#
#
ultrasistanbul, foruma yazdı.

"minigolfmuduru" dedi ki;

Bu bakış açısıyla bakarsak o zaman:
 
“Hakan Şükür Gs Sportif direktör olabilir, Gs’ye yanlışı olmadı, hangimiz Fem’e gitmedik ki?” diyecekler de kesin çıkar.
 
Burası Türkiye.
Türkiye cumhuriyeti kanunları ile suçu sabit ise biz bu örgütte kim ne kadar suçlu bilmiyoruz. Hakan şükürün dosyasını bilemiyoruz. Ama evet suçsuz olduğunu kanıtlar ya da varsa cezasını yatar çıkar,Türkiye cumhuriyeti Devletiyle sorunlarını çözerse,evet olabilir. Galatasaray’a ne zararı olmuş. Sportif açıdan katkısı da bilinen biri. Konuyla alakası ne anlamadım.
 
Bu forumda her zaman yazdım futbolcuların dışarıdaki hayatlarıyla hiç bir zaman ilgilenmedim umrumda bile değil. Galatasaray forması altında + yönde katkı veriyorsa benim umrumda değil. Cebine biraz para girince en mert en yiğit dediğimiz arkadaşlarımızın tanıdıklarımızın orası burası ayrı oynuyor hayatta. Futbolcudaki para şu forumdakilerde olsun bakalım nelere takıyorlar kendilerini. Ha Arda suç mu işlemiş,ben hakim miyim savcı mıyım? Onlar bakacak ona da.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Arda 1 sezon çok iyi top oynar. Ben şüphe etmiyorum,Fatih hoca dışarıdaki savruk hayatını yaşatmaz ona. Saçma sapan adam,abim tayfaya da taktırmaz Arda’yı. Kendini oraya takınca sapıtıyor. Onun dışında Arda’nın yeteneği kimde var Türkiye’de şu an? İyi çalışır fiziği toplarsa,fayda verir. Kimler kimler 35 yaşında oynadı burda.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Bu işin en baba çözümü 18 e geri dönmektir. Düşenleri düşürüceksin,çıkanları çıkarıcaksın. Yoksa bu cümbüş bütün sene bitmez.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Karagümrük e tebrikler. Darısı diğer semtlerin başına. Ben de ADS yi alacaklarını düşünenlerdenim madem yaptınız bir absürtlük her hafta okul turnuvası gibi bay geçen takım olacağına 22 takım olsun düzenli olsun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.

"kubrick" dedi ki;

"ultrasistanbul" dedi ki;

Bu kararla ligde kalan takımların benim gözümde seneye süper ligde yeri yoktur.

her sene devlete vergi borcunu sildiren, en ufak hakem hatasında düdük astıran, tff'nin tüm yönetimlerine kontenjan olarak 1-2 adamını gönderen, istanbul'daki maçlarını hakemle beraber 12 kişi oynayan takımların yeri varsa bizim hayli hayli yerimiz olur, hiç merak etme aslan.
Etmiyorum aslan. Eşitledik şartları o zaman devlet kaç milyonluk yayın gelirini kurtardı senin. Kafana göre oynarsın.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Düşen takımlardan 2 başkan takım kişi ismi vermiyorum sonra hemen üşüşmeler oluyor. Diyor ki “biz pandemi sonrası konsantre olamadık,toparlayamadık”. Oldu ya böyle bi saçmalık mı var? O zaman şampiyonluğun da kaldırılması lazım,biz de pandemiye kadar ligin 2.yarısına çok iyi girmiştik,devam kararından sonra sahada yoktuk. Biz de diyelim konsantre olamadık vs. Trabzon ha keza aynı durumda. Bu bir bahane olur mu? Şartlara ayak uydurup takır takır top oynadı takımlar. Ne konsantre ne pandemi bahane etmediler. Kasımpaşası,Beşiktaş’ı,Rize’si bu takımlar oynadı yani,bu adamlar oynarken sen “biz bu süreçten dolayı konsantre olamadık da bizi düşürmeyin abi” diyemezsin. Bu kararla ligde kalan takımların benim gözümde seneye süper ligde yeri yoktur. Bu karar emsaldir yarın bir gün başına bir şey gelen ve düşen takım da onu bahane eder emsal kararı gösterir. Düşme komple kalkar 10 yıl içinde 250 takımla lig oynarız. Büyüyen Türkiye’nin,çok takımlı büyük ligi.
 
Ayrıca 18 takımlı sezonda takımlar sezon sonunu zor getirirken fix 40 maç oynanacak ortamda sezon sonunu kimse getiremez. Sanki süper antrenman teknikleri,süper teknolojiler,harika spor insanları var da kulüplerde bir de 40 maça çıkacaklar. 30dan sonra dökülmeye başlar çoğu takım 10 maç sirk havasında oynanır.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Maçlar ertelenmeli kardeşim burda avantaj dezavantaj falan mesele değil. Gündem bambaşka iken çıkıp fi tarihinde biz şampiyon olduk derdine düşen camia mensuplarına bunu açıklamakla uğraşacak halimiz yok ister anla ister anlama. Ha maçlar ertelenmiyor mu o zaman seyircili oynansın ne farkeder? Seyircisiz maçta oyunculardan teknik heyete basından polise polisten temizlikçiye kadar bir sürü insan olacak sonra onlar maçtan çıkıp sokağa karışacak oradan da eve gidecekler. Yani ne değişti bu grup içerisindeki birinde varsa salgını başlattı işte daha ne olsun? Seyircisizi denedi İspanya gördük sonucunu.
 
İşin insani değil futbol tarafına dönelim madem o da bi konu şu an. Büyük rezalet bahsi geçen konular ama hala puan şampiyonluk hesap falan konuşuluyor. Oluşan diğer algı da şu seyircisiz olunca Beşiktaş banko kazanıyor :) Beşiktaş’ı içeride seyircisiz de yeneriz seyircili de istediğiniz gibi oynayalım farketmez. Ne bu şenlik havası yani.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
İnsanımızı aşağılamayı çok seviyoruz. Evet aptallık yapacaklar var tatilde gezecekler,umursamayanlar ama bunlardan her yerde olduğunu gördük İtalya örneği çok açık tamamen aptal insanlardan kaynaklı bu hale geldiler.
 
Alınan önlemler işin ciddiyetini devlet boyutunda aldığımızı gösteriyor ben vaka saklanıyor olayına da inanmıyorum 1 değilse maksimum 50dir o da bu işin testi bilmem nesi öyle hemen kan alma gibi değil. 3 test en az uygulanıyor şüpheli hastaya. Tam net sonuç alınan hastalar açıklanacaktır. Avrupa bildiğin çaresizliğe düşmüşken bu olayı en az hasarla atlatmak sağlık başarısı olur.
 
Futbol olayına gelirsek seyircisiz diye saçmalık olamaz seyirci yok yönetici var futbolcu var basın var temizlikçisinden güvenliğine hepsi var. Ne anlamı kaldı? Alınan önlemlerin bi kıymeti olması için ligler komple ertelenmeli. Euro 2020 ertelenecek büyük ihtimal yaza kadar Türkiye işin içinden güzel çıkarsa oynatırsın yazın çok mu önemli hemen bitirmek yani?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.

"Ftorres35" dedi ki;

"pcinho32" dedi ki;

Adamın ayak ucu sadece iceride penaltı çaldı neyse sağlık olsun yenemiyorsan yenilmiycen bu kadar basit Zaten 4 5 senedir yenemiyorduk sivası deplasmanda
Top çizgiyi tamamen olarak 1 santim de geçse nasıl golse bu da penaltı.
 
FIG-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Top çizgiyi tamamen geçtiyse 1cm geçmesi imkansız. Topun son noktası 1cm geçerse gol olur. Son noktasının da 1cm geçmesi topun tamamının 10cm olduğunu varsayarsak top çizgiyi 10cm geçmiş olur bütün olarak. Adamın ayağının tamamı içerde sonra noktası 1cm geçse dediğin doğru ama bütünü dışarıdayken 1cm i içerdeyse kendini tezatlıyorsun. Çünkü bütünü dışarıda sadece 1 noktası 1cm içerideyse o top gol sayılmaz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ultrasistanbul, foruma yazdı.
Dünden bugüneye denk geldim tvde,FB son 6-7 Antalya deplasmanında sadece 1 kere kazanmış yanlış görmediysem. Zaten artık deplasman maçlarına çok ayan beyan bir durum yoksa kolay demek baya saçma bizim ligde.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER