#
#
Ötüken06, foruma yazdı.
Bugüne kadar hatalarını eleştirsem de hep iyi niyetle baktım hocaya. Ama bugün çıkardığı kadrodan itibaren maç sonuna kadar yaptıkları inanılır gibi değildi. Adanaspora bahis alsam ulan bu kadar açık olmaz der utanırdım. Götünü çekemeyen Aatıfla başlamak nedir. Her maç ısrarla zerre katkısı olmayan Nadiri almak nedir. Ya bu adam kadar kötü başka bir alternatifimiz yok mu. Sıtkı Ferdi bundan da mı kötü. Üstüne bir de ayağı ısınmadan penaltı attırıyorsun. İzleyen 10 Ankaragüçlüden 9 u kaçıracağını biliyordu zaten. Ali Kaan oyuna girdikten sonra yaptıklarını görünce acaba utanmış mıdır dalcı. İsterse takım 10 puan önde lider olsun hoca falan değilsin dalcı. Bugün kovmazsa yönetime de yazıklar olsun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
Kaç haftadır kazanıyoruz diye hakemlerin yaptıkları göz ardı ediliyor ama biyerde patlayacak bu iş. Şu maçta Orgilli atamayan hakem art niyetlidir. Bir kere çift daldı bir kere kasıtlı dirsek attı sayısız sert faul yaptı. Tepki olmasa sarıyı bile vermeyecekti. Sonra tartışmalı bir pozisyonda cart diye Sinanı attı.
 
Biz kötüydük evet ama Manisa da bişey oynamadı. İlk yarı Sinan'ın hatasıyla buldukları hariç kırmızıya kadar doğru dürüst pozisyonları yoktu. 10 kişi kalınca doğal olarak yaslandık ve baskılı gözüktüler. 10 kişi kalmasak kontralardan 3-4 e gidebilirdik son bölümde. Hoca isterse devreyi namağlup bitirsin ilk tökezlemede Geraldo ve Nadir ısrarı başını yiyecek.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
Bu berishayı fena itelemişler Fenerbahçeye. Adam PTT seviyesinde.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
İlk golün tekrarı diye versen kimse uyanmaz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.

"bestofgeorge" dedi ki;

2. pozisyonda faul bile yok dalga mı geçiyorsunuz bu kadar mı futboldan bir habersiniz ? Dünyanın hangi liginde buna faul çıkar ne yapıyor Kim ? İki pozisyon iki kart ikisi de birbirinden ucuz.

... nJmcA&s=19
 
Adamın topla hiç alakası yok direk rakibi bozmaya yapıyor müdahaleyi. Az çok futbol oynayan adam bilir zaten depar atarken özellikle arkadan en ufak müdahalede yuvarlanır gidersin. Atilla kademede olmasa pozisyon net kırmızı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
Onca kıyamet kopunca bi özete bakıyım dedim kırmızı da penaltı da doğru karar yani neyin yangını bu cidden anlamadım. Hele ki Koreli nin arkadan dirseğiyle itmesine nizami şarj falan denmiş. Atilla kademede olmasa direk kırmızılık pozisyon. İlginç hakikaten.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
İş nedeniyle maçı izleyemiyordum. Maçkoliğe baktım hala berabere. Maçı açıyım da atalım bari dedim. TRT sporu açtığımda erdem korneri kullanıyordu :). Geri dörtlüden sağ bek 1 gol, stoper bir gol, diğer stoper asist yaptı. Galibiyetin en güzel tarafı bu oldu sanırım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
Namussuz herif net golünü yemiş Beşiktaş'ın. Verse belki ite kaka bişeyler olabilirdi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.
Aatıfı İstanbul'da bırakın Allah rızası için. Almayın otobüse.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Ötüken06, foruma yazdı.

"esgres" dedi ki;

Kadro kalitesi bu istediğiniz kadar Şenol Güneş'e sallayın son 30 yılın en kötü kadrosuyla Avrupa şampiyonasına gittik Norveçten içeride 1 puanı kaparsak 2. Olup play off oynayacağız. Bu kadronun gücü bu istediğiniz kadar altın jenerasyon deyin. Karadağ'a, Armavutluk'a, Macaristan'a ezilen 1.lik maçında İzlanda'ya karşı beraberliğe yatan Andorrayı 90.dkda zor yenen, Letonyadan evinde 3 gol yiyen, Cebelitarıka 55 dk gol atamayan kadroya sahpken sadece hocaya suç bulmak komik.

Usta bıraksana Allah aşkına. Ne kötü kadrolar gördük böyle rezil futbol ben hayatımda hatırlamıyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER