#
#
kronikdebug, foruma yazdı.

"tatangalar5435" dedi ki;

Takımın bir başkanı yok herhalde vizyoner bir as başkan varmis,ciktiginiz gibi seneye geri düşersiniz.Bu tarihide not alında gelecek sezon sonu alintilariz hep beraber. :wink:

Sen kendi takımına baksana dostum... Başkanın vardı da ne oldu? Koskoca Sakaryaspor nerelerde sürünüyor? Sen onlardan hesap sor önce... İmamlara bilet dağıttırmaya kadar düşürdüler armanı. Neyse inşallah süper lige çıkarsınız en kısa zamanda.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.
son 5 maçta 1 galibiyet alamıyorsan zaten şampiyon olma bi zahmet... Başakşehir yerine Trabzon şampiyon olur inşallah.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.
Durun yahu daha 20 gün var yaza henüz bahardayız :)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.
Benim haftalık kumar bütçem 500 TL ister direk pazartesi hepsini kaybedeyim ister bütün hafta oynayayım. 501TL yatırmam o hafta. Pazar günü para kaldıysa hesapta çekerim Örneğin 500 800 olmuşsa 300 ceker kalan 500'ü öbür hafta kullanırım. Benimki kumardan ziyade vakit geçirmek aslında... Oyalanacak bir şey olsun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.
Ligleri bu şekilde tescil etsen puan farkı yakın olan takımlara yazık. Bu seneyi saymasan açık ara lider olan takımlara yazık. Haftada 2 maçla 1 ayda bitirsinler bi şekilde... Bayramdan sonra zaten kademeli gevşeme olacak. Maçlar da oynansın
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.
Sakarya'da resmi vaka sayısı 337... Sadece 58 hemşire pozitif şu an ve vaka sayısı 1000+ o sayılara pek de şey etmeyin bence
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.

"faris87" dedi ki;

"Parçalıaşk" dedi ki;

Maçın seyircisiz oynanması için lobi yapan suyun öteki tarafının, neden maçın ertrlenmesi için baskı yapmaması sonuç verdi.
Gs ya çelme takmış oldular, şimdi gs puan kaybettiüine göre ligi erteleyebilirsiniz hayırlı olsun

Papaz her zaman pilav yemez :lol:
Her sene hakemle ,seyirci baskısıyla kazanıyordunuz ama bir yere kadar.
İlk maçı biz kazandığımızdan ötürü şemsiye siz de kaldı :wink:

Siz o şemsiyenin açılmadığına çok yıllar şahit oldunuz... Tecrübe konuşuyo tabi... Bu sene de onlardan biri olur dert etme :wink:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.

"Dolmabahçe" dedi ki;

Beın 4k'da pozisyon nasıl gözüküyor?
Daha net açısı var da bulamadım.
 
... 73410?s=12

eee pozisyon sarı? sonuç? hakkınız yendi de mi? şerefli bilmemkaçıncı olacaksınız bu faul yüzünden şimdi... Kıyamam
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.

"Dolmabahçe" dedi ki;

"Denizin" dedi ki;

 
Aglama Modu load:))

Maç Beın'de.

bein 4k yayını 400. kanalda sen ordan izle fhd kesmiyo belli ki
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
kronikdebug, foruma yazdı.

"faris87" dedi ki;


Niye 1959 öncesi verilen 2 şampiyonluk yetmemiş mi arkadaşlara?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER