#
#

darkgreen

Sen tünelden gözükünce, gerisi mutluluk resmi..

darkgreen, foruma yazdı.

"saffet8" dedi ki;

Bilet satışları başladı komşu 2 gün oldu.
Kırmızı üyelere satış var sadece.
Kırmızı üyelik 40 TL.
 
Biletler 20-50-90 TL
Kargoyla gönderiyorlar, tff den alabilirsin.

Hocam deplasman tribününe bilet almak istiyorum :)
sitede göremedim deplasman tribünü satışı o yüzden yazdım..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
11 Ekim'deki Türkiye - Arnavutluk maçına pederi ve amcaları götürmek istiyorum deplasman tribününe. Bilet işini nasıl çözebiliriz bilen var mıdır? TFF sitesinden deplasman tribünü de satışa çıkıyor mu?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
dışarıdan bir göz olarak şu tartışmada fenerbahçe camiası çok komik duruma düşüyor diye düşünüyorum. fenerbahçeli arkadaşlar kızmasın ama en basitinden 2013-2014 yılında şampiyonluklar eşitlendiğinde bu konu dile getirilmezken bugün fark açıldığında konuşuluyorsa kimse bu talebi samimi bulmuyor kendilerinden başka. böyle bir şey olsa beşiktaşa da yarayacak bildiğim kadarıyla ama onların bir mücadele verdiğini görmedim ben daha geride olmalarına rağmen. fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü ne kupa büyüklüğüdür sözünü düstur edinen bir camianın bu kadar şampiyonluk sayısı kompleksi yapması üzücü.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
kocaelisporun kadrosundan hocasından haberim yoktu. engin hoca gelmiş baya bizim 3.ligdeki kadro iskeletini kurmuş ercüment-serdar-talha ile.. laf sokulacak bir şey yok bence birbirini tanıyan bir grupla oynamak mantıklı. ama engin korukır için kocaelili denilmiş ben onun için geldim :) kendisi bize geldiğinde her mağlubiyetten sonra kocaelili olduğu vurgulanarak çok eleştirilmişti yerel basında. 2017de niğde deplasmanı dönüşü baya konuşma fırsatımız olmuştu çok içerlemişti bu muhabbeti. benim için kocaelili yazıyorlar ben yedi göbek yenicamiliyim diyerek kocaeliye baya bi giydirmişti haberiniz olsun :) tamam dedim hocam sinirlenme amk :) o yüzden karakterini çok sevmem. bize gelir size söver yaranmak için, yarın öbür gün size de ben doğma büyüme körfezliyim der kimliği çıkarır gösterir işte.
 
deplasman galibiyeti için tebrikler. bu sene çıkarsınız diye düşünüyorum. bir de sinan'a ne oldu? bayadır iyi gidiyordu takımı sırtlıyordu diye hatırlıyorum. gönderildi sanırım.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.

"kasimpasaFan" dedi ki;

yasal olmayan sitelerdede 1.05 sanki yasal olmayanlarda 1.50 gibi konuşmalar yapılıyor çok enteresan milletiz.

al işte bunlara müstehak bu oranlar.. dayayacaksın 1.10 1.20 geçeceksin. nasıl olsa mantık bu işte. bir de enteresan bir milletiz demez mi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
transfer açılmamış. :lol: vallahi gram üzülmedim. transferi açarak erdi can şehit'lere, aydın yılmaz'lara para yedirecekti bu iş bilmezler. en azından şimdi mecbur kalırlar da kendi çocuklarımızla oynarız. sezon sonu eminim şuan ismini bilmediğimiz 2-3 tane genç direkt 11 oynayabilecek oyuncu kazanırız. ama şu gerçek ki tarihin en basiretsiz en beceriksiz yönetimi ile karşı karşıyayız. adamlar yalan söyleye söyleye geldiler yetmedi transferi açtık diye açıklama yapıyorlar ortada açılan bir şey yok.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
dalga geçmedim, ne demek isteğimi anlamadıysan tekrar oku. sizin bugün yaşadıklarınızı biz 10 yıldır 10 katını yaşıyoruz. kupalarımıza haciz geldi diye kulüp binasına gidip kupaları evlere kaçırdığımız günler oldu. bana anlatma yani.. bi kucak tutturmuşsun, kucakta olsak 15 yıldır 2. 3.liglerde sürünmezdik. kucağı siz iyi bilirsiniz unakıtan zamanından, tarihte örnekleri mevcut dediğin gibi.. biz de tatangalar'ız iyi tanırsınız aslında. bir daha sana cevap vermeyeceğim. illa cevap istersen pm atarsın. hadi eyw..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
adamlar icralık olmuş kulüp binasındaki mallarına haciz geliyor, kendilerini düşünecekleri yerde gelip burda bize sallıyorlar bütün gün. nasıl bi yaraysa artık geçmiyor bir türlü..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.

"esbalabanes" dedi ki;

Karagümrük.
 
Hafife alanların sonunu gördük...
 
Ders niteliğindeydi...

sen kafayı yemişsin :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
darkgreen, foruma yazdı.
balkan ve doğu avrupa tribünleri ile ciddi fark var aramızda. kültür, zihniyet, olaya bakış açımız çok farklı.. 90lar sonu 2000lerin başında bence yarışabilirdik onlarla ama şu an için 3 gömlek üstünler bizden. ülke olarak bizim 90lı yıllarımızı yaşadıkları için de olabilir. güvenlik, kamera, 6222 falan yok özgürce yapıyorlar tribünlerini. avrupada tribünün hakkını veren kalmadı zaten tamamen ticaret olayları. biz de tam aradayız o yöne doğru giidyoruz hızlıca..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER