#
#
faDem, foruma yazdı.
Dile kolay bi tarafta 26 yıl diğer tarafta 44 yıllık bi özlem tebrikler arkadaşlar tadını çıkarın
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Play off sendromu yaşamadan bu kez oldu galiba tebrikler arkadaşlar Adana yanıyordur şimdi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Hatay saldı sanki ligi bizim ilk sene ki halimize benziyor UEFA için erken falan diye mi düşünüyorlar bilmiyorum yine erken bi gol bulabilirsek galibiyet alabiliriz yoksa 0-0'ı oynamaya çalışıp son dakika sendromu yaşayabiliriz
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Tebrikler çotanaklar Eren Tozlu özelinde Giresun'lu kardeşlerimiz genelinde, kalıcı olursunuz umarım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Aynen forma adaleti gözetilsin başka bir şey istemiyoruz, yeri gelince Semih-Adem gibi papaz oyuncuları da kesecek adam gelsin Umut-Kubilay-Olcay gibi adamlarla zaten hep eksik oynuyoruz kulübe de olsunlar yeter
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Şu bize çıkan kartın daha ağırlarında bırak var'ı faul bile çalınmayan pozisyonlar var ayıptır günahtır ya ayağa yapılan basmalar ne zamandan beri kırmızı oldu
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Türkiye liglerinde örneği olmayan şeyler yaşıyoruz neydi gölümüzden sonra hakemi var'ın başına çağırmak siz neden orada oturuyorsunuz
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
malum bizim sayfa sadece skor paylaştığı için kim sakat kim pozitif vaka maç kadrosu açıklanınca öğreniyoruz o derece profesyoneller yani
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.
Tam maç saatine canlı dersim var, 10 sene Elazığ'da çalıştım böyle zulüm görmedim :) Şaka bi yana da artık bazı şeyleri futbolun önüne koymamız gerekiyor yaş ilerledikçe daha iyi anlıyor insan arayıp ders saatini değiştirme gereği bile duymadım.
Açıkçası yeni transferleri merak etmiyor değilim ikinci 45 dk merakımızı gidereceğiz artık, kağıt üzerinde iyi görünüyorlar bakalım performanslarını sahaya olumlu yansıtabilecekler mi
Tek eksiğimiz Tetteh görünüyor şu an antrenmanda sakatlanmış 2 hafta sahalardan uzak kalacak
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
faDem, foruma yazdı.

"mahalleçocuğu" dedi ki;

Lig bitince, Y.Malatyali bı arkadaş yazmıştı,dùşme kaldırılacak kesin bilgi diye,gùndemde daha hiç birşey yoktu bu konu hakkında,demekki kulüp yöneticileri biliyorlarmis böyle olacağını.Bu karar inşallah hayırsız olur,inşallah Avrupa şampiyonasından men yeriz

Kim yazdı bilmiyorum ama gerçeklik payı var düşme kaldırılınca bu zihniyet devam ederse yönetim anlamında düşmenin yine en büyük adayı oluruz dedim ama İstanbul kanadından bazı arkadaşlar hiç öyle değil 2 ay önce Riva'ya yönetimi protestoya gidecektik aradılar kesinlikle düşme olmayacak rahat olun sesinizi çıkarmayın diye, iddaa gelirleri vs. devletin kasasına para girsin oynatmışlar ligleri ne kadar doğru bilmiyorum. Bizim takımın rahatlığından, nerede bi mikrofon görse konuşan başkanın iki ay ağzını açmamasından, takım kümeye giderken en iyi oyuncumuzu satmalarından, ligde kaldığımız net değilken süper lig ayarında topçu transfer etmemizden anlamak gerekirdi diye düşünüyorum
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER