#
#
mkemal1907, foruma yazdı.

"parçalıaşk" dedi ki;

abicim derken yaşın kaç ? bi de devamlı yok şu girmedi falan sen inanıyomsun saydığın grupların maça girmediğine mesela ben girdiklerini biliyorum çoğu kişiyide gördüm veyahut girmeseler kaç kişi senin hayal gücünde bahsi geçenler ? klasik kadiköy atmosferiydi işte ha bi tık fazla ha bi tık az .. tek farkı hopörlörler büyütülmüş bizim tribün yanındaki conconlarada düdük servis ediliyo artık ..
 
ayrıca maça gittinmi bi onu söyle maç sonu üçlüde elleri havada kalmış demişin onuda aç mesela gayet sağlam üçlü çekildi malum devamındaki küfürde edildi ; tekrar söyleyeyim ben kötü tribün yaptık demem eleştiri varsa doğrudur eleştiriye açık tribündü

Bizim tribünün yanındakiler derken Maraton üst A-B bloğu kastediyorsan oradaki profil conconlar filan değil Maraton üst eski H-I blok tayfası bazı eski KFY'liler FBD liler vs yani tribüncü ekipti.Düdükleride biz kendimiz aldık.Yönetim filan dağıtmadı.Bu arada sizin tribünde bir apaçi var tam komedi çıkarmış üstünü,gece vakti güneş gözlüğü takmış tellerin arkasında el kol yaparak ultrasçılık oynuyo :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
Karşılıklı trollemeler.....Sanki iki tribünde çakılı 5000 kişiyle her maç tribün yapıyor,meşale ,pankartlar,sopalılar uçuşuyor.Birbirinden ölü iki tane tribün var ortada.Bizimkinde 20 küsür tane grup olmuş,PASSO alan almayan bölünmüş,bir tribün a diye bağırıyor diğer tribün b diye,rant kavgalarından tribünü yapacak hali yok.GS tarafı sayıca az,beste çeşitliliği zaten hak getire.Dediğim gibi ölüsü çıkmış iki tribünü kıyaslamayın,zira ikiside potansiyelinden oldukça uzak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.

"Caliskan58" dedi ki;

"fbultras1907" dedi ki;

Şaka mı lan bu? Şaka olmalı.GFB instada ne post ettiğinin farkında mı.Bu endüstriyel futbol filan değil,başka bir şey bu,buram buram çorba kokuyor,bir grubun hiç mi üst aklı olmaz,hiç mi uyaranı yok.Gözlerime inanamıyorum.

ne post atmıs göremedim de

Bizim maçla ilgili,bahis reklamı gibi bişey ama daha fena. :evil: :evil: :evil: :evil:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
Şaka mı lan bu? Şaka olmalı.GFB instada ne post ettiğinin farkında mı.Bu endüstriyel futbol filan değil,başka bir şey bu,buram buram çorba kokuyor,bir grubun hiç mi üst aklı olmaz,hiç mi uyaranı yok.Gözlerime inanamıyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
Fenerbahçe
Ankaragücü
Beşiktaş
Kasımpaşa
Karagümrük
Galatasaray
Trabzonspor
Göztepe
Karşıyaka
Bursa
ADS
Mersin
Sakarya
Kocaeli
Kayseri
Antalya
 
onguldak
Bayburt
 
Böyle bir şey olsaydı çok büyük ihtimal ülkede terör sorunundan daha çok can alan bir sorun olurdu :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.

"Caserta" dedi ki;

"Bros" dedi ki;

PAOK kesinlikle Avrupa'nın çok üzerinde bir performans sergilemişti.
 
Onun dışında Bursa iyi tribün yapmıştı Passolig çıkmadan önceki sezondu sanırım.Görsel olarak baya iyilerdi.

Maçtan önce fb'lilerin Paok otobüslerini taşlaması üzerinde içeriden 5-10 kişi inip fb'lilere sağlık koşusu yaptırmıştı. Türk tribünlerini böyle rezil etmişliği de var fb'lilerin.

Saglik kosusu,Eski Acigin onundeki geri vitese denir :D PAOK'lularin tek olayi Hasanpasa yakinlarinda 1 kadini kovalamalari.Fikirtepe de otobusler durup pert olunca niye inemediler? Bizzat ordaydim,yanlarina kadar gittik otobus icine yatmislar.Ama stadda dogruya dogru gayet iyiylerdi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
Ne olursa olsun o,tribünün abisiydi.Haber maalesef doğru.Kalbimize gömdük.Fenerbahçe tarihine adını silinmez harflerle kazıdı.Mekanı cennet olsun.Kardeşlerin,dostların seni unutmayacak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
GS,tribün kültürüne uyan bir şekilde geldi.Reklam peşinde olmadan.Dibas'da trolledi tamam kabul ederiz'de.Beyoğlu-Taksim yürüyüşünde gerçekleri konuşun be,binlerce kişi geldik,gelen profil de oldukça sağlamdı.1 hafta önceden haber verdik inlettik Beyoğlu'nu.Lise yakınında gider yapıp R'ye bağladınız.Koyduğunuz videoda 'Koşun Lan' kelimesi bu videoda polise taaruz edildiği anda kesilmiş.O gün kimse karşımıza çıkamadı yalan konuşmayın.Çıksaydınız da sizin zararınıza olurdu.
 
http://www.youtube.com/watch?v=dFAXcE2tNzA Bakınız 1:21
http://www.youtube.com/watch?v=dFAXcE2tNzA
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
GS,tribün kültürüne uyan bir şekilde geldi.Reklam peşinde olmadan.Dibas'da trolledi tamam kabul ederiz'de.Beyoğlu-Taksim yürüyüşünde gerçekleri konuşun be,binlerce kişi geldik,gelen profil de oldukça sağlamdı.1 hafta önceden haber verdik inlettik Beyoğlu'nu.Lise yakınında gider yapıp R'ye bağladınız.Koyduğunuz videoda 'Koşun Lan' kelimesi bu videoda polise taaruz edildiği anda kesilmiş.O gün kimse karşımıza çıkamadı yalan konuşmayın.Çıksaydınız da sizin zararınıza olurdu.
 
http://www.youtube.com/watch?v=dFAXcE2tNzA Bakınız 1:21
http://www.youtube.com/watch?v=dFAXcE2tNzA
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mkemal1907, foruma yazdı.
PAOK ve Spartak olaylarını doğru düzgün bilmeyen mallar yorum yapmasın burada.PAOK otobüsleri önce uzaktan taşlandı durdurulmak için,yakın temasa da kısmen geçilen otobüsler oldu,zaten bu esnada PAOK tarafından yaralılar çıktı.Polis gelince tekrar konvoy devam etti,herkes ne yaparsak yanımıza kar kalır diye taşlamaya devam etti.Spartak olayı ise spontane yaşanmış bir olay.Otobüs camlar pert edildi içeriye her türlü,yanıcı,parlayıcı,meşale vs atıldı.Otobüse girilirken polis geldi dağıttı bizimkileri.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER