#
#
twitter, vine, instagram, youtube, vimeo ve facebook postlarını url ekleyerek girebilirsiniz.

bbcode'un tüm nimetlerinden faydalanabilirsiniz.
• [b]kalın yazı[/b]: kalın yazı
• [i]italic yazı[/i]: italic yazı
• [u]altı çizgili yazı[/u]: altı çizgili yazı
Hiç kimseyi takip etmiyorsun.
coctayne, foruma yazdı.
Dün maçtaydım. İki takımında geçen haftaki maçlarını 90 dk tv den izlemiş biri olarak bu maçı zevkli geçmeye aday gördüğüm için yerinde seyretmek istedim. Skor aldatıcı olmasın bizim maçlarla çakışmadığı sürece altınordu maçlarını stadda izlerim 2 sezondur bu kadar iyi top oynayan altınordu izlemedim. Çok iyi top oynadılar. 10 numaraları muhammed müthiş oynadı. Karagümrük çok zor bir maçtan çok değerli 3 puan çıkardı. Erkan zengin yürüyen teknik yine bildiğimiz gibiydi halısahada oynar gibiydi. Ramazan benim bildiğim sağ açık oynardı galiba bek olarak devşirilmiş onu da çok beğendim. Karagümrük sonlara doğru çok yoruldu oyundan düştü altınordu daha diri kalan takımdı. Barış özbek 60 dan sonra yürücek halde değildi. Hamlelerde biraz geç kalındı gibi geldi. Karagümrük tribünü hiç susmadı. Kalan maçlarda başarılar.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
, foruma yazdı.
Şimdi tekrar izledim maçı. Kayserispor'un attığı golle Moke'nin golü birebir aynı nerdeyse. Bizimkisi ofsaytsa onlarınki de ofsayt, ki Pazdan pasif ofsayt. Dokunmuyor topa. Kayseri'nin golünde bi adamları Korcan'ın önünü kapatıyor, Pazdan'da böyle bir durum da yok. Zıplıyor dokunamıyor. Golden önceki faul, faul değil. Atilla Turan kırmızılık.
 
Hakem faciası resmen. Peki yönetim napıyor? "Banga bizim borçları yapılandırsıng, para yoh" diye ağlıyor. Ulan önce sahadaki mücadelede yenilen hakkını savun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
saffet8, foruma yazdı.
Şu otobüs içlerine ayarım. Zaten çoğu deplasmana otobüsle gitmiyor milyon euroluk inekler birde ne çok keyfini düşünür olmuşuz bunların. Samsun'un otobüs biraz abartı gibi bu konuda mesela.
 
Otobüs dediğin dış giydirmesi güzel olsun, içindeki koltuk araları geniş olsun yeter.
adamlara bir jakuzi falan koymadığımız kalmış otobüsüne ağa paşa hepsi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Stabil35, foruma yazdı.

"pirlo35" dedi ki;

Hala quaresma yazilmadi mi bize? Nalet olsun alin size transfer diyip dunya paraya bu adami alirlarsa sasirmam. Tam sepil transferi olur.

Haberlerde görünce benimde aklima geldi :lol:
durum o kadar vahimki eskiden gazeteler hemen bize yakistirirlardi bu tarz topculari basın bile bizden ümidi kesmis :shock:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
tribün35, foruma yazdı.
Yaşadığımız bu durumdan dolayı canımız çok sıkılıyor ah ulan para diyorsun neden bizde değilsin yanlış insanların elinde yanlış kullanmasıyla insanları çileden çıkarıyor.
Bu şehir gerçekten satılmışlarla dolu olduğu için kendi şehrine ihanet edenlerle beraber ne yaptığını bilmeyenlerde çok!
Bildiğim kadarıyla Terra Pizza (pizza pizza’nın) bir ara franchise’lığını yapmıştı kuzenler neydi ne oldu şimdi sonuca bakıyorum istanbul takımına ciddi paralara reklam sponsoru olmuş bu kaidede belki bizede olmak istemişlerdir anlaşamamış olabiliriz bilmiyorum ama sonuçta izmir takımlarına sponsorlukları yok anlatmak istediğim her yerden kopuk yanlış yönetilen şehir insanından istanbul klüplerini dize getirip şampiyonluğu geçtim başarısız başkanlarla ligde kalmayı düşünemiyorum bizi bu duruma getiren kişiden fazla beklentiniz olmasın gerçekten iğrenç itici inatcılığı var çocuk gibi fark ettinizmi bilmiyorum ben huy muy bilmem bize konuşacak öyle papatyaymış felan olmaz o işler bizlerde hesap soracağız,sanaldan bakıyorum hesap sormayı değil cahillik yarışı yapılsa lider geliriz,garip garip konuşanlar var,kardeşim çekelim bu adamı onca güzel şeyin hatırına konuşalım nedir bizimle ilgili sorunun neden bu inat,bunun hesabını kim soracak diye sorsanız inanınki o bile muamma,gerçekten sıkışmış durumdayız acilen düzelmeliyiz kendimizi sirkelemeliyiz!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ilrimed, foruma yazdı.
Besiktasin otobus guzel olmus.
Bu otobus olayinda hatirladigim en efsane olan, Ankaragucunun simsiyah bi otobusu vardi. Sadece goz gibi sari lacivert yapmislar. O cok sekildi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ins, foruma yazdı.
Klüpte ne olduğu belli değil, bu takımın sahibi sizler bizler taraftar; birbirinize sarmayın amına koyım. Yarın yine bizbize kalıcaz. Bu klübü seven 2 Eylül’ü unutmasın.
SEN BEN YOK BİZ VARIZ.
 
O milyarder sepiilin parasından daha büyük bizim Göztepe sevgimiz. BİZ AŞKLA SEVGİYLE KARDEŞLİKLE BAĞLIYIZ BU KLÜBE.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
semiko, foruma yazdı.

"028" dedi ki;

O kale arkasını bi sokamadılar faaliyete abicim nedir 98 kişi ya töbe est. Valla çok ender yaşanan bi olay bencede 50 marmara 50 Giresun Bölüşşsünler kemik kadro girsin hatta geçen sene ümraniye tribününden alıp tribün reisleri yardımı ile giren 10-15 kişi daha oldu yine olur kanaatimce, çokta alınganlık yapmamak lazım.

geçen sene 10dk falan satışa çıktı sonra kapandı zaten de ben o sıra alarm kurduğum için bildirim geldi hemen öyle aldım yoksa alamazdım. geçen sene de kapattılar tribünü noldu kemik tayfa falan yoktu . neyse hayırlısı olsun yapacak bişey yok .
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER