#
#
haqen, foruma yazdı.
Zankayı çektiğin gibi bir de şu Altayı çek artık kenara her geleni alıyor içeri. Ferdi gibi adam dururken Alper gibi adamdan medet ummasın artık hoca. Son olarak Gary ayağının tabanına sıçayım...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Kanıt dizisi kaçıncı bölümde gerçekleşiyor bu olaylar :lol:
Şaka bir yana arkadaşın anlatım tarzı çok iyi...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Bizim ikinci golde ofsayt falan yok. Golden sonra tekrarını verdiler. Gören görmüştür zaten. Çizgi çekip bize gol attıracak adam ne o penaltıyı verir ne de tekrarını attırır. Maçtan sonrada yazdım penaltı tekrarının arkasına gol atmamız ve penaltının geçen haftayla kıyaslanması nedeniyle bir serzenişimiz var ama dönüp sahaya baktığımızda tablo pek iyiye gitmiyor. 13 haftada 11 tane topumuz direkten dönmüş, çok kişisel ve basit goller yemişiz, yanlış kadro yapılanması ve sakatlıkların üzerine hocanında berbat tercihleri eklenince umutla başladığımız sezon gitgide umutsuzluğa dönüşüyor. Yani şampiyonluk yolunda kötü oynadığın bazı maçları kazanmak gerekir ama biz onu beceremiyoruz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Bizim soyledigimiz daha cok anonim bi gsliler biz soyledik bi siz diyorsunuz. Ayrica oyle bir hakkim olsa illede seni degilde sisli bir gece yarisindayi soylemek isterdim
Ben gslilerin söylediğini hiç duymadım illede seni. Her tribün diğerinden birşeyler alıp söylüyor benim veya senin değiştirebilecek bir durumumuz yok o konuda. Bizim tribün başlığına girersen tribündekiler olarak yaptığımız özeleştirileri görebilirsin. Ayrıca sizin tribünüde en az bizim tribün kadar iyi bilirim. Çok iyi tanıdıklarım var başta Çarşı Berlin tayfası olmak üzere. Hadi Allaha emanet...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.

"brscnctn" dedi ki;

Herseyi gectim de cocuklar inanini neden soyluyor Fb tribunu kimse demiyor mu yani su besteyi soylemeyelim diye :D ayrica futbolun katili türk hakemleri gercekten.

Sizinkiler İllede seni söylerken öyle imtina ediyor musunuz niye söylüyoruz diye.
 
Takımda sarı kart görmeyen adam kalmadı hala gelmiş hakem Fenere kart vermiyor diye ağlayıp, sızlayanlar var. Geçen hafta penaltıyı tekrarlamamaları hataydı, bu hafta tekrarlamaları doğru. Bizim şanssızlığımız oldu iki kararın ortalamadı. Penaltı dönüşü golü atmamız tam hezeyan oldu. Maçın genelinde Göztepe çok pozisyon harcadı. Maç haklarıydı ama sezon boyunca aşamadığımız şu direkleri aşabilsek nerdeyse maçı alıp dönecektik. Göztepenin 2 gölüde direkten içeri girerken, bizimki yine gol olmadı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Gol bariz gol ona kimse birşey demez ama öncesinde frikik pozisyonu kornere giden top öncesi ofsayt var. Maçın başında Ozana yapılan faulün devamı ofsayt olmasa Altay kırmızı görecekti. Hakem kötü yönetti maçı.
 
Maça gelirsek maç öncesi kadroları gördükten sonra 1 puana razı olurduk ama Malatyayı bu kadar kötü yakalamışken şu fırsatları değerlendiremeyip 1 puan almak can sıktı. Altay ve Zankanın yaptığı hatalar bıktırmaya başladı. Ayrıca Moses ve Gary çok kötüler. Son olarak Alper nedir abi ayakta duramıyor adam Zach falan oynasa belki etki ederdi oyuna.
 
Tribüne söyleyecek laf yok. Yine muazzamdı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
@roxrox
Okul açıktakini sormuştum demek Maratonda boş durmamış eyvallah. Ayrıca evet tribün kötüydü. Ara ara fena çıkışlar olmadı ama Konya maçını baz alırsak fiyaskoydu resmen.
 
@hepinandık
Evet onu sordum. Cem, Kerem, Ercan falan hepsi direk oraya gitti. Ünigfb'nin orda olunca ve çoğu kişi oraya yönelince acaba alt gruplar birbirine mi girdi diye düşündüm.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Bugün çıkan kavga ne işti bütün herkes oraya gitti var mı bilen ne olduğunu?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.
Maçın başında verilmeyen penaltı ve sonrasındaki verilmeyen kırmızı karta tek laf etmeyip Kayseri hakeme rağmen kazandı algısı yaratanların adaletten falan bahsetmeleri baya trajikomik olmuş. Takımları top oynamayınca böyle algı operasyonları yaparak kendilerini tatmin ettiklerini sanıyorlar. Sorsan burası tribün ortamı dünkü yapılan tribünden bahseden kimse yok tabi o da normal tribünde yapamıyorlar ki neyden bahsedecekler. Şampiyon oluruz veya olmayız dert değil takım yeter ki böyle içten oynasın elbet bu şanssızlığımızda kırılır.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
haqen, foruma yazdı.

"Türkçütayfa" dedi ki;

"haqen" dedi ki;

Tribün çok iyiydi gerçekten. Özellikle 3.set ortalarında başlayıp sonuna kadar giden Sensiz Hayat Bir İşkence tıpkı TT Arena'daki Susma Anlat Aşkını kıvamındaydı.

 
Bahsettigin kısım bu

Evet eyvallah izlerken yine mest etti :)
 
Gelelim bugüne bildiğin tekrar yapmadan 50 tane beste ve tezahürat girmişizdir. Okul Açık olarak bugün ağırlığı koyduk, Maraton ve Migros kafasına göre takılmaya devam edeceğine doğru zamanda doğru reaksiyonu vermeyi başarırsa potansiyelde boşa gitmemiş olur. He şundan hep dem vurduk yine vurabiliriz girilen beste veya tezahüratların saçmalığı ve dakikaları herkesin malumu ama sürekliliği olan kitle ve potansiyel bu tribünde bir tek Okul Açıkta var. Maraton desen son yılların en kötü Maratonu, Migrosta zaten Azizden sonra haliyle kitlesel ve potansiyel olarak yok denecek şekilde. Madem hep beraber yapalım diyoruz o zaman önce hep beraber bağırmamız gerek.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER