#
#

ankaraguculist®

Şampiyon Yap Bizi , Cehennemde Yak Bizi!

ankaraguculist®, foruma yazdı.

"TATÜ" dedi ki;

"ankaraguculist®" dedi ki;

Okyanusları geçip yine derelerde boğulmaya başladık. Herkes hocaya sallıyor ben artık gülüyorum çünkü bizim milletimizin ortak özelliği budur. Anında adam satmak. Daha 1 hafta önceye kadar taktiklerini, oyun kurgusunu yerlere göklere sığdıramayanlar bielsa karaman diyenler bugün yerin dibine sokuyor. Dediğim gibi şaşırmıyorum çünkü bizim milletimizin tipik özelliği bu. Neyse maça ve hocaya gelirsek final dediği maçı maalesef kaybetti. Bu maç değil ama denizli maçı o allahın kazma saatçisi olmasaydı (paintsill) o morallede burdan 1 puanı alıp kafamız rahat ankaraya dönerdik. Bizde hocanın 2 maçtır oyun skoruna negatif anlamda etkisi az oyuncu beceriksizlikleri çok. O golleri IQ oranı sıfır olan adam atar bunlar atamıyorsa hoca ne yapacak? Hoca ile ilgili tek katıldığım görüş neden yani neden Lukasic gibi orta sahada mücadeleci bir ofans topçusu sonradan tercih edilmiyor. Neden emre güral'a verilen özgüven enbiyaya verilmiyor. O çocuk Altınordu altyapısından çıkma şuan gelişim sürecinde ver şansı güldürsün yüzünü. Yani badji'den kötü olacağını düşünmüyorum. Muhtemel bu hafta ilk 11 çıkaracaktır. Tüm oyun planınıda kendi üzerinden kurcağını düşünüyorum. Çok eksiğimiz var ama ligde bizim kadar temiz pozisyona giren takım sayısı az. Bunları gole çevirirsen ne ala çeviremezsen net söylüyorum düşeriz.
 
Bi de bu var arkadaş hoca yada hocanın tercihleri eleştirilemez mi anasına mı sövülüyor bacısına mı iyiyken hep beraber alkışladık olumsuz olunca mı sıkıntı iki haftadır formsuz tercihleri tartışmalı hocası topçusu hepsi lig bitmiş havasında zorluk derecesi en düşük ama sezonun en kritik Denizli maçına topçular laylaylom vaziyette çıktı evimizde berabere kaldık Malatya’da rezalet oyun anlamsız müdahaleler direk rakibe verilen 3 puan ne diyelim şimdi tamam takım zaten çok kötü kurulmuş eksiklerde var amenna ama bunu abuk subuk tercihlerle iyice riske atmanın anlamsız anlamsız bişeyler denemenin manası ne iki maçtır çıkan 11 ler skor ortadayken giren çıkan oyuncular hepsi duruyor bunlar normalse işimize yarıyorsa devam edelim o zaman böyle ayıp olmasın hikmet karamana

Kusura bakmada bende senin ve senin gibi sorgulayanları anlamıyorum. Hocanın 3 puan aldığı savaştığı oynattığı 11 bozuldu. Borven'in olmaması zaten kayıp elinde kalan tek striker badji'de gitmiş. Hayır ne yapmasını bekliyorsunuz onu anlamadım? Yedeklerde Xavi iniesta varda hoca mı oynatmıyor ? Tek hatası Lukasik'i değerlendirmemek. Bundan hariç göbekte oynatacağın adam sevsende sevmesende orman ve Şahverdi ? Eee problem ne zaman? Senin oynamadılar dediğin denizli maçında 3 tane %100 pozisyonu yedik. İlk yarının son 30dk sı için aç yorumcular ne diyor. Bir sağdan bir soldan gözümüzü bir dakika ayırmadan izledik diyorlar.Gelelim malatya maçına tutuk başlamışız 1-0 gerideyiz elimizde ofans anlamında tek kozumuz var Geraldo herif giriyor 4dk sonra kırmızı görüyor? Napacak kardeş pardonda hikmet hoca buna ? Boş konuşuyorsunuz olumlu veya olumsuz yorum yapılırda boş konuşmak ayrı meziyet. Banane hoca benim babamın oğlumu herkes eleştirir ama bu camiada nankörlük var yıllardır böyle adam 30 maç alır 2 maç kaybeder uvvvvv.. Rezillik başka birey değil kuran çarpsın...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Okyanusları geçip yine derelerde boğulmaya başladık. Herkes hocaya sallıyor ben artık gülüyorum çünkü bizim milletimizin ortak özelliği budur. Anında adam satmak. Daha 1 hafta önceye kadar taktiklerini, oyun kurgusunu yerlere göklere sığdıramayanlar bielsa karaman diyenler bugün yerin dibine sokuyor. Dediğim gibi şaşırmıyorum çünkü bizim milletimizin tipik özelliği bu. Neyse maça ve hocaya gelirsek final dediği maçı maalesef kaybetti. Bu maç değil ama denizli maçı o allahın kazma saatçisi olmasaydı (paintsill) o morallede burdan 1 puanı alıp kafamız rahat ankaraya dönerdik. Bizde hocanın 2 maçtır oyun skoruna negatif anlamda etkisi az oyuncu beceriksizlikleri çok. O golleri IQ oranı sıfır olan adam atar bunlar atamıyorsa hoca ne yapacak? Hoca ile ilgili tek katıldığım görüş neden yani neden Lukasic gibi orta sahada mücadeleci bir ofans topçusu sonradan tercih edilmiyor. Neden emre güral'a verilen özgüven enbiyaya verilmiyor. O çocuk Altınordu altyapısından çıkma şuan gelişim sürecinde ver şansı güldürsün yüzünü. Yani badji'den kötü olacağını düşünmüyorum. Muhtemel bu hafta ilk 11 çıkaracaktır. Tüm oyun planınıda kendi üzerinden kurcağını düşünüyorum. Çok eksiğimiz var ama ligde bizim kadar temiz pozisyona giren takım sayısı az. Bunları gole çevirirsen ne ala çeviremezsen net söylüyorum düşeriz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
"Denizlispor banko 11 oynayan mustafa yumlu, sacko, cenk gönen'i ankara'ya getirilmemiş."
diye tweet atılmış. Ne derece doğru bilmiyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Aslına bakarsanız rakibin demoralize olması bizim gibi agrasif oynayan takımların fazlasıyla işine gelir. Denizli'nin ilk yarı haricinde çok fazla varlık gösterebileceğini inanmıyorum. Aynı senaryolardan geçtik. Oyuncular ligi kafasında zaten bitirmiş biran önce yeni takım bulma peşindedir. Sakin çıkıp sahada sakin kalırsak güzel bir oyunla 3 puan bizim olacaktır. Kafana göre Ankaragücüm!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Ya şu beytulma nickli arkadaşa cidden cevap vermekte akıl tutulması. Desteğe gelende bugüne kadar 8 mesaj atmış Denizlisporlu bir kardeş. Neyse her ikinizede şunu söyleyim yaşım 36 ben bu tribünlerde 20 yıldır varım. Bize saygı duyup baska takımı tutan gördüm ama yok hem fener tribününün kovalayan hem bizim tribünü kovalayan 1 kişi görmedim. Bizim tribünler büyük gözükür ama esasında çekirdektir. Herkes herkesi iyi kötü tanır. O yüzden yazdığınız senaryo harbiden komedi. Neyse bu JK muhabbetinde hani cidden işin cılkı çıkmış durumda özellikle bugün Alen'in twitter'a yazdığı yazıda ayrıca trajikomik. Ya abiler burda iki rakip camia arasında mutlak bu tarz sürtüşme, atışma, tatlı sert rekabet olacaktır. Yani sen yıllarca çarşı'ya abilik etmiş adamsın kalkıp korcanı Beşiktaş üzerinden reklam yapmakla suçluyorsun ama şunu farkedemiyorsun aynı reklamı bunu sosyal medyadan sen Ankaragücü üzerinden yapıyorsun. Valla her zaman diyorum tribün abiliği çok başka meziyettir. Bugün ali abi aynısını yapsa onuda eleştiririz veya başkaları. Senin bir kitlen var ve ona yakışır haraket edip tavır sergilemek zorundasın.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Evet keşke diyerek iç geçirdiğimiz bir maç geldi. Keşke covid olmasaydı keşke o tribünde geçen sene yaptğımız son deplasman gibi yer alabilseydik. Umarım ligde kalırsak seneye kısmetse orda oluruz. Maça gelecek olursak ligin ilk yarısında 1-0 kaybettiğimiz maçı hatırlayanlar olacaktır. Saba ve emre güralla %100 maçın ilk yarısında 2 pozisyon harcayınca duran toptan maalesef golü yemiştik. Yazılanlar gibi aslında bazen bazı takımlara şansın cidden iyide oynasan tutmuyor. Ama hikmet hocanın şöyle bir özelliği var ve ben bununla birlikte takım oyun kurgusunda ki gelişimi ve taktiği görüyorum. Oda oyuncuya kazandırdığı özgüven. Yani Alper potuk'a ilk 10 hafta bakıyorsunuz birde şimdi bakıyorsunuz resmen içinde iniesta çıktı adamın. Keza borven, keza Geraldo. Bu yüzden çekici evet orta sahada önemli eksik fakat hoca teknik ve taktik olarak arkasında kim geliyorsa hazırlayacaktır. Dün Erzurum maçını izledim beşiktaşın fena oynamadı ama Erzurum 3 puan için çok panik oynadı ve çok boşluklar verdi buda kaybettirdi. Valla bizim maç yeneriz yeniliriz ama açık ara ligin son haftalarının temiz ve agresif oynayan 2 takımını izleyecek tüm türkiye ve ciddi anlamda gollü geçeceğine inanıyorum. Zor bir viraj daha başarılar iyi olan kazansın !
 
Not: Pankartı asmaya geleceğiz @dolmabahçe arayacağım orda görüşelim başkan :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Dün Güntekin onay'ında maç sonu değerlendirmesinde dediği gibi belkide son yılların en zevkli 45dk sini izledik. Oyun hiç kesilmeden agresif olarak top sürekli gitti geldi. İyi bir ralli oldu. Bununla birlikte her zaman söylüyorumki maç sonu bu konuya değinenler oldu maç 2-0 ken 2-1 ken girdiğimiz pozisyonları bu kadar bencilce cömertçe harcama kredimiz yok. Böylesine kritik maçta 3 puan avantajını 1 puana düşürmek çok üzerdi. Neyseki gülen taraf biz olduk. Gençlerbirliğine kalan maçlarda başarılar.
 
Not: Maç sonu Arda'nın röp. tam anlamıyla çocukca ve almış olduğu mağlubiyetin öfkesine veriyorum. Resmen saçmaladı...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Taktik savaşlarının olacağı bir maç olmayacak. Yine rakibin zayıf olduğu konularda faydalanacağız. Bu maçta alacağımız 3 puan ligin tüm seyrini değiştirecektir. 8)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.
Bu sene antalyanın 90dk izlediğim tek maçı direk rakibimiz olduğundan Erzurumspor maçı oldu. Yani oyuncu kalitesi olarak çok yüksek bir takım olmamasına rağmen Gökdeniz gibi Podolski gibi istekli oyuncularının yanı sıra defansda özellikle bizimle oynanan ilk maçtada çok beğendiğim gurbashov olması lazım yanlışsa ismini düzeltin oyunculara sahip bir takım. Ersun hoca bu ligi iyi bilen bizimle büyük bir çıkış yakalayan bir hoca. Fakat birebir bakıldığında oyun sistemleri açısından bizim daha avantajlı olduğumuzu düşünüyorum. Özellikle hikmet hocanın yeni sistem anlayışı ve oyuncuların hırslı yapıları 3 puana daha yakın taraf olarak bizi gösterir. Umarım kazanan biz oluruz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ankaraguculist®, foruma yazdı.

"taktikçi" dedi ki;

"ankaraguculist®" dedi ki;

Hafta başıda maç öncesi yazdığım gibi yazıları okuyunca hani real Madrid'le filan oynuyoruz sandım demiştim. Çok abartılı yorumlar okumuştum hem bizimkilerden hem Göztepelilerden şaşırmıştım.Sonrasında bu ligin bizim gibi orta sıra takımlarından bir tanesi Göztepe ve rahat geçeriz yazmıştım. Sağolsun hikmet hocam yanıltmadı.Çok iyi kurguda büyük özveri güzel galibiyet. Tebrikler çocuklar. Geri kalan maçlarında başarılar Göztepe.

Kendi uydurduğuna kendin inandın, kalan maçlarınızda başarılar.

Yani bir önceki bana yazdığınıda gördüm hadi salla ortam gerilmesin diye cevap vermedimde hani bizi şizofreni ilan edince mecbur yazmak alıntıladım hızlaca baktığım ve hatırladığım 1,2 yazı.
 
Ankaragücü'yle hep sıkıntılı günlerde karşılaştık ve galip ayrıldık.
 
-Ankaragücü kalite olarak bizim çok altımızda bana göre. Fakat konsantrasyon olarak şuan için bizden daha iyiler.

?
 
Maça gelecek olursak halil gününde olmazsa kazanırız.bize göre çok kaliteli ayaklara sahipler, mutlak 3 puan için çıkarsak fark yeriz.hikmet hoca işini bilir.tek şansımız hedefsiz olmaları umarım herşey istediğimiz gibi olur ve kazanırız.

?
 
Hani neden 2 tane yazdım hem bizden hem sizden abartı yazılanlardan alıntıladım. Neyse çok önemi yok bu saatten sonra maç oynandı bitti zaten. Bir önceki yazımda da yazdım kalan maçlarınızda başarılar.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER