#
#

network

Biz Ankaragüçlüyüz!

network, foruma yazdı.
Camia oyunu kuralına göre oynuyor.
 
Sahada hakem musveddesi yüzünden ince ince maci kaybettik ama su an 1 1 yaptık. Yarın cezalar açıklansın, hangi camianın kimi ezdigini o zaman görebiliriz.
 
20 yaşındaki bir çocuğun, 3 gündür cezaevine girmesi için uğraşıyorlar butun güçleriyle. En son olan tutuklama talebide reddedildi.
 
Camiada baskan bi hata yapsinda yüklenelim diye bekleyen , enteresan bir kitle var. Eski başkanların ismini de öne atip , garip yazılar yaziyorlar. Evet yiginer olsaydı çocuk cezaevindeydi (bikac günde olsa) , evet bjk Camiası her kanaldan saldırırken, camia çukura itilirdi. Simdi gorecez neler olacağını.
 
Kimse bizim babamızın oğlu değil ama her alanda itle köpekle baş edebilecek bir yonetim yillardir istediğimiz şeydi.
 
Adamlari indirip, eldeki bonservisli topçuları 3 5 milyon dolara satıp, yolunu bulup , camiayı yine kaosa sürüklemek pesinde olanlarda , işine baksın. En büyük hainlikleri, en büyük Ankaraguclu biziz diyenler yaptı yillarca. Onların değirmenine şu taşımaya gerek yok şu an.
 
Camia birlik içinde olacak ve Herkesin karşısına dikilecek.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
@janker
 
2007deki olayların içinde olduğumu yazdığım 1 tane yazımı göster, surda senden özür dileyip , en buyuk besiktas yazacam. 15 senedir o olaylarla ilgili sadece yorum yaparım, duyduklarimi yazsam zaten buraya yaşanmış gibi anlatırım ama içinde olmadığım olayları ben yazmam. Beni kendinle karıştırma.
 
Sizin tribünden çok arkadaşım var , direk tribündeki organizasyonları vs yapanlar da dahil. Hatta bu maça da geleceklerdir bazıları, gelmeleri içinde konuşmuştuk ama son dk problem olmuş heralde.
 
O yüzden şu sosyal medya işlerini bi bırak bence , aslinda sen duzgunde biriydin hatırladığım ama zaman değiştiriyor heralde. Diline vuruyor bazen insanların.
 
Uzatmaya gerek yok gerci.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Deplasman Tribünü Kaç Kişiyse , 2 Katı Taraftarla Alanya dayız..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"jancker" dedi ki;

"network" dedi ki;

2006 vs muhabbetlerini de bi geçin be kardesim.
 
Polis kayıtlarına gidin bakın, 1 tane video koymuştunuz, 35 kere kesmissiniz videoyu.
 
2. Mac için hep birlikte yasağı kaldıralım, gelelim İstanbula.
Yada 2 3 hafta sonra , Hem İstanbulspor , hemde Kasimpasa deplasmanlarina gelecez. Madem delikanlı atarli arkadaşlar çok fazla istanbulda , buyrun meydan sizin. Deplasman otobüslerine saldırın kendi sehrinizde
 
İnternet tribunculugunu biraz bırakalım be kardeşim.

delikanlı gibi 2006 da kaçtınız mı kaçmadınız mı?

Valla ergen gibi su muhabbetlere girmeye gerek yok ama Ben o donem Askerdeydim. Yani kaçmaktan kastın, icraatını yapıp otobüse binmekse, evet kacilmıştır diyelimde , ortayi bulalım.
 
Olaylardan sonra 42 kisi gözaltına alınmıştı, daha önceki ve sonraki gözaltıları bildiğimden, bisey olmasa zaten alinmazlardi diyeyim ve olayı kapatayım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
2006 vs muhabbetlerini de bi geçin be kardesim.
 
Polis kayıtlarına gidin bakın, 1 tane video koymuştunuz, 35 kere kesmissiniz videoyu.
 
2. Mac için hep birlikte yasağı kaldıralım, gelelim İstanbula.
Yada 2 3 hafta sonra , Hem İstanbulspor , hemde Kasimpasa deplasmanlarina gelecez. Madem delikanlı atarli arkadaşlar çok fazla istanbulda , buyrun meydan sizin. Deplasman otobüslerine saldırın kendi sehrinizde
 
İnternet tribunculugunu biraz bırakalım be kardeşim.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Bizim ülke kadar , Pireyi Deve yapan başka bir ülke varmidir bilmiyorum. Ozellikle sosyal medya çıktıktan sonra ,saçma sapan şeyleri, buyuk olaylarmis gibi yansıtıyor herkes.
 
Tamam , ufak tefek şeyler olmuştur ama son sahaya atlama olayına kadar , gayet normal ufak tefek şeyler yaşandı. Son maç 80 dk küfür yemiştik, madde yemiştik. Olur bunlar , sahaya da bir sürü madde atılmıştı bizimkilere karşı. Bunlar olabilir.
 
Öncelikle maci bu kadar gergin yapan şey en başta Yasak kararıdır. Yasak gelmese bu olayların çoğu yaşanmazdı. Bir diğeri, fotoğraf verilmeler ve Alındığı söylenen biletlerle, truva yapılacağını 1 haftadır yazan twitter veletleri.
 
Yoksa Beşiktaş maçları tamam gergin geçer ama standart tüm İstanbul takımlarıyla olan , gerginliklere yakındır aşağı yukarı. Hatta Fenerle daha çok sıkıntı yaşanmıştı Eryamanda.
 
Sahaya atlayan kardesimize de illaki tepkiler gösterilmiş , ona bisey demiyoruz ama hem Beşiktaş takimi , Hem yedek kulübesi , hemde hakem saçma sapan hareket ve kararlar ile tribunleri çıldırtmıştir.
 
Cocuk gariban , cocuk esirgeme yurtlarında büyümüş, hayata eksi başlayan bir kardeşimiz. Bizde kendisine sahip çıktık , geceden beri Adliyede bekleyip , çıkarttık evine yolladık.
 
Yaptığı yanlış mı? Tabiki yanlış ama iyiside , kötüsüde bizim. Yalniz bırakmayız kimseyi.
 
Besiktasli futbolcularda şikayetçi olmamış, konu kapandı gitti.
 
Gerginlik vs olacaktır, çoğu normal şeyler. Maci izleyene de keyif veriyor bunlar.
 
Cok uzatmaya gerek yok.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"21" dedi ki;

"batıkent06" dedi ki;

Yazıklar olsun Tff -Mhk ...Yeryüzünde başka hakem kalmamış gibi Bjk' nin çocuğu Mete'yi maça vermişler.Ankaragücü yeni takım ve hoca da yeni geldi.Kadro zaten yetersiz.Bjk de zaten formda.Metenin kollamasına ihtiyacı var, düşündüler demekki.Bu hakem Kayserideki son maçta, attığımız golü iptal etti.Neymiş 2 ay önce eski pozisyonda faul varmış.Oysa bjk nin faul ile kaptığı top, gol oldu ve vara bile gitmeden verdiler.Soğuttular milleti Futboldan bu hakemler yüzünden.

Hemen veryansın etmeyin. Beşiktaş'ın çocuğu falan değildir Mete Kalkavan.
Pasalı'nın gönderdiği linke bakın, 21 maçta bize de 41 sarı, 2 kırmızısı var. Rakibimize kırmızı çıkarmaz. Geçen yıl Konya maçında Pjaniç'in ayağını kıracaklardı, sahada seyretti mesela.
 
Deplasmana alınmıyoruz, Yasin Kol denen tetikçiye maç veriliyor, polisin soktuğu 25 kişi raporda 100 kişi olarak yazılıyor, PFDK'ya sevk ediliyoruz, TFF'nin son numarası da Mete Kalkavan.
O yüzden şimdiden başlamayın hiç.

Tam olarak ne zaman başlayalım kardeş? Maci kaybedince mi söyleyelim mesela?
 
Mete kalkavan denen ya.sagin niye bu maça atandığı çok net. Daha öncede yaşadık hala daha mhk adlı ka.pe evladi kurumda , takımlara ayrımcılık yapılıyor.
 
Ülke b.k çukuruna dönmüş her kurumuyla, işine gelen işine geldiği gibi aldığı için bu tür işleri, işlerine geleni görmezler.
 
Bakalim macta neler yaşanacak. İç sahada oynanan son 3 maça bu ya.sagi verdi mhk , cok enteresan değil mi?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
2. Haftadan bi takima ve hocaya bu kadar yüklenilen başka bir camiaya şahit olmamistik şimdiye kadar. Sagolalim onuda kimseye kaptirmamisiz.
 
Portekiz liginde en iyi 5 orta sahanın 2 tanesini almışız, geçen sene 11 gol atmış jeseyi almışız, son 3 sezonda Yunanistan liginde 40a yakın gol atan machedayi almışız, yine ali söw Bulgaristan liginde 3 sezonda 40tan fazla gol atmış pandemi öncesi. Kanatlar konusunda biraz sıkıntı var gibi ama zamanla oturacaktir. Takimin en iyisi Marlon görünüyor şu an zaten. Oguz ceylan ligde idare eder , defansta bana göre net stoper almadılar ama son gelen çocukta ışık var , Atakanda fena degil şu an.
 
Yani bütün takımların zamana ihtiyacı var zaten , daha 2. Hafta , bu neyin karamsarlığı ? İlk hafta takim uçuyor kaçıyor deniliyordu Antepe yenildik hemen ligden düşerizler başlamış. Karagumrugu yenelim deplasmanda , Beşiktaşı parcalariza gelir durum..
 
Bi durun be kardesim, takim bi otursun. Yani nedir bu sosyal medya , cok garip.
 
İnşallah Kazanıp Döneriz, Ben umutluyum takımdan. Bikac hafta daha kötü giderse , zaten hocayi da gönderirler yada inat ederlerse gider gondeririz. Biraz daha reel'e bakmak lazim.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
2 takımda 1er bay ile ilk 3 haftayı geçti ve daha galibiyet yok. Lige yeni çıktığımız ve hocayi da her geçen maç yerden yere vurduğumuz için, bizim daha çok ihtiyacımız var kazanmaya. Karagumruk kadrosu iyi , düşme ihtimalleri çok zor bence.
 
Hafta sonu ne yazikki istanbulda olamayacagim ama bizim ekip hemen hemen tam kadro iniyor İstanbula.
 
Karagumruk Camiasinda surekli görüştüğümüz ve gerçekten çok sevdiğimiz abilerimiz , kardeslerimiz var. 6 7 senedir bicok özel ve tribunle ilgili konularda karşılıklı yardımlarımız olmuştur. Dostluktan öte arkadasliklara sahibiz. İnş bozulmaz hiçbir zaman.
 
Keske mac Semtte olsaydı ama yapacak bisey yok. Eziyet cektiriyorlar koskoca Istanbulda adamlara.
 
Bizden sonraki Tum Maçlarda Karagumruk Camiasına Başarılar.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"Nikoo" dedi ki;

o maçta karagümrük galip geldiğinden dolayı olay çıkmamıştı ki attıkları her golden sonra teknik direktörlerinin şampiyonlar ligini almışcasına sahayı turlaması, soyunma odasında nerdeyse şampanya patlacak kadar kıvama gelip sevinmeleriydi . bir takımı şampiyonluktan ediyorsun karşı takımı anlayıp empati kurmaları lazımdı;ama yakışakalmayan işler yaptılar.yoksa galip gelip bu tür şeyleri yapmasalar hiçbir sıkıntı olmazdı

Bende bundan bahsediyorum zaten baskan. Tribunle , sahadaki hocanin, topcunun ne alakası var? Simdi o hoca nerde ? Bursada zamaninda aynı şekilde düşmanlık başlatmıştı, o da yanlıştı bana göre.
 
Hadi hepsini geçtik, olur sosyal medyanın önüne geçmek kolay degil ama çıkıp birilerinin buna engel olması lazımdı bence.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER