#
#

skorp

Semtimiz herşeyimiz...

skorp, foruma yazdı.

"körfezlee" dedi ki;

Doğanlar muhabbetinizi bilmem ama bu adamlar hiç olmazsa takım alarak bir yerlere gelme derdinde değil şanlı şerefli düştüler çıkarlarsa kendi haklarıyla bilek gücüyle çıkarlar çıkamazlarsada canları sağolsun inşallah play off oynanır İzmit'de oynansın Karşıyaka camiasını ağırlayalım çıkartalım 2.lige

Başkan, anlatamazsın onlara.Boşuna kendini yorma.Bilek gücüyle çıkma falan onlara uzak şeyler.
sağolasın.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Akbabalara dikkat etmek lazım.Bizim hocaya salça olacaklar gibi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Yok ya öyle seyler yazmayın.Zaman hükümete destek olma zamanı.Ne kadar hata yapsalar da şak şak yapmamız lazım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.

"somun" dedi ki;

aşevi kapatıldı bu memlekette. umarım unutulmaz bunlar dicem de %50'nin %90'ı olanların farkında bile değildir eminim.

Valla benim bu süreçte unutamayacağım tek detay sizin o migroslarınızı carrefourlarınızı falan doldurup sepet sepet kıçına peçete dolabına makarna alan sosyal demokratlarınız. Sanki Moritanyada yaşıyoruz, komik bile değildi o kadar zavallı refleksler. Çevremde o "%50" den stok yapan adamakıllı kimseye denk gelmedim. Ben de extradan bi kibrit çöpü dahi almadım. Batının sadece yaşam tarzını değil direkt evhamını bokunu püsürünü de almışsınız. Yarın öbür gün ciddi bi işgal falan olsa malum kesim benim için yok hükmünde.
 
Aşevi bağış vs meselesine gelince. Buralardan siyasi rant devşirmeye çalıştığınızı 5 yaşında çocuk biliyor. Ayakaltında dolaşmasın zehir hafiyeleriniz o yeterli. Suyu bulandırmaktan başka vazifeleri yok. Eksik olsun, zaten çok düşünürsünüz milleti.

Bundan ancak senin gürühun nemalanır.Bizimkiler migroslara gitti de sizinkiler Bimlere gitmedi mi?
Milleti hedef göstermekten ,nefret tohumu ekmekten başka ne işe yararsınız?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
krizi fırsata çevirmeyi çok yanlış anlamış hükümet.insanlar ,boşuna harcalamalarına kısıtlama getirmiyorlar.Kimse önünü göremiyor.Ama hala daha fazlayı koparmanın derdindeler.
Allah hepimize kolaylık versin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Bu virüsün devamında büyük bir global kriz de olası.Asıl o daha büyük etki bırakacak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Beyler alkol cidden iyi geliyo mu buna?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.

"zucchero" dedi ki;

3. Lig'de 30.000 taraftarla gelen seyirci rekoru, Karşıyaka Çarşı ve Hodri Meydan'dan tribün şov ve birbirinden güzel 5 gol. Hepsi ve daha fazlası Kocaelispor-Karşıyaka maçının tribünden hikayesinde https://youtu.be/1OuMGoJyuPI

Muratcım eline sağlık.Çok güzel olmuş.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Stadın ne kadar önemli oldugunu Kocaeli maçında görmüşsünüzdür.Bu zamana kim stada engel olduysa allaha havale ediyorum.Kocaeli stadı gibi stadın yarısı bile bizi uçurur.
Acaba bir gelisme var mıdır?.Şu Örnekköydeki stad düzeltilemez mi?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
skorp, foruma yazdı.
Dost meclislerinde hep söylerim.Sakarya,Kocaeli bunlar cok saygı duyduğum camialar.Nedeni ise her türlü olumsuzluğa rağmen zor olanı seçip mücadelerine devam etmeleriydi.Kapanan isim değiştiren takımları görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız.Bakın işte kötü günleriniz yavaş yavaş geçiyo.Kendinize ait bir stadınız ve güçlü bir taraftar kitleniz var.Bunun devamı da gelir.İşallah Süper lige kadar gidersiniz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER