#
#
ZükşeddiN, foruma yazdı.
Şu formaların reklamsız hali çıksada alsak. reklamlı satacaklarsa asla almam!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
Eğer çıkarsak bu yaz transfer tahtasını açsınlar bir zahmet!
 
Geçen sene tribüne boğduk topçuları elleri ayakları dolaştı iki maçta da.Şimdi seyircisiz sakin sakin geçecek.Böyle maçlarda bize ezelden beri tribün yaramaz.Bu sefer tam tersi bir ortam var.İnşallah şans güler bu sefer.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
bobby diyorlar?
 
valla ucuza kapatırlarsa mis gibi olur yerli statüsünde.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.

"hergelemeydani" dedi ki;


Çok soru sordum kusura bakmayın yalı stadı ile ilgili birşey daha sormak istiyorum.Şimdi bu zeminini yaptılar stadyum böyle kaldı.Yanlız stadın sağ tarafına tribün olmayacak şekilde yapılmış sanırım resim.Onu eğer inşaat başlarlarsa düzelteceklermi?
 
emin video'dakine değilde benim attığım resimdekine daha uygun duruyor sanki.Yada mühendisler biliyordur biz yapımı için destek olalım yeter :lol:

Düzeltecekler, zaten o yüzden tekrar ihale oluyor.Hem kur artışı hemde yeni tasarıma göre çıkan maliyet vs herşey için yeniden ihale yapılacak.Cemil Başkan'da bizden olduğu için ihale yapılır yapılmaz ruhsatı belediye verecek ve hızlı bir şekilde inşaat başlayacak.
 
Eskiden ihale vs yapılmasına rağmen HMA denen nefret sebebim ruhsat vermiyordu şimdi öyle bir durum yok ihaleden sonra hemen başlanacak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
Kardeşim sen mağaradan mı çıktın yahu?
 
O koyduğun görseli ben yapmıştım taa 2014 yılında. Onun üstüne kaç kere değişti revizeler oldu:) Neyse son hali bu animasyonunu attığım proje.
 
Son projede herşey tamam. Davalar kapandı. Cemil başkan gerekirse taş taşırım yeterki ihalesi yapılsın diyor. Yani top %100 akp'li kurmaylarda. Turgay Başkan'da bu yıl sürekli o kurmaylarla birlikteydi ama ne hikmetse hala ihale tarihi alamadı ve üstüne B planı muhabbeti yapması midemi bulandırdı.Hiç hoş değil umarım tekrarlamaz.
 
Dediğim gibi o stadyum yalıya yapılacak diye haykırmasını bekliyoruz kendisinin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.

"hergelemeydani" dedi ki;

"ZükşeddiN" dedi ki;

Bu yalıya stad olmayacaksa muhabbetleri nedir kardeşim?

Ne bu B planları falan mk?
 
O Stadyum yalıya olmalı ve olacak!!! Çiğli'ye 23 bin kişilik kale arkası olmayan stadyum yapmakta neyin nesidir?
 
Stadın yalıya yapılması demek Karşıyaka ruhunun semte iyice sinmesi demektir.Çocukların-ergenlerin maç günleri ebeveynleri olmadan o havayı koklamaları demektir.Gol sesinde tüm semtin yıkılması demektir.Deplasmana gelen hakem ve rakip takımın dizlerinin titremesi demektir.
 
Stadyum Çiğli'ye yapılacaksa neden 6 senedir çile çektik ulan? Turgay başkan son 1 yıldır akpli kurmaylar ile içli dışlı değil mi? Basket maçlarında şeref tribününü akpliler basmadı mı? eeeeee sonucu yok mu bütün bunların? Çünkü tüm top artık akp'de nerede stadyumun ihalesi?
 
Böyle B planı falan konuşmak çok yanlış işler!!!

Dediğiniz her şey çok doğru stadın yalıya olması maddi açıdan,Karşıyaka ruhu açısından yürüye yürüye stada ulaşım açısından oraya olmalı kimse buna bir şey demedi.Yanlıız kendi içinizde çeliştiğiniz yerler var.
 
1.si B planı konuşmak çok yanlış işler demişsiniz.Bunu gidip Okan Kırmacı'ya dernekte söyleyebildiniz mi ? Stadın oraya yapılması cinayettir diyen kendisidir.Dediyseniz eğer cevabı ne oldu buradan yazarsanız seviniriz.Mantıklı bir cevap olursa özür dilemesini biliriz.
 
2. si Yalıdaki stadyumda da sağ tarafta tribün olmayacak.Ki sağ tarafında olmayacaksa kale arkası olmasın daha iyi gözüyle bakarım ben olaya.Eğer başka bir proje çıktıysa 4 tarafınada bir şekilde tribün yapılabiliyor ise bunu ben bilmiyorum.
 
3.sü ise Dernek ile konuştuysanız stadyum oraya yapılacaksa buna rağmen maçlara geleceklermiymiş en çok merak ettiğim soru bu.
 
4.sü sorma imkanınız varsa bu güne kadar neden stadyumla ilgili hiç bir şeye reaksiyon gösterememişler.Bu stadyumla ilgili sizin geçmişte yazıp çizdiğiniz şeyler vardı ki stadın oraya olması için çok emek verdiğinizi biliyorum ben.
 
Linki şöyle ekleyeyim : https://www.karsiyakahaber.com/haber/ki ... ustur/1174
 
Edit:Arkadaşlar bu arada kulüp ve ya başkan Çiğli'ye stad yapacağım demedi.Başkan alternatif bir proje daha var yerini şimdilik söylemeyeceğim dedi.Bende 2 sene önce kongrede konuşulanlardan o söylemediği arazinin Çiğli olduğunu tahmin ettim.Yani bu tamamen benim görüşüm hiç bir bilgiye dayanmıyor benim söylediklerim.

kardeş bana niye dernek muhabbeti yaptığını hiç anlayamadım.
 
ben başından beri stadı yalıda istiyorum.
 
http://www.youtube.com/watch?v=lPtHFfl8sxI bu linkte stadyumun son halinin animasyonu var. 4 tarafında da tribün var.Ayrıca rail seat koltuklarla kapasite bayağı artacak.
 
Dediğim gibi ortada fol yok yumurta yok B planı muhabbeti yapmak kar suyu kaçırmaktan başka birşey değildir. Akp alır bu b planını ya zaten korona var kasada para yok kem küm 50 tane bahane sunar en iyisi bu b planının uygulayım der gider.Sonra o yalı arsası da milletin ağzını sulatır.
 
Turgay başkanın O STADYUM YALIYA YAPILACAKTIR diye haykırması gerekirken B planları bilmemne muhabbetleri yapması hoş değil!!!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
Bu yalıya stad olmayacaksa muhabbetleri nedir kardeşim?

Ne bu B planları falan mk?
 
O Stadyum yalıya olmalı ve olacak!!! Çiğli'ye 23 bin kişilik kale arkası olmayan stadyum yapmakta neyin nesidir?
 
Stadın yalıya yapılması demek Karşıyaka ruhunun semte iyice sinmesi demektir.Çocukların-ergenlerin maç günleri ebeveynleri olmadan o havayı koklamaları demektir.Gol sesinde tüm semtin yıkılması demektir.Deplasmana gelen hakem ve rakip takımın dizlerinin titremesi demektir.
 
Stadyum Çiğli'ye yapılacaksa neden 6 senedir çile çektik ulan? Turgay başkan son 1 yıldır akpli kurmaylar ile içli dışlı değil mi? Basket maçlarında şeref tribününü akpliler basmadı mı? eeeeee sonucu yok mu bütün bunların? Çünkü tüm top artık akp'de nerede stadyumun ihalesi?
 
Böyle B planı falan konuşmak çok yanlış işler!!!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
dün bizim gol neden iptal oldu? mk avantaj bizdeydi ki nitekim devamında boş kaleye gol attık. Kaleci elle mi oynadı eyv ulan topu kaptırırsak çal düdüğü.Buz gibi gol yendi.Stadın devasallığından kimse adam akıllı itiraz bile etmedi.Şu maç yalı stadında olsa çok rahat galip gelmiştik.Yani yıllardır HMA'ya itiraz edilmemesini düşündükçe delirmemek elde değil!!!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
ZükşeddiN, foruma yazdı.
"Karşıyaka Stadı yapılacak. Bu herkesin bilmesini isterim. Stadın yapımı konusunda yürüttüğümüz görüşmeler çok ciddi boyutlara geldi. Ancak erken açıklama yaparak polemiklere neden olmak istemiyorum. Kesinleşmeden konuşmayacağım. Çünkü işlerin baltalanmasından ve polemik haline getirilmesinden bıktım. Sonra işi gücü bırakıp polemiklerle uğraşmak zorunda kalıyoruz. Bunlar da kulübe zarar veriyor. Bilgisi olan, olmayan polemikleri ateşliyor" diye konuştu.
 
Arkadaşlar buradan yalı dışında bir yere stadyum yapılacak olarak nasıl çıkarım yaptınız?
Tüm davalar düştü yalı arazisi stadyum için hazır.Sadece ihale bekleniyor.Şimdi bu ihale de büyük ihtimal yeni projeye göre yapılacak.Maliyeti osu busu hesaplanıp ona göre ihale edilecek.
 
Biliyorsunuz stadyum daha önce 2 kere ihale edildi.İlk ihale 3 tarafı tek katlı tribünlerden oluşan bir stadyumdu.İkinci ihale için proje baştan çizildi 2 katlı 4 tribünü olan birşey yapıldı.Göztepe stadı da ilk ihale yapıldığında iğrenç bir projeydi kimse beğenmedi Sepil gitti Bjk stadını yapan firmayla görüşüp tekrar proje çizdirdi ve tekrar ihale oldu.
 
Şimdi daha güzelini yapacağız dediğine göre ulan madem tekrardan ihale edeceğiz bu alana daha donanımlı daha fazla kapasiteli bir stadyum projesi çizdirelim o ihale edilsin denmiş olabilir.Sonuçta göztepe stadı da 15 bin kapasite ile yola çıktı 25 bin olarak bitti.Üstelik imar yükseklikleri de fazla.Yani istenince oldu.
 
Bizim ikinci stadyumun projesi malesef başımızda hma olduğu için onun kıl tüy yok ambulans girmez yok kat yükseliği fazla yok şu yok bu gibi yarrrrrrrak kürek sebeplerinden ötürü yeter ki dava etmesin diye ordan burdan kırpık kötü bir proje olarak çizildi.
 
Dediğim gibi ben başkanın açıklamalarından göztepe projesinin süreci hakkında da bilgi sahibi olduğundan daha donanımlı ve daha yüksek kapasiteli yeni bir proje çizildiğini, akp ile de içli dışlı olmasının da bu projeye göre ihaleyi hemen sorunsuz yapmak istemesi olduğunu düşünüyorum.Aynı sepil'in yaptığı mevzu.Bu yüzden ihale takvimi yeni projenin bitmesini bekliyor ve o yüzden bu kadar uzuyor olabilir.
 
Umarım haklı çıkarım.Ayrıca neyse ne inşallah dediği gibi bu yıl hatta ve hatta birkaç ay içinde ihale tarihinin artık açıklanması gerektiğini düşünüyorum. 2 sene sonra ölüm kalım seçimine girecek ülke.Bu yıl bitmeli bu stadyum işi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER