#
#
ekono0635, foruma yazdı.
ilk 2 den çıkacak takımlar belli oldu.
 
bolu-denizli-malatya-Göztepemiz play off yapar
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
doğa ve leroy george bu takımdan KOVULMALI dır.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.

"rolanddeschain" dedi ki;

Bugün Sivas ve Malatya'nın puan kaybı bolunun manisa karşısında şu an mağlup oynaması ve olası bolunun puan kaybı sebebi ile maçın önemi dahada arttı alınacak 3 puan harika olur zor maç olacak bence 1-0 olsun bizim olsun

bu kadar takım puan kaybedince bizim kazanmamız garip olur :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.

"rolanddeschain" dedi ki;

Hoppala kaçtı penaltı bu arada benmi yamuk görüyorum yoksa çekimlerde mi bi yamukluk var kameraların ☺

aynen bayır aşağı iniyor sağ kanat :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
bolu güzel dk da eksik kadrosuna rağmen golü buldu manisa da 29 numara takımın başını çok ağrıtır
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
ulan hıyar futbolcuların isimlerini bilmiyorsan anlatma şu maçı :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.

"Osvaldo1925" dedi ki;

tanju önce bir 90 dk tamamlayabilsin, sakatlanmasın sonra oynar..
hocam frikikleri fiyaskoydu diyorsun da, sırf şöyle aklıma gelen eskişehir maçındaki frikiği var, boffinin son anda çıkardığı, mersin maçında golün geldiği kornerin şutu var falan..
ha her maç 5 frikik atıyorsak, 4 ünün baraja takıyorsa kusura bakma ben kaçırdım..
 
mehmetin fuchs olsa adı şu an hala takımdaydı, taraftar da bu kadar takılmazdı.
fuchs ne oynuyor ki diye sorgulamak lazım, kulvarı koridor, taç atmak haricinde bir olayı yok, kaçak oynuyor vs.
tanju ile ilgili bir şey yazmıyorum bile..
 
mehmet kimsenin babasının oğlu değil ama insan haksızlık görünce ses etmeden duramıyor..

aynen fuchs ile tanju eski durumlarında olsalar fark yapmıştık
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
benim anlamadığım m.erdem gönderilir ki burda yazdıklarımda kalite olarak pek ısındığım bir isim değildi ismail can dururken neden gönderildiğidir. ismail can çok mu iyi bir bektir :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER