#
#

VTS

Teker teker çıkacağız ligleri...

VTS, foruma yazdı.
Poko milli takımdan dönüp idmanlara başlamamış henüz. 2 günlük idmanla yetişir inşallah maça.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.

"tombulşişe" dedi ki;

3000 TL kombine fiyatı ile maratonda bize anketle seçtirilen 19 GÖZTEPE 25 koltuk dizaynı her maç çok şık görünür. Arada bir tozunu falan alırlar.

Güzel yaklaşım.
 
Lakin kulüp her halükarda tahmin edilenden fazla bilet satacaktır. Semtte stadın havası bi başka olur. Doğanlar ile kıyaslanmaz yani. Hem kapasite hem talep artacak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
İsimler sallama olabilir, lakin ilerisi için sol bek ve forvet bakmıyorsak büyük salaklık olur. Bundan sonra mümkünse menajer transferi yapalım zaten.
 
Bu sezon 11 transfer yapılmış. Can havliyle alınan 3 oyuncu haricinde katkı alabildiğimiz oyuncu yok. Planlı transfer değildi yani bu isimler. Beceriksiz scoutlara güvenmek yerine bir miktar menajer komisyonu ödeyip garanti oyuncu almak daha doğru demek ki.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
Clio'ya binen koca yürekli Berkan. Bu yollar helal sana birader.
 
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.

"Ftorres35" dedi ki;

Sağlak yalnız Napoleoni :)

İyi ki sağlakmış; kullanmadığı ayağı Halil'in solundan iyi çıktı :)
 
Dün Jerome da çok iyiydi. Penaltıyı atsaydık 3 gole doğrudan katkı yapmış olacaktı. Napo'nun her iki golünde stoperleri sürükleyip dengelerini bozmuş.
 
Maçın iyileri Soner, Napo, Serdar ve Jerome'du.
 
İkinci yarı takım rölantide oynadı. Paluli-Gassama değişikliği bekledim ama gereksiz bir Halil hamlesi geldi. Yasin'i, Paluli'yi falan küstürecek bu gidişle.
Kerem’in az da süre alması olumlu.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
Sene başında ''Göktuğ'la olmaz, yedek kaleci alalım'' diyenler, rotasyonda idare edeceğini kendileri keşfetmiş gibi över hale gelmiş. Maçta Göktuğ'u zorlayacak 1-2 top anca geldi. Baştan sona üstün oynadığımız maçta da hata yapmasın bi zahmet.
 
Beto sonrası için Eren ve Arda'yı daha önde görüyorum. Altyapı maçlarını takip eden arkadaşlar da bir benzerini yazmıştı geçmişte. Göktuğ tutunmak istiyorsa mental anlamda kendisini hazır tutmalı.
 
Bu işler öyle ''Bizim çocuğu destekleyelim'' demekle olmuyor. Fb kalecisi Altay'ın özel psikoloğu var. Geçenlerde derbi maçına çıktı. 10 yıldır takımda oynuyormuş gibi özgüven sahibi. Hata yapmıyor mu, en alasından yapıyor. Ama o hataya takılıp kalmıyor.
Göktuğ da öyle olmalı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
@Dusk
 
eminden ötürü ayağı kaydı ama uzatmıcam şimdi tartışmayı. Kral Berkan’ın asistini göremedim, bi daha izleyeyim.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
Karaman’lık durum yok sanki. Hafta içi istifa edip vedalaşmış, yönetim bu maç için tekrar ricacı olmuş. Kazansalardı bile ayrılacakmış gibi konuştu maçtan önce.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
İki senedir böyle gol görmedim. Kaliteli solağa harman kalmışız. Helal ulan Napo.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
VTS, foruma yazdı.
Serdar’ın suçu yok. Dandik zemin yüzünden ayağı kaydı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar