilmedi.
Cissse ye yapılan pozisyon net penaltı .Var incelemesi yapılmaması buyuk sorun.
Hakem gormedi ama var.nasil cagirmadi bilemiyorum.

ya hocam, Fenerbahçe Spor Kulübünün teknik sorumlusu gözgöre göre, bilerek isteyerek, bilinçli bir şekilde maçı satmış. Oyuncularda gram arzu,istek yok. Penaltıyı verse ne olacak? Maç içinde yaptığı ve yapmadığı değişiklikler resmen şike arkadaş. Bu fetöcü şerefsizden tiksiniyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"mccalebb" dedi ki;

"roxrox" dedi ki;

amına kodumun fetocu emresi maçı bilerek vermediyse şerefsizim. bir hoca takımı anca bu kadar sabote eder anca bu kadar ruhsuz oynatır. şu maçta şike var deseler allah belamı versin kesinlikle inanırım.
İkinci yarı başı ve hemen 3 dk sonra yaptığı değişiklikler maçı bilerek vermekten bile kötüydü öne geçmiş artık statik oynayacak Sivas takımına kontra adamı osayi açık alan oyuncusu Cisse almak intihar etmektir zaten bunların yanında ruh gibi gezinen mesut dururken orta alanı diri tutacak her an sana skor yapacak pelkas ve ozanı çıkartmakta dur intihar ediyim ama garanti olsun diyip beyine sikmaktir.
 
Çekeceğimiz varmış ki AGucu maçında son saniye atıp bu aciyi daha derin yaşadık sağlık olsun yapacak birşey yok.Keske boşa umitlenmesek Agucune şans kalsaydı..Olmadı..Herkese geçmiş olsun.
 
Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

ya hocam allah belamı versin telefonla fatih terimi arayip hocam nasıl değişiklik yapayım diye sorsa o bile bu kadar kötüsünü tavsiye edemezdi. ne alaka aklım almıyor.vallahi billahi aklım almıyor ya. allah belamı gözgöre göre bilerek vermediyse maçı şerefsizin önde gideniyim.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.
amına kodumun fetocu emresi maçı bilerek vermediyse şerefsizim. bir hoca takımı anca bu kadar sabote eder anca bu kadar ruhsuz oynatır. şu maçta şike var deseler allah belamı versin kesinlikle inanırım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Caliskan58, foruma yazdı.

"Bdüzü61" dedi ki;

İyilik de yaramıyor arkadaş. Dört renkli forma bulamazlar da sıcaklarda aramaktan perişan olurlar diye şu mübarek günün hatırına uyarayım demiştim oysaki. Ama anladım ben niye bozulduğunuzu. Siz beş renkli forma istiyorsunuz. O konu beni de terziyi de aşar arkadaşlar. Resimdeki dayılardan tanıdık varsa onlara sorun.
 
https://www.haber61.net/m/spor/3u-birden-trabzonspora-karsi-h119231.html
 

"roxrox" dedi ki;

dur trabzonlu daha maça çok var şimdiden ağlamaya sızlamaya başlama. maç günü formunu yükseltmeni umut ediyorum.

Yok be üstad, daha başlamadım ağlamaya. Sene sonu aynı kupaya gidersek beraber ağlarız belki diye bekliyordum. (Bu arada ben sizin şampiyon olacağınızı düşünüyorum. Tabi İzmir’den gol haberi gelirse.)

canın sağolsun senin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER