#
#

Yağız Düğer

Stadın çatısındayız,her şeyin farkındayız!

LacivertAnk, foruma yazdı.
Namaglup çıkarız. Biz Hırvat ve Çeklerden daha sağlam takımız. İspanya'ya da sürpriz yapacağızı hissediyorum. Tek dezavantaj Hırvat ve Çekler bayağı bilenecekler bize 2008'den dolayı. Bizim takım 6 ay daha form tuttu mu çok can yakarız. Bizim oyuncularımız çok kaliteli kendimizi küçümseyip karamsar olmaya gerek yok.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
Sıfır organizasyon ortada oyun yok. Kritik maçları koparacak havasö yok bu takımın. Hasbelkader şampiyon olursa olur, play - off falan hikaye. Devre arası takviye şart orta sahada oyun kurucu ve agresif forvet lazım böyle uyuşuk oyunla zor bu iş.
 
Bir de Diyarbakır taraftarı gittiği her deplasmanda dışlanmayı hak ediyor. Hümanizm ayağı yapıp terörist pohpohlamaya gerek yok. Kimin ne bok olduğu ortada. İçimizde var böyle mallar o yüzden yazayım dedim. İkinci devre hic misafirperverlik olayına girmesinler.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
birde vip'te levent kale de vardı. keşke ikinci devre gelse.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
böylesine rezil bir tribün olamaz arkadaş ya. bunlara dur diyecek birisi yok mu? ne desteginiz var takima 90 dakika kafam sisti be. futbolcu ne yapsin. bu taraftar hiçbir seyi hak etmiyor. maçın en kritik zamaninda 45 dakika susan gecekonduya ne demeli. her kafadan bi ses cikar mi bu nedir arkadaş ya. bide manisaya sövüyolar. dönün bi kendinize bakin. Ya var ya Allah gercekten hak eden kullarına veriyor ne verecekse. bu camianın iki yakası bir araya gelmez.
 
macta goksu cok ugrasti. gol harikaydi. ikinci yarinin basinda atsaydik mac kopardi olmadi. tebrikler manisa .
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
Ankaragücü'nün bu tarz maçları kazandığını hiç hatırlamıyorum ama inşaallah yanılan ben olurum.
 
Maç günlerce öncesinden beklenir, stad gelin gibi süslenir ve full olur. Deplasman takımı saçma sapan bir gol atar ve statta ölüm sessizliği olur. 90 dakika gerilen taraftar hiç destek veremez.
 
Bu senaryo bu sefer tersine döner umarım.( Maçın gidişatı)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
abisporlular Ankaragüçlüyüz diye geziyorlar çok zoruma gidiyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
konya yobaz diyenler çıkında bide istanbul yobaz desenize. fırsati bulunca bol keseden atarsınız beleşçiler !
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
Recai meselesinde ne kadar duyarlıydı herkes. Hadi iki çift laf etsenize.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
Fenerbahçe Tribünü başlığındada söyledim burada mallık çocuğun babasında. Kimse duyarlılık ayağı yapmasın. He amk amigonunda işi gücü yok çocuga gider yapıp ağlatacak. Alem göt olmuş ezecek birini arıyo. Amigo burda babaya kızarken olan çocuğa olmuş. Baba denen adam bu çocuk senin sorumsuzluguna kurban oldu. Lamı cimi yok bu işin. Orada 40.000 kişi var kimin kim olduğu belli değil. Sende orada kendini etiket yapıp kurbanlık koyun gibi oturma bi daha amk. Bu kardeşimizin gönlününde alinmasi lazım. Çocuğa çok üzüldüm.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
LacivertAnk, foruma yazdı.
sana bi daha cevap falanda yok. benide çocuğa iyi olmuş düşüncesinde gibi gösterip hümanizm numarası çekme millete. çello bello işleri başka yerde kovala.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER