#
#

Arma1910

Dön bak mazine o günlere inanarak 'SALDIR ANKARAGÜCÜ'

Arma1910, foruma yazdı.
Yeni bi serinin başlangıcı olsun, bastır la Ankaragücü
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Allah için Mayısa kadar yönetime hocaya topçuya küfürü protestoyu bırakalım , Mayıstan sonra tesisse tesis, katliamsa katliam ne gerekiyorsa yaparız. LÜTFEN ALLAH AŞKINA Mayıs'a kadar şu camia kenetlensin, bu bizim son şansımız bu sene çıkamazsak 1000 yıl daha çıkamayız
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Bu takım yıllarca Alt yapıdan çıkan kalecilerle oynadı ta ki Ferhat Odabaşına kadar, devşirme kaleciye gerek yok çıkarın Altayı aslanlar gibi oynasın kalede
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Aydınlı arkadaşlar maçı veren tv kanalı , veya facebook'dan yayın yapan sayfanız var mı ?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Cenk Kaplan iyileşti mi ?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Aydın maçına 4 gün kaldı, çok ilginç bir maç bizi bekliyor, olası mağlubiyet durumunda ortalık karışır gibi,galibiyette ise bi rüzgar yapıp Gümüşhaneye kadar seri yapar gideriz
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Sene sonu sözleşmesi bitecek ve süperligden teklif alan oyuncuyu 1,5 milyona sattılarsa harbiden bravo denilir. Çünkü ne Onur 1.5 milyon eder ne bizim yönetim 1.5 milyon istemeyi bilir.
 
Ancak transfer haberini veren siteler 1.5 milyon yazmış, Bir kaç güne netleşir, İnşallah doğrudur. Onur'dan Emre Taşdemir olmasını falan beklemesin kimse yüksek ihtimalle Bursa da gelecek sezonun ilk yarısı Ptt ligine kiralık olarak gönderilir. Bol şans kendisine
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Hurşit ve Cenkten haber var mı ? Hazırlık maçlarında oynuyolar mı ?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.

"labebe06" dedi ki;

Şaka maka 1 senedir lideriz ahaha
 
TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Güldüm ama bastım eksiyi :lol:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Arma1910, foruma yazdı.
Geliri Şehit ailelerine bağışlanacak olan Hacettepe dostluk maçını 19 mayısın yoğun olması nedeniyle Antalyaya almışlar. Antalyada 20.000 kişi izler güzel gelir elde ederler, bravo kim akıl ettiyse çok zekice
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER