#
#
Kocaeli, foruma yazdı.
Derinceden bi gençle anlaştık.Çocuk geçen sezon Iğdırla anlaşmık ancak Iğdır üst lige çıkarsa diye yapılmış anlaşma.
Iğdır çıkamayınca iptal olmuş anlaşma
Şimdi gazetede haber okudum transferden vazgeçmişiz sebepte şöyle yazıyor gazetede
Söz konusu kuluple sıkıntı yaşamamak adına transferden vazgeçtik.
yahu kafayı yememek elde değil Iğdır Fk kim neden istiyosanız vazgeçiyosunuz ne sıkıntısı????
 
Kesinleşen iki transferimiz var.
Ankaragücünden Cem Ekinci ve Eyüpten Yalçın Kılınç.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Berkay Dabanlının bu sene sözleşmesi 3.6 milyon tl imiş.
Şaka gibi.
Bi şekilde sözleşmeyi feshedip sıyrılmak lazım kendisinden.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Kimse birbirine sarmasın
Burda yazılanlarlamı gidicekti bu yönetim.
Stadda istifa diye bağırtmayanlara söylenin söylencekseniz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Belki bana kızıcaksınız ama Mra kalsaydı bu takım düşmezdi
Bende gitmesini istedim futbol yok keyif yok doğru ama adam gerçekleri sölüyodu
Hedefimiz ligte kalmak dediginde hepimiz sen ne diyosun dedik.
Gereken yerlerde 1 puanla yetinmeyi biliyodu.
Kötü futbollada olsa bizi ligte tutardı o adam
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Kongre kararı almış şerefsiz it köpek aylardır bağırıyo insanlar siktir git diye orospu cocugu gitsene zamanında.
Dernekte siktirsin gitsin bu saatten sonra noldu destek destek deste noldu cukkacılar
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Bizim maçımız bu maç değildi.
Biz geçen hafta öle böle Altınorduyu yenip 43 yapıcaktık
Bu hafta Adanayla final maçına çıkıcaktık yenersek düşürcektik Adanayı yoksa biz ama bu maça çıkıcaktık.
Çok söylencek şey var söylenecekte hiçbişe yok
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Evet yani Eyüp 13 galibiyetle playoff oynarken biz 11 galibiyetle küme düşüyoruz
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Haluk Bozoyla Enver Güler birbirine girmiş.
Ne işin var senin Enverin evinin önünde.
 
YAŞASIN MÜNFERİT MENFAATSİZ ABİSİZ ORJİNAL KOCAELİSPORLULAR
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Kocaeli, foruma yazdı.
Bu işi bilen harbi Bursalılar Ankaragücüne yenilsede kelime yapmazlar.
Orda burda yazılanlara çok takılmamalı Başkentliler
Bursalılar aksi bir sonuçta bişe diyemez dersede sen Ümraniyeyi nasıl yendin derler adama.
Bursalılar kadar bizde Ankaragücünün kazanmasını istiyoruz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER