#
#

Mert Onur Konuk

Son nefese kadar iANKARAGÜCÜ !

mertkonuk, foruma yazdı.
Zor maç iki taraf içinde. Eğer iddiamızı ortaya koymak istiyorsak kesinlikle galibiyet lazım. Deplasmanda ve Sarıyer'e karşıda galibiyet zor gözüküyor. 2 haftadır beraberlik alan Sarıyer'den bir beraberlik daha çıkar. 1 puan iki takım içinde en iyisi olur ama, bize yetmez maalesef.
Yasakta bu saatten sonra kalkmaz. Sıkıntısız bir maç olur inşallah. Bu iş böyle gitmez yalnız,yönetim taraftarı iyice tahrik ediyor bakalım ne zamana kadar sürecek, umarım bir gün patlak vermez.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Aydın hızlı transferler yapıp transfer sezonunu kapatacak sanırım :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Horoz seni burda yolardım üstüne de Alanya'ya paket servisi yaptırırım da senin gibi enayilerle uğraşmak istemiyorum. Senin Ankaragücü'ne laf etmen için 40 değil 400 fırın ekmek yemen lazım , hadi yol al
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.

"Wiltord" dedi ki;

Ankaragücü de çıkamadı. Yazık gerçekten bu taraftarlara.. Hem Göztepe hem de Ankaragücü'nün yeri buralar olamaz olmamalı..
2-1 öne geçtiğin maçta da bir şekilde 3.yü bulacaksın .. 2 gol birden yiyip havlu atmak nedir yaa.. Gerçekten sinir bozucu. Allah Ankaragüclülere sabır versin.
Bu Alanya'daki adam Aydın Çetin mi ne o da Neymar sanki. Tek başına turlattı Alanya'ya. Bolusporlu bir arkadaşa sordum onlarda oynarken lakabı '' Traktör'' müş... o derece ağır bir adammış.. Gerçekten garip bu adamın Ankaragücü'nü tek başına yıkması.

Aydın'a hazır toplar geldi hep zaten koşmasına gerek bile kalmadı , aynı kanattan 2 orta , durduğu yerde Aydın'a çarpan 2 top gol oldu. 3. golde ceza alanı içinde vurdu o kadarda olsun forvet sonuçta. Aydın ceza alanı içinde çakılı durdu diğer elemanlar buna al da at dedi , başka bir esprisi yok. Tek bu maçta izledim ama "traktör" lakabına uyan bi futbolcu gibi duruyor
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Ulan ne koymuşuz be zamanında millete. Göztepeliler bile geliyor burada üzüntülerini paylaşıyor bunlar Alanya'ya başarılar diyor. Kuyruk acısı işte. Allah düşmanın bile delikanlısını versin. Alanyayı tebrik edenlerin taraftarlarını toplasan 19 Mayıs'ın deplasman tribününü dolduramazlar ..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Yazık oldu harbiden , bir sene daha bu lig git gide içine çeken bataklık gibi ..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Savaşıp yenildiniz en azından bu da iyidir be Göztepe. 2-1den maç vermekte 3-1le elenmekte koyar adama hayatımızla oynadılar. 1 senesi çöpe gitti 2 koca klübünde. Geçmiş olsun hepimize
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Yazılacak o kadar şeyim var ama 2 kelime yazıcam sadece ; YAZIKLAR OLSUN !
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Her şeyimizi bu maçın üzerine kurduk gecelerdir. İnşallah kazanacağız başka yolu yok. Eğer bugün kaybedersek bu psikoloji bizi 1-2 ay etkisi altına alır herkesin güveni düşer takıma. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik eksik oyuncular olabilir ama Ankaragücü ruhunu ortaya koyarsak çok rahat geçeriz, 1-0 gibi bi skoru çevirmek çokta zor değil,en zor olanı Umut'un tek forvet olarak oynadığında sıkıntı yaşaması. Allah büyüktür inşallah geçeriz turu finale kalırız. Maç saatini bekliyoruz. Hayatımızın en zorlu bekleyişlerinde biri..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
mertkonuk, foruma yazdı.
Üstteki iki takıma 1er 2şer yıldız daha takılacak diğer takımlara ne faydası olacak ki bunun ? Adı geçen klüplerin zaten 4-5i kapandı yada çok alt liglerde. Saçma ve gereksiz şeyler. TFF kendine eğlence arıyor sanırım. Eğlenmek istiyorlarsa milli takıma baksınlar,oynanan futbola gül gül ölürler ..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar