#
#
txs, foruma yazdı.
bizim ads işimiz falan olmaz bjk yüzünden kendi kendine bize düşmanlık besleyen tuhaf tribün , tamam en iyi sizsiniz her konuda sizin sevdanız çok büyük , bizi kendi halimize bırakın yeter bizim kimseyle bi sorunumuz yok bu ligde.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
Ne kastin be , 3 tane izmir deplasmaniz var tehlikeli arkadas , burda bos kovalayacagina beklersin olur biter , yok soyle yapacam yok boyle yapacam sanaldan ne cok estiniz.o bizi bilir bu bilir falan sizi kimsenin bildigi falan yok .
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
antalya maçından sonra yapılan muhabbetleri duyduktan sonra iyi olmuş bu konunun basına yansıması herkes baksın dalgasına bu saatten sonra.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
Kovaladikça kacan ateş böcegi gibisiniz...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
Bu bize sallayan futbolcu merak etmesin o parmagi guzel monte ederler sana
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
izmirde güzel tiyatro izledik hakem falan iyi çalıştılar ağlaya ağlaya
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.

"UKB" dedi ki;

"Birkirkara" dedi ki;

Ha unutmadan... Eskişehir ve Kocaelili arkadaşlara ayrıca teşekkür etmem lazım. Az camsız dönmedik, rekabet etmedik ama arkamızdan hiç iş çevirmediniz. Ne varsa yüzümüze söylediniz.
 
Altaylısı, Karşıyakalısı sevmez bizi. Onlar da yüzümüze söylediler, onlara da eyvallah.
 
Dost, kardeş dediklerimizin neler dediğini inşallah iyice görmüştür benim peygamber sabırlı renktaşlarım.
 
- Kurt kışı atlatır ama yediği ayazı unutmaz evelallah...

Ya şuan twitterde Göztepelilerin yazdıklarını okuyorum da ( keza bu sitede yazanlarda belli farksız değiller ) bireysel olarak arkadaşlığınıza devam edin eyvallah genel kitlesel şekilde hala dost kalan sesini çıkarmayan Bursaspor tribünün Allah belasını versin.

Hepsine yedirecegiz o laflari gevseklerin bize dost falan lazim degil bursasporun tek dostu kendisi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
Bursasporun kendinden başka dostu yok bugünde görmüş olduk , bursaspor kümeye yazanlari geri dönünce yedirecez o laflari...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.
keçiören yazıpta gelmeyeni...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
txs, foruma yazdı.

"zanitenyo" dedi ki;

Antalyaspor - Malatya maç sonucuyla birlikte ufak olan umutlar komple gitti Bursaspor'un. Bizi yenseler de artık lig de kalmaları çoook düşük ihtimal. Avrupa için içeride saldıracak malatyayı da yenmeleri lazım ki Bursaspor takımını düşünürsek bence 2/2 imkansız.

Maca gitmeye gerek yok yarin , dusmusuz baksana , cidden cekilmiyo bunlarin yazdigi basliklar
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER