#
#

network

Biz Ankaragüçlüyüz!

network, foruma yazdı.
Uzun uzun : )
 
Aslinda sabah marsilyadan Valery germain ismi dolaşıyordu , sakat değilse o da buyuk isim ama soylenen isim farkli. Bunda aksilik cikarsa , germain de olabilir bi ihtimal. 2side olmayabilir tabi. Gorecegiz bakalim
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Baskan Bugun Ilkerin Nikahına Gelmisti Sagolsun.
Isim verdi ama yazmam dogru olur mu bilmiyorum.
 
Hani "ben biliyorum" diyip , bi gizem yaratanlara biraz uyuz olduğumdan oyle bir duruma düşmek istemiyorum ama Premier lig topçusu, sağlık durumu kontrol ediliyor, kronik bir sakatlığı yoksa 900 bin euroya anlaşmışlar.
 
Liverpool , Newcastle ve West Ham U'da oynamış diyeyim sadece , muhtemelen cogu kisi tahmin eder. Ama isim yazilmamasi, anlaşma daha olmadığından dogru olmaz. Cunku diger takımlarda ayni isme gidebilir
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Alper potuktan hic umutlu değilim.
 
Ama eger Mehmet ekici bize gelirse ve sakatlanma problemi de yaşamazsa , yeni ceyhunumuz olur ve cok rahat ilk 10 içinde yer alabiliriz. Mehmet ekici ismini ilk defa burada okudum , ins doğrudur.( ve sakat degildir)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"Samudio" dedi ki;

"network" dedi ki;

Atsana bi videosunu cok merak ettim. Madem bu kadar araştırıp, ugrasmissin, bi gonder link falanda , bizde görelim. Hafızam sizinki kadar iyi değil (malum cok hamsi yiyorsunuz, balık güçlendiriyor)
 
Atmaca nickli arkadaşın yazdığını da anlamadim , cakma mafya ile neyi bagdastirdin? Biraz cümleyi aç istersen.
 
Yani gördüğümüzü yazarken bile gelen cevaplara bak. Anlamadığım, fener kazansa bize ne faydası var ? Kazanmasa ne faydası? Daha ligin ilk maçı , neyin hesabıyla rizeye çamur atacam anlamadim? :)
 
Yani ne düşünüyorsunuz, ben pozisyona penaltı diyince?
 
Eski hakemlerden birinin bi tweetine denk geldim. Fenerlilerin bu hayatta en nefret ettiği hakem olan selcuk dereli. Bakin ne yazmış. Anlamadim ne yaşadığınızı, ben gördüğümü yazdim , kimin hakkı yenmiş, kim kazanmış zerre umurumda olmaz.
 
https://twitter.com/selcuk_dereli/statuses/1304510059284697090?s=19

Benim bir şey düşündüğüm yok. Şu pozisyona "böyle penaltı olmaz,hakem maçı katletti" deyip de dün akşamki pozisyona penaltı demen bana tutarlı gelmedi.
 
https://tr.beinsports.com/haber/mke-ank ... r-rizespor
2.38 dakika

Kardes simdi pozisyonların farkli olduğunu falan anlatmaya kalkmayacam, biri hareketli , diğeri hareketsiz, birinin topla alakasi yok , diğerinde topun zaten 2 topcuyla da alakasi yok , her neyse.
 
1 ben tarafım, orada heralde duygusal davranacam.
2 o yaziyi ben pozisyonu izlemeden yazmistim, daha sonra yorum yapmadım
3 yorum yapsam bile taraf olduğum için yine Ankaragucu lehine yapabilirdim , sonucta Ankaragüçlüyüz
4 rize fener maçında bi taraf tutsam bu 50 kere rize olur , ben tamamen tarafsiz yorumumu yazdim.
 
Yani nesini anlamiyorsunuz bende bunu anlamadim arkadaşlar ? Zaten kamuoyuda 2ye bölünmüş durumda. Eski hakemlerden kimi penalti diyo , kimi degil diyo. Trtspor izledim , Ayhan hariç hepsi penalti dedi. Yani benim söylediğimi zaten ülkenin yarısı söylüyor: ) neyi zorluyorsunuz be kardesim
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"Samudio" dedi ki;

"Atmaca" dedi ki;

Aynen aynen çakma mafyayi keyifle izleyip banane fenerden rizeden çekmeye devam bu sene sizinde muhakkak İstanbul takımlarıyla oynadığınız bir kaç maçta benzer olaylar yaşanacak hakkınız bol bol yenecek o zaman da eminim böyle yazarsın. Faul var diyorsun o pozisyona hala pes neyse. Benzer şeyleri yaşadığında göstereceğin tavrı az çok tahmin ettiğim için çok uzatmaya gerek yok.

Okan Buruk döneminin ikinci yarısında Ankaragücü ile oynadığımız 2-2 biten maçtaki benzer pozisyonda Samudio'ya verilen penaltıya Network nickli arkadaşın maç başlığındaki yorumunu aşağıya bırakıyorum. :D ( Bana göre bu maçtaki penaltı pozisyonundan bir milyon daha net penaltı).
 

"network" dedi ki;


Böyle bi penaltı olmaz , resmen maçı katletti.

Atsana bi videosunu cok merak ettim. Madem bu kadar araştırıp, ugrasmissin, bi gonder link falanda , bizde görelim. Hafızam sizinki kadar iyi değil (malum cok hamsi yiyorsunuz, balık güçlendiriyor)
 
Atmaca nickli arkadaşın yazdığını da anlamadim , cakma mafya ile neyi bagdastirdin? Biraz cümleyi aç istersen.
 
Yani gördüğümüzü yazarken bile gelen cevaplara bak. Anlamadığım, fener kazansa bize ne faydası var ? Kazanmasa ne faydası? Daha ligin ilk maçı , neyin hesabıyla rizeye çamur atacam anlamadim? :)
 
Yani ne düşünüyorsunuz, ben pozisyona penaltı diyince?
 
Eski hakemlerden birinin bi tweetine denk geldim. Fenerlilerin bu hayatta en nefret ettiği hakem olan selcuk dereli. Bakin ne yazmış. Anlamadim ne yaşadığınızı, ben gördüğümü yazdim , kimin hakkı yenmiş, kim kazanmış zerre umurumda olmaz.
 
https://twitter.com/selcuk_dereli/statuses/1304510059284697090?s=19
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"Atmaca" dedi ki;

"network" dedi ki;

2 penaltıda doğru, maci canli izlerken , rizeyi yaktilar demistim (2. Penalti icin) ama onunda penalti olduğunu pozisyonları izlerken gördüm. Kol acik , yüze darbe var. Hatta rizenin attigi golden önce, orta sahada o genç oyuncuya faul yapildi , Var'dan iptal edilmesi gerekiyordu bence.
 
Yillarca Anadolu hep ezildi , bizde savunduk , savunmaya da devam edeceğiz ama bugünkü maçta yaşanan bir felaket yok bana göre.
 
O yuzden çakma mafya hasan kartalın sacma sapan açıklamalarını gülerek izledik , yani dk 1 "bu hakemlerle bu lig biter mi" diyor..
Ya bırak başkan aynısı size olsa dün geceden şuana 100. Postunu atmıştın şimdi duyar kasıyorsun

Duyar kasacak baska takim mi yokta , fenere duyar kasayim kardes?
Ben gördüklerimi yorumladım.
 
Penaltılar doğru , bana gore sizin golde once de net faul var. Sag eliyle fenerli topcunun sol kolundan çekip, durduruyor. Ha fenerli topcu takip etmediği için gol ona yazılır ama bana sorarsanız net faul.
 
Bana ne fenerden , rizeden..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
2 penaltıda doğru, maci canli izlerken , rizeyi yaktilar demistim (2. Penalti icin) ama onunda penalti olduğunu pozisyonları izlerken gördüm. Kol acik , yüze darbe var. Hatta rizenin attigi golden önce, orta sahada o genç oyuncuya faul yapildi , Var'dan iptal edilmesi gerekiyordu bence.
 
Yillarca Anadolu hep ezildi , bizde savunduk , savunmaya da devam edeceğiz ama bugünkü maçta yaşanan bir felaket yok bana göre.
 
O yuzden çakma mafya hasan kartalın sacma sapan açıklamalarını gülerek izledik , yani dk 1 "bu hakemlerle bu lig biter mi" diyor..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Adzic ve Paintsill Eger Uyum Saglayabilirlerse, Cok Fark Yaratabilirler.
Ozellikle kontraatak futboluna cok yatkın bir takim olduk gibi , o yuzden pivot bir santrofor da alınırsa, guzel isler çıkabilir bu sene.
 
Tabi bolingi iyi çıkarsa, buna gerek kalmayadabilir. Hoca bos atış yapmamıştır diye düşünüyorum (Kasimpasadaki gibi tutturmustur ins)
 
Hayirlisi Olsun , Futbolcularin Afyon Kampına Katılmaları Cok Iyi Oldu. Pazar günü bi galibiyet , belki farklı bikac transferide getirebilir
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Normalde gelmeyecektim ancak birazda yari yarıyadan bile uygun fiyata geldiğimiz için, otele de güvenmemiz sebebiyle Antalya belekte bir otele geldik.(isim vermeyelim)
 
Biz kalabalik olmaz diye düşünürken, daha once hic olmadigi kadar kalabalık gördük(3. Gelisimiz) Antalyasporun bicok futbolcusu da muhtemelen , ev yerine bu otelde konakliyor (yabancı futbolcular)
 
Bizden giden orgill , podolski , Fredy falan otelde kaliyor aileleriyle. Her aksam yemekte karşılaşıyorum. Ayni zamanda Hamit altıntop 'ta otelde.
 
Benim anlamadığım , otelde binlerce insan var ve giriste ateş kontrolu hariç bisey yapılmıyor. Bu futbolcularin bu kadar temas halinde olmasına nasil izin veriliyor?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER