#
#

İnadına

Sakaryaspor neyse; Sıla Gençoğlu'da o dur...

İnadına, foruma yazdı.

"Toekomst" dedi ki;

Amed sehir ismidir ,sehrimizin ismidir
Siyasi bir akim degildir Amed
Kaldi ki biz Kurt milliyetcisi olsak yabanci futbolcu oynatmayiz emin olun

Bu söylediğine sen bile inanmıyorsun. Numune olarak sen öyle düşünüyor olabilirsin lakin gerçekler bu kadar saf ve temiz değil!
 
O zaman, biz de Turan'ın bir isim olduğunu söyleriz.
İçiniz fesat sizin. :)
 
Bu saatten sonra klüpler olsun taraftar birlikleri olsun bu akıma destek vermelidir, ayaklanmalıdır. Muhtemelen bir kaç sene içinde sağlam bir kitleye sahip oluruz, yolumuz açık olsun...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.

"Ospina" dedi ki;

"Yeniçeri1907" dedi ki;

burda ülkücü kulübün kurulmasına tepki gösterenler diyarbakırda cizrede başta İstiklal Marşımıza ve oraya giden Türk takımlarına yapılanlara sessiz kalanlardır.
 
Hayırlı uğurlu olsun inşAllah

Mesela bu kulup ptt ligine yukselse yabanci oyuncu oynatmayacak mi?
Oynatmayacaksa saygi duyarim
Milliyetci kulupler kuurlabilir ,tabi buna paralel hareket etmeleri gerekiyor
Milliyetci elaziglilar kurulmus mesela,yahu nasil milliyetcilik yapacaksin,yerli yabanci sag bek arasinda Turk evladini mi secerek :)
Komik isler cidden

Bu ülkenin sol görüşlü tribünleri ne yapıyorsa o yapılacaktır, ne fazlası nede azı... Yabancı da oynatsın alt yapı oyuncusunu da ne fark edecek? Asıl komiklik milliyetçiliğe bu kadar tavır almanız.
 
İspanya'da Athletic Bilbao örneği mevcut onlar yapınca şahane, yurdum insanı yapınca "eh" oluyor. Aleni zorumuza gidiyor demiyorsunuz ıvır zıvır bahaneleri öne sürüyorsunuz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.

"elpayasito" dedi ki;

Sağcı olmak belirli bir seviyede gerizekalılık gerektirir.Ben bunu bilir, bunu söylerim.Yabacı oyuncu oynatacakmısınız üst tarafa gelirseniz?

Gerizekalılık sağda yada solda değil, senin gibi zihniyete sahip olanlardadır. Bir tek siz çok biliyorsunuz, biz dar görüşlü faşistiz zaten(!)
 
Ayrıca, İster oynatır ister oynatmaz kime ne? Bu memlekette bölücülükten tut özgürlük adı altında istismara uğratılan bir çok şey varken sizi bir tek ülkücülük rahatsız ediyor.
 
KUDURUN!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.
Allah'ım sen konuyu biliyorsun, amin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.

"Yiddish" dedi ki;

Bi Uygurumuz eksikti. Gelen tipler kara peçeli, sakallı çiftler. 5 yaşındaki çocuğun bile başını kapatmışlar. Bu tiplerden ülkeye hayır gelir mi?

Sevgilisine göre din değiştiren Tuğçe Kazaz'dan insan ayrımı yapan Aysun Kayacı'dan hatta ve hatta sığınması için ev, iş, aş verip ihanete uğradığın mültecilerden kat ve kat fazlasıyla hayır gelir hadi gelmedi diyelim en azından yemek yediği kaba pislemez! ihanet etmezler. :wink:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.

"BiberGazı" dedi ki;

Pazar günkü yürüyüşe büyük katılım bekliyorum. Hdpliler Çine gezi düzenliyorlarmış bu arada.

Festivalde arada kaynarlar umarım. :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.

"Ospina" dedi ki;

"Lorenzo1925" dedi ki;

Yav turanı duranı türk ü kürt ü bırakında insan olmayı deneyelim
 
Ulan bir fotoda denk geldim herifler bir çocuğun derisini yüzüyor ve etlerini paylaşıyor

Resimlerin % 99unun kara propaganda olduguna adim gibi eminim

Sen nasıl bir insansın lan? kara bir propagandaymış baaak seeennnn hadi oradan arsız arsız konuşup dinden imandan çıkarma insanları hepsi mi yalan hepsimi dolan? ulan sizinle aynı havayı soluduğuma inanamıyorum, sokayım insanlığınıza!
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.
Stadın yolunu bilmeyenler, ETO uğruna stada gelecekler. Sevinseniz mi üzülseniz mi bilemedim be hafız.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.
Nede olsa babasının oğlu, yolu açık olur inşallah...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
İnadına, foruma yazdı.
Yolda olan tüm tribüncülere kazasız belasız bir yolculuk nasip olur inşallah bu akşam Antalya daha fazla istedi ve kazandı. Canın sağ olsun Samsunspor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER