#

Semih Yalçın

MÜCADELEYE DEVAM.......

Tam 10 yıl oldu bugün
Unutanın kalbi kurusun büyük başkan...
SEMİH, foruma yazdı.
Öncelikle herkese iyi forumlar. Kazanan Karagümrük takımı ve taraftarlarını tebrik ederim.
Savaş kaybetmiş gibi bozguna uğramış gibi uyandık.
Tadımız yok tuzumuz yok.
Ama olsun sonuçta ilkdefa kaybetmiyoruz.
Sosyal medya da gündeme gelen konulara değinmek istiyorum .
Süper lig 22 takımla oynanacaksa bu biz değil de Bursa Akhisar dan biri olsun. Duygusal ya da duygu sömürüsü olarak değil icraatta istemiyoruz.
Bizim Adana Demirsporluluğumuzun yüzde 90ı şereftir onurdur grurdur.
100 demirsporlunun 90ı eminim benim gibi düşünüyordur sonuç olarak lig farketmez biz demirsporluyuz 28 yaşındayım ben süperlig maçı izlemedim.İzlemesem de olur bizim olduğumuz her lig süper ligdir.
Her kaybediş bizim için bir kazanmışlıktır.
Eskisinden daha güçlü tribünle busene yaptığımız hatalardan ders alarak daha güçlü tribünde olacağız inşallah.
Sen yenil bize inat biz sevelim sana inat
İyiki varsın Adana Demir.
Sen çok yaşa...
İçimde kalmasın söyleyim.
Ben bu maçın Bursa maçından daha rahat geçeceğini düşünüyorum.
Adana da berabere kaldığımızda orta sahada vedat Bora’lar Erdal’lar oynuyordu. Forvetimiz Samet Ali Kayaydı.stokes vardı
Rakipte Erkan zengin vardı.
Deplasmanda 2-2 berabere kaldık.
O maçta da sahanın en iyisi Karagümrük adına jorquera ve Zeki yıldırımdı.
Bu maçta ikisi de sakat. Oynamayacak. Darri Fenerbahçe’ye transfer olmuş belki sakatlanmasın diye çok kasmaz.
Ve avantaj denirse Karagümrüğü Cüneyt hoca şampiyon yaptı. Ve sezon başı hocalarıydı.
O ayrıldı Erkan zengin hem futbolcu hem hoca olarak görev yaptı.şuan ikisi de bizde Akhisar Karagümrük’ten daha iyi takımdı.
Bence bu maçı kazanacağız totem filan değil rahat kazanacağız.
SEMİH, foruma yazdı.
Ya herro Ya merro saldır Adana Demir.
Ölümü gömüp geldik
Şampiyonluk için Ant içtik !

Kafana göre değil Adana Demir...
Bu Kaderi biz yazmadık Bozacak olan biziz !

"İzmirAltay" dedi ki;

Yenemezsek berabere de kalmayalım. Bursa yada Erzurum çıkacağına siz çıkın isterim.

ADS-Altay başlığında yazmıştım yenemezsek yenilelim minvalinde. O maçın berabere bitmesi ADS'yi play-off'a, bizi play-off dışına itti.

Her ne kadar Erzurum maçımızdan sonra birçok ADS'li "maç sattı" diyip bizi gereksiz boklasa da, yine de ADS'nin çıkmasını istiyorum.

Umarım bugün önce Karşıyaka, sonra ADS'nin güzel haberlerini alırız.

İnşallah Güzel dileklerin için teşekkürler
SEMİH, foruma yazdı.
Koca 2 şehiri birbirine düşüren Bursa spor tribünü ve camiasına teşekkürler.
Adaş harbi boş konuşuyorsun günlerdir be. Yok bizim istediğimiz kadar girersiniz falan kendinizi daha ne kadar küçük düşürebilirsiniz bilmiyorum. Stadyuma kaç kişi gireceğine siz değil GSİM karar veriyor. Bursadan giden kafilede içeriye girecek kişi sayısı da zaten belli 20 ya da 23 olması lazım. Nasıl ilk maç aynısı uygulandıysa şimdi de o uygulanır sizlik bir durum yok. Kalanlar otelde izleyecek bunu bilerek gidiyorlar. Hak etti biz böyle yapıyoruz tarzın komik oluyor. Otelin önünde torpil felan patlatın hatta futbolcuların otobüsünün camlarını kırın. Şu an yapabileceğiniz en büyük icraat bu olur. Ayrıca klavye öyle yazıyor dümenlerini de bırak Bursaspor yazacaksın.

ONEPLUS A5000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İşte camialar arasında sürtüşme olmasa 50 kişi de girilir onu demeye çalışıyorum. Bu internetten muhabbetleri yollayan arkadaşa da diyorumki çok fazla takma sanal ortamı o yüzden insanlar geriliyor.Herkesin çarşısı pazar olsun. Yakarsa sizi Çağlar yakar.
Rastgele..

"garajalti" dedi ki;

deplasmanda olduğunuzu hissedeceksiniz yazıyordu biri geçen haklı çıktı otelin önünde çatapat patlamış adamlar :lol: ben bi kız kaçıran hamlesi de bekliyorum maç saatine yakın :lol:

Ben yazdım.
Misafirlerim vardı otel havaalanı bilmiyorum ne durumda ilgilenmiyorum da aslında ama hakkını veriyormuş arkadaşlar
Torpil havai fişek vs onları geç görüntü.
İliklerine kadar hissediyorlar.
Otelin içinden çıkana kadar stada girene kadar :)
Ayrıca kafilenizde gelenlerden yarısından fazlası otelde izlicek maçı.
Bizim istediğimiz kadar verdiğimiz kontenjan kadar girebilirsiniz.şu milletvekillerini de spor bakanlığı alıyormuş yoksa onlarada var planımızda.
Bunu Bursa haketti. Yok internetten geliyoruz gidiyoruz.Bu şehirde yaşayan Adanasporlu bir arkadaşımızında söylediği gibi Adana derbisinde sanki ben başka şehirden gelmişim gibi muamele görüyorum arkadaş. Adana Demirspor İnegöl değil arkadaşlar burası Adana biz de sahibiyiz. Bu test edilmiş onaylanmış belgelenmiş resmî birşeydir.
Bu maç bizim.
Kaybedersekte Akhisar çıksın en son Metin Korkmaz olayından sonraki tek temennim gram sevmem bu arada m.k yı..

Koca 2 şehiri birbirine düşüren Bursa spor tribünü ve camiasına teşekkürler.