Zaman: 17 May 2021, 17:13

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 97 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki
Yazar Mesaj

NO POST!
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:06 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
14 May 2017, 01:45
Mesajlar:
2065
şimdi bir Allah'ın kulu bu pozisyonda sarı kart sınırında serdar'a çıkmayayn serdar'In bile kanının donduğu kart çıkmayınca pozisyonu yorumlayabilir mi? Sonra bize hakem diye baş şişiryor diyorsunuz, verilmeyen penaltı da ortada.

adil bir lig istiyoruz kardeşim, adil ! yyeter bıktım valla.


_________________
OLİMPAT


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

Power MOD
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:08 
Çevrimdışı

Kayıt:
25 May 2007, 12:08
Mesajlar:
8437
Konum:
Kocaeli
Anadolu takımları Bursa,Antep,Eskişehir,Kocaeli,Ankaragücü ve diğerleri biz zamanında Var filan olmadan 4 büyüklerden nasıl puanlar almışız cidden şaşırıyorum sene olmuş 2021 Var filan var ama cidden rezillik bu ülkede her derbi öncesi Bjk,Ts,Fb,Gs oyuncuları kollanmak zorundamı sarıysa sarı ver kırmızıysa kırmızı ver takımların kaderleriyle oynamayın penaltıysa penaltı verin çalın ama ben Haluk Ulusoy federasyonundan sonra hakemlerin cidden rezil olduğu bir sezon görmedim bu olaylar başka ülkede filan yaşansa ne hakem kurulu kalır ne federasyon işin kötüsü Alt ligleri takip edenler bilir üst liglere çıkacak maç yönetecek hakem kalitesi de yok okulunumu açarlar nasıl yaparlar bilmiyorum ama ilerleyen yıllarda çok büyük sıkıntılar yaşanır.

Bu arada her Hatay maçında yazıyorum şu zemin 130 kilo adamı bile oynatır yani kötü zeminlere ceza verin ama böyle zemini olan takımlara da ödül verin bu zeminde emeği geçen kimse cidden bütün stadlardaki çim sorumlularına eğitim versin..

_________________
Ağlarsa Hodri Meydan Ağlar Gerisi Yalan Ağlar


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:08 
Çevrimdışı

Kayıt:
13 Mar 2019, 20:22
Mesajlar:
483
Caner'in pozisyonunu maçta kaçırmışım , penaltının babası+sarı.FB'den bağımsız bu Suat Arslanboğa cidden kötü hakem.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:08 
Çevrimdışı

Kayıt:
19 Ara 2010, 21:23
Mesajlar:
744
hatay bizi çok zorladı, bizim hoca resmen izledi,mert sahada yok, ozan çizgiden çıkarmış, iki top direkten dönmüş, altay harikalar yaratıyor bizim hoca izliyor.Oyunu ceza alanımızda oynuyoruz mesut'u sokuyor oyuna.Sanki top orta sahaya geliyor da mesut basacak topa, dağıtacak sola sağa.Kötü hoca Erol Hoca.Alanya da , Malatya' da böyle değildi.Bizde bu kadro elinde korkuyor.Hayır, böyle korkacaksak çakmasını neden aldık, Aykut Hocamız vardı zaten bizi böyle oynatan.Eyvallah, zor deplasman geçti, ama Gustavo sakatlandı, İrfan da sakat, Pelkas da.Allah sonumuzu hayretsin.

Bir lafımda Fenerbahçe düşmanı forumdaki o iki hataylı provakötere.Maçta hiç yazmadınız.Halbuki üç gün önce ne güzel sallıyordunuz.Neyse sizin için bir şey yok.İkinci takımınızın maçı başlamak üzere, hadi ordan devam edin, yallah


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:09 
Çevrimdışı

Kayıt:
05 Ağu 2017, 22:11
Mesajlar:
2053
emrefb1907 yazdı:
Bu sezon ligde Hatay kadar ağlak bir takım ilk kez görüyorum.

Konu disi ama yari hatayli sayilirim o stadin kapalisinin hemen sol ust caprazinda ali ismail korkmazin köyü evi ailesi orda (2 3 km uzaklikta)

_________________
Mersin Idmanyurdu


En son Moskov1925 tarafından 02 Şub 2021, 19:02 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:11 
Çevrimdışı

Kayıt:
05 Ağu 2017, 22:11
Mesajlar:
2053
KörfezCan yazdı:
Mert hakan şu haliyle 1.lig oyuncusu olur anca. Altay feneri kurtardı resmen. Boupendza biraz daha bencilliği bırakıp pas aksiyonlarını çoğaltsaydı farklı bi maç sonu olabilirdi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Daha dun transfer başlığına yazdim sezon basinda transfer surecinde yazdim.dinletemedim kronik Türk futbolu hastaligi yarim sezon costunmu 5 milyondan baslar ve transfer sezonunu esir alir her takim bu tuzaga düşüyor

_________________
Mersin Idmanyurdu


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:13 
Çevrimiçi

Kayıt:
22 Eki 2014, 13:13
Mesajlar:
1617
Allah ve fb arasındaki gerginlik son bulmuş, öyle bir maçtı.

_________________
1903


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:13 
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Şub 2021, 14:21
Mesajlar:
298
fenerbahçeli arkadaşlar özellikle twitterda 5 aydır ali başkan aşağı emre abin yukarı diye birbirlerini gaza getirip duruyorlar ama fener bu sezon 22 transfer yapmış gustavonun yedeği yok??


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:14 
Çevrimdışı

Kayıt:
14 Haz 2009, 14:49
Mesajlar:
1183
Az önce arkadaşla konuştuğumda maç izlediğini söyledi. Kimin maçı falan derken Feneri ve Mesutu sorma fırsatımız oldu. Fenerbahçeli arkadaşlar kızacak ama fenerbahçe bu kadroyla normal şartlarda gelen gidene 5 atması lazım.

bu iş erol hocayla olacak iş değil. Fenerbahçenin bu futbolla şampiyonluğu zor gözüküyor.

_________________
Kaybetmek için çok erken KAPANACAK hesaplar varken...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 23. Hafta | A. Hatayspor - Fenerbahçe
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2021, 18:16 
Çevrimdışı

Kayıt:
13 Mar 2019, 20:22
Mesajlar:
483
efsanekanarya yazdı:
hatay bizi çok zorladı, bizim hoca resmen izledi,mert sahada yok, ozan çizgiden çıkarmış, iki top direkten dönmüş, altay harikalar yaratıyor bizim hoca izliyor.Oyunu ceza alanımızda oynuyoruz mesut'u sokuyor oyuna.Sanki top orta sahaya geliyor da mesut basacak topa, dağıtacak sola sağa.Kötü hoca Erol Hoca.Alanya da , Malatya' da böyle değildi.Bizde bu kadro elinde korkuyor.Hayır, böyle korkacaksak çakmasını neden aldık, Aykut Hocamız vardı zaten bizi böyle oynatan.Eyvallah, zor deplasman geçti, ama Gustavo sakatlandı, İrfan da sakat, Pelkas da.Allah sonumuzu hayretsin.

Bir lafımda Fenerbahçe düşmanı forumdaki o iki hataylı provakötere.Maçta hiç yazmadınız.Halbuki üç gün önce ne güzel sallıyordunuz.Neyse sizin için bir şey yok.İkinci takımınızın maçı başlamak üzere, hadi ordan devam edin, yallah



Adamlar ceza aldı.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 97 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: 10ur_KSK, Bing [Bot], cepni, ColpaDeo, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Kocero, mmcg, monsher, Pomak_1925, skep0658, Stabil35, TottiReiz, voyvoda


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye