#
#

AteşEderimAbii

Ayakkabılarımız mavi , ateş ederiz abi...

AteşEderimAbii, foruma yazdı.
hazırlık maçı la bu neden foruma konusunu açtın bir de tribün bölümüne ?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.
ben izleyip izleyip yazıyorum
 
son izlediklerimden
 
bron / broen
 
the night of
 
ikisi de şahane bence.
izleyeceğim dizi bulamadım siz önerirseniz izleriz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.
beyler sa. öncelikle.
 
Bu Mertcan aktaş nasıl oyuncu sizde de oynamamıs ama.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.

"Ads2012" dedi ki;

Erdoğan 5 yıl daha orda kalacağına göre önümüzdeki sezon Başakşehiri şampiyon yaparlar heralde.

2 seneye çöker Başakşehir. demedi demeyin. bu türk kulüplerin serüveni kısa sürer onlar da dolduracak kotasını.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.
yaklaşık 10 gün önce eski mail imi kullanmadıgım için değiştirdim ve hesap bi anda deaktif oldu . 10 gündür oraya yaz buraya yaz hiçbir yerden geri dönüş alamadım.
 
ne td facebook sayfası ne td twitter sayfası ne td e mail ne td whatsapp geri dönüş yapmadı.
 
Bu ve benzeri uygulamalarda direk cevap atmayacaksanız neden adresleriniz var ?
 
Çok sağolsun Evren abimiz olmasa hesaba giremeyeceğiz.
 
Bu konuya biraz ilgi gösterirseniz sevinirim.
 
uzun zamandır yoktum sanmışlar öldü ama kral geri döndü :lol: :lol: :lol:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.

"hudri" dedi ki;

Oğuz Kocabal bu ligin en iyi orta sahalarından bir tanesidir. Fizik, teknik her şey var onda. Çok geliştirdi kendini, çok iyi transfer.

umarım öyledir.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.

"jancker" dedi ki;

eşit şartlarda diyoruz zaten bizi patatesin kralı yaparlar ... hatta ve hatta bizde emanetli onlarda emanetsiz bir spontane olayda bile ibre onlardan yana bence... abartıyorsun falan diyen olacaktır ama ben ne düşünüyorsam onu söylerim şimdi kimse bana bir spartak otobüsünün binlerce kişinin arasında kadıköyde geçtiği olayı , ya da bizimkilerin lokomotiflilere taksimde emanetlerle attığı pusuyu anlatmasın ama..

hocam yanlış anlama ama , o dönerin renktaşlarından birine vurulduğunu görüp , bacakları götüne vuracak şekilde kaçmayan adam daha görmedim ben dünyada da olacağını sanmıyorum
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.
yasir ve yunus emre ile yeniden kiralık olarak anlaşılmalı. başkan belirlendikten en fazla 3 gün içinde t.d. belirlenip transfer calısmalarına başlanmalı.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.
millet önümüzdeki senenin kadrosunu kurdu nerdeyse bizde hala başkan t.d. belli değil
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
AteşEderimAbii, foruma yazdı.

"AltayGaziemir" dedi ki;

Erciyes dağında Afyon sucuğu yerken ağzı açık kalmış kapat yiyenim o ağzını..ateş eden çok olur.

utanmadan ağzına alabiliyorsun demek ki erciyes'i :D
 
helal olsun sağlam mideniz varmış . gargara yap yediğiniz golde oley diye sevinmek her modelin harcı değil :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER