#
#
taktikçi, foruma yazdı.
Geçen maçtan önce Baku antremanlarda çok koştuk diye bir şey söylemişti. Bütün mesele bu zaten, çok koşacaksın, hırs gösterecek mücadele edeceksin. Bütün bunlara rağmen olmuyorsa canları sağ olsun. Tribün formanın hakkını verene sahip çıkar, kimsenin şüphesi olmasın.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.

"Failibelli" dedi ki;

Bu maçı Gürsel Aksel de oynasakdık Kasımpaşa golünden sonra muhtemelen tribünün negatif enerjisiyle döndüremezdik. Kaldı ki sosyal medyadan neler yazılıyor görüyoruz. Eskiden gol yedikten sonra maçı aldıran tribün şimdi dibi götürmekle uğraşıyor.
 
Hem stad içinde hem stad dışında maç bitmeden negatif söylem eylem bitirilmesi gerekiyor Göztepe ye hiçbir şey katmıyor. He katıyor deniliyorsa devam edilsin.
 
Bu takım en azı bizi ligde tutacaktır maç bitmeden köstek olmayalım.
Bu galibiyet yeni bir başlangıç olsun.

Her olumsuzluğa tepki verilmemeli o konuda haklısın ancak buranın Göztepe olduğunu, öyle kafana göre hareket edemeyeceğini, bu şehrin her noktasında, her köşesinde olduğumuzu, bizim huzurumuz kaçtığında başkanı, yöneticisi, idarecesi, topçusu herkesin huzurunun kaçacağını bilmeleri gerektiğini hatırlamaları içinde malesef arada sırada çirkin yüzümüzüde göstermemiz gerekiyor. Zaten taraftar mücadele ve hırsı görsün mağlup da olsak ses etmez.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Sonerin sarı kartı aslında takımda eksik olan hırsın geri geldiğiin göstergesiydi. Mücadele ve hırs olmadan bırak puanı su bile vermezler sahada.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Klasik Kasımpaşa, mutluluktan uçuyorlardır şimdi en iyi oyuncumuzu salatladıkları için.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Letonya karşısında büyü bozuldu ve Kuntz hocanın Norveç maçındaki beraberlik hesabı şimdilik tuttu. Ancak şu averaj işini nasıl çözecek, averaj farkı epey bir sorun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Kuntz ikinci yarı hesabını beraberlik olarak kurgulamış. Uğurcanın yavaş hareketlerinden, forvet çıkarıp forvet sokması, topu ayağında tutabilecek Yusufu sokması, oyunu yavaşlatmaya garanti puana yönelik hareketlerdi. Maç sonunda Kuntzun herkesle çak yapmasıda bunun kanıtıydı.
Hesabi tutacak mı göreceğiz, sonuçta her iki takımda tüm maçlarını kazanmak zorunda, Norveçe Hollanda beraberliği bile yetmiyor. Ama biz başbelası Letonyayı hemde deplasmanda yenebilecelmiyiz, göreceğiz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Antreman fotoların hiç bir anlamı yok. Foto çeken arkadaş taraftarın nabzına göre tepki gören topçuları kadraja almıyor, bir kaç genç, sevilenler ön planda bitti gitti.
Sezon başı zaten sallamış topçular ve Ünal hoca, kondüsyon ve fizik yerlerde. Şimdi toparlayabilirse toparlayacak Nestro hoca.
 
aten sorun antremanda değil ahlakta. İş ahlakı, başkasının hakkını yememe, ekmek yediğin yere hainlik etmeme gibi değerler futbolcu olsun, idareci olsun, yönetici olsun falan iki dambıl kaldırarak kazanılmıyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Her transfer dönemi şirket trolleri tarafından, bir forvet kaç para siz biliyormusunuz ? Tesis su parası şu kadar, hadi çatlat ordan para, yada bilet fiyatları yüksek dendiğinde iki bira az iç vercen tabi 150 tl lerden, şu para, o para derken, Göztepe küme hattında.
 
Sorun tabi ki para ama vermeden almakta Allaha mahsus. Ateist, Deist arkadaşlar ne kadar sermaye o kadar üretim mi, ne diyeceklerse desinler artık.
Bizim başkan borcum yok diye övünüyor ya. Ya nasıl borcun olsun başkan, etrafındaki beslemelerden kafanı kaldırıp, ki bazılarının baya baya Göztepe haini olduğunu düşünüyorum, taraftarın bir yıldır sağ bek, sol bek, forvet diye haykırışlarını dinleseydin, az biraz borcun olurdu belki ama onuda galibiyet primiydi falan kapatacaktın zaten.
 
Taraftarda kim yeaa diye akıl veren hainlere uyup üç kuruş masraftan kaçanlarla devam edilecekse hiç edilmesin zaten, devir herkes için en hayırlısı olur, beslemelerde başka kapı bulsunlar artık. Başka bir başkanla ne İzmir liliğimiz nede Göztepe liliğimiz eksilir, eksilseydi ingilizlerin, fransızların eksilirdi. Mezabahada çalışıp ama ben vejetaryanım diye hava basmak gibi bir şey.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Rüzgara karşı tüküren kendi yüzüne tükürür derler.
Başkanı, yöneticisi, idarecesi, topçusu, bunu bilmeyecek kadar cahil olamaz, olmamalı . Yok taraftarla o kadar zıtlaşacak kadar cahillerse o zaman zaten karakterlerinde de bir eksiklik var demektir.
Kuyruğu dik tutalım tavırları falan, maksat kurulan düzen işlemeye devam etsin amacınıda anlıyoruz. Anlıyoruz da, o düzende bir kaç yönetici, idareci maaşları zamanında tıkırında yatacak, ona bun ego kasacak, diye diye durum ortada.
Taraftar sıkıldı, hatta epey bir sıkıldı kardeşim. Bu transfer işini daha az paraya, daha düzgün yapan kulüpler var iken, Obinna nazar boncuğu, biz neden hep karavana atıyoruz?
Bizim takım çıt kırıldım gibi oynuyor , sıfır hırs, bıkkınlık var. Hocada yeni değiştiğine göre, sorunu yada bu sorunu yaratanı bir zahmet çözsünler artık.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
taktikçi, foruma yazdı.
Yine ortada Tamer Tuna, Samet Aybaba falan hoca isimleri.
Bu isimleri kimin ortaya attığı malum.
Yine günah keçisi hoca demek, hey yarum hey.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER