#
#
ekono0635, foruma yazdı.
bizim takımın 2 önemli sorunu var. Zaten bunlar halledilirse takım çok rahat Avrupa yapar. 1.doğru kadro mühendisliği (devre arası yapılması gereken işler çok)
2. formayı HAK EDENİN giymesi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
bu maçı devrenin geri kalan fikstürü göz önüne alındığında almamız gerekiyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
bu takım modunu buldu. Herkes rahat haliyle rahat bir mağlubiyet alırız. Zira Göztepe adamı rahat yaşatmaz
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
valla kim ne derse desin, berkanın mücadelesi ya da niyetinden yana şüphem yok da... devre arası transferin ilk günü yapılması gereken leo ve gassamayı satıp sağ ve sol bek almak ama öyle geçen seneki gibi gelen üfürük elemanlar değil, traorenin sakat olmadan önceki performansın bir tık üstünü verecek adamlar şart... yok devre arası öyle adamlar bulunmaz cart curt... arkadaş 4 Ocağa kadar vaktiniz var bulun... defansdaki fazlalıkları da eritin bir de erenin yerine HARBİ GOLCÜ bulun bir tane de keita-yattara tarzı Afrikadan birini buldun mu max. 5 transferle bu takım yeni stadında cillop gibi olur.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.

"Verethragna" dedi ki;

bugün gs psg maçına 3-5-2 dizilişinde çıktı ve skor olarak istediğini alamasa da herhalde herkes hemfikirdir ki arada bu kadar bütçe farkı olmasına rağmen oyun olarak ezilmedi hatta zaman zaman oyuna hakim oldu. bizim ülkede galiba şöyle bi algı var, üçlü stoper çıkınca savunmadan kağıt üstünde bir adam eksilmiş oluyor fakat pratikte koşan beklerin varsa hücumda üçlü stoper şeklinde kalırken savunmada beşli stoper halini alıyorsun. yani hem defansif anlamda daha kabalık bi şekilde rakibi karşılamış oluyorsun hem de hücumda daha kalabalık oluyorsun. ligimizde bi tek gazişehir yani sumudicanın takımı oynuyor bugün de şl gs böyle oynadı umarım ligde kullanan takım sayısı artar da tt'de nemalanır bu durumdan.
 
beto
sanneh alpaslan titi
paluli poko soner halil
mossoro
serdar/napo jerome
 
beklerimiz bu kadar verimsizken bence şu formasyonu bizimde de denememiz lazım, ayrıca önder özeni keşke ama sportif direktör ama başka bir görev fark etmez kulüpte bi pozisyon versek keşke. eskiden teknik direktörlük de yapmıştı zaten bizde, bence futbol bilgisi çok yüksek bir insan

önder bizi az kalsın düşürüyordu :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
göktuğ psikolojik olarak hazırlanmalı...
 
göktuğ
MURAT PALULİ- alpaslan- REİS(ATINÇ)- berkan
poko-soner
napo-mossoro-serdar
jerome
 
hiç şüphesiz ki tamer bu takımı çıkarmayacak adam tek düze
mossoro oyundan düştü mü koyacaksın yerine yalçını
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
30 dk. dan itibaren dökülen takıma rağmen
betonun saçma sapan hatasına rağmen
göktuğa rağmen
gassama-serdar-titiye rağmen
tamer tunanın saçma sapan tercihlerine rağmen
1 puan sumidike gelsin...
antepte 2-3 oyuncu var bireysel yetenekleri üst düzey olan onlar 11 puan toplatmış koy 2 sini bize 10 puan bizde de olurdu, yoksa bir özelliği olan takım değil ama suç bizde
organizasyon sıfır oyunda düşme hep var kanat organizasyonu sıfır topu tutamama hep var... ulan hepimiz biliyoruz günayın zaaflarını bir tane şut çekilmedi koca 90 dk berkanın pozisyonu ve jeromenun şutu hariç... ne diyeyim kaldı 34.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
betocum takımın mağlup kapattığı maçlar da instadan kurtardığın pozisyonları atıyordun bu hafta atıldığın pozisyonu da koy instaya... ulan şu karşı takım o kadar kötü ki neleri kaçırıyor... bu hafta bizim yerimize başka takım olsa antepten puan almıştı en kötü
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
biz bu hengameden çıkamayız amatör abi bu takım
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ekono0635, foruma yazdı.
sumidik sen gelirsin inşallah 2.yarı izmire
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar