#
#

3tam5

------TekYol G Ö Z T E P E-----

3tam5, foruma yazdı.

"buonanotte" dedi ki;

Beyler geçtiğimiz sezonun ilk devresinde giresun maçı ile cezayı yedim.Karakolda ifade verdim ve passoya bloke koyuldu imza işleri başladı.Fakat hakkımda henüz bir dava açılmadı.Savcı ile nisan gibi görüştüğümde dosyanın yeni ulaştığını ve dosyanın açılacağını söyledi.Ama henüz açılan bir dosya yok.Böyle bir durum ile karşılaşan var mı?
 
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

3-4 ay sürüyo o işler sen o arada imza atmaya devam ediyosun tabi. Benim 1 yıllık ceza sürem dolalı 1 ayı geçti kağıt falan gelmedi cezanın bittiğine dair. Var mı bu konuda bilgisi olan 1 yıllık sürenin sonunda cezanın bittiğine dair bir yazı gelmesi gerekiyor mu?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Yıllarca rantçılarla aynı olayları yaşadık, çok sevdiğimiz saydığımız kişilerin vurulduğunu da gördük. Çok şükür o olaylarda kimseyi kaybetmedik.
 
Allah rahmet eylesin, tekrar başınız sağolsun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
9 Eylülde temel atma töreni yapılmıştı, 6 ayı geçti bugün itibarıyla ve toprağın kazılması hariç göze çarpan bir ilerleme yok malesef :shock:
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Başkan ligde kalmış olmanın rahatlığıyla hareket ediyor, bu takım şu an 20 puanda olsaydı bu kararı alamazdı. Bi arkadaş yazmış süreç doğru yönetilemedi diye, buna bende katılıyorum, Adis ölücülük yapılacak son adam, bu takımda Scarione'nin, Sabri'nin, Ghilas'ın, Goufran'ın aldığı paralar ortada. Başkan kıllatınca, Adis de mevzuyu uzattı iyice saçma bi noktaya geldik.
 
1.5 milyon euroya verildiği söyleniyor, bu saatten sonra zaten sene sonu bedavaya gidecek bir adam için iyi para, bizde zaten her türlü ligde kalırız ama şahsi düşüncem Adissiz Göztepe'nin hedefi bu puandayken bile ligde kalmaktır. Demba Ba'dan iyi bi verim alırsak işler değişebilir.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Devre arasındaki hazırlık maçları çıkmadı sistemde, bu çıkmış. BUgün yanındaydım savcının yasada resmi hazırlık vb ayrımı yok, mahalle arasında bile oynansa atıcaksın imzayı dedi sağolsun, 450 tl + 11 lira da dava masrafı 461 yazmış.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Tesislerde taraftara kapalı olarak oynanan hazırlık maçı için bugün 450 tl ödedim, karakol karakol gezmekten anamız ağlıyo. Gerçekten Allah kimsenin başına böyle ceza vermesin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Şu stadın ve tesisin bittiği günü görmek nasip olur işallah, daha hızlı çalışın beyler 8)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Mükemmel.
 
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.
Klup uyeliklerinin açılmasına nasıl bir mantıkla karşı çıkılabiliyor anlamak mümkün değil. Türkiyede kaç tane takımın taraftarı klubune üye olamıyor? Geçmişte yaşanan sıkıntılar bugün kurulabilecek kurumsal bir sistemle kolayca engellenebilir.
 
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
3tam5, foruma yazdı.

"Jacques" dedi ki;

Proje, söylemler, genel görüntü güzel görünüyor. İnşallah bir sorun çıkmaz da öngörüldüğü gibi 2018 sonbaharı gibi takımı orada sahada görürüz.
 
Mehmet Sepil iyi, güzel, hoş adam. Canımız ciğerimiz ama hala daha "büyük başkan" hitabını hak etmiyor benim nezdimde. Ne zaman derneği aktif hale getirir, üyelikleri açar, kongre yapar hale geliriz; o zaman büyük başkan olur.
 
Bu konuyla ilgili kimseden ses seda çıkmaması da enteresan. Derneğin aktif bale gelmesi ve kulüp üyeliklerinin açılması en önemli iki önceliğimizden (Diğer stat zaten) biri olmalı.
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Katılmamak elde değil, klubün en büyük sorunlarından biri taraftarın klube üye olamamasıdır. Üye olmak, maddi destek vermek ve herşeyden önemlisi söz sahibi olmak en doğal hakkımız.
 
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER