#
#

network

Biz Ankaragüçlüyüz!

network, foruma yazdı.

"biutiful" dedi ki;

"network" dedi ki;

Yalniz ozellikle ilkyari kone cok adam kacirdi ve gereksiz yere tac cizgisiine dogru adam kovaladi. Onlari birakmasi lazim acil.

Başkanım hiç katılmıyorum. Adam ahtapot gibi her topa dokunuyor bir şekilde.
 
amanla bence çok daha iyi olacak, uyum sorunları bitsin Yalçın'la çok iyi ikili olacaklar diyecem ama daha Hırto'muz var :)
 
Bugün takımda şu bu kötüydü diyemeyiz herhalde, Bifuma hariç herkes çok iyiydi. El Kabir seni çok seviyorum.
 
HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ!

Bir önceki mesajımda zaten maçın adamı olarak Koneyi göstermiştim kardeşim benim :) ama bikac sefer hatalı çıkış yaptı ve yerini kaybetti. Az biraz futboldan gelme olduğumdan az çok anlarım, görmüştür zaten biçok kişi ama çok iyi oynadı 2. Yarı. Dediğin gibi her topa dokundu ve güven verdi. Çok daha iyi olacak Inş
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Yalniz ozellikle ilkyari kone cok adam kacirdi ve gereksiz yere tac cizgisiine dogru adam kovaladi. Onlari birakmasi lazim acil.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Çok şükür kazandık, bu tür maçları kazanmak çok önemliydi , klasik Ismail hoca galibiyeti.
 
Maçın adamı bence kone'dir, her topu kesti. Bugün takım daha derli toplu geldi , daha da iyi olacak ins. Hoff da çok güven veriyor.
 
Tribünlere gelirsek , iyi bağırdı bizimkiler ama yine nerde ne bagirilmasi konusunda büyük sıkıntılar var , kemik tayfa gitmeyince daha iyi oluyor denmiş ama Beç'in neredeyse tüm kadrosu ve Gecekondunun da bağıran kadrosu staddaydi. Keza Maratonda da Ihsanlar, Fero dayılar falan staddaydi.
 
O sıcakta böyle iyi bağırmak kolay değil ama biraz daha sahaya odaklı olmalıyız.
 
4. Haftadan sonra Milli takım arası var ve alınabilecek 6 da puan var. 4 puan çok iyi olur , şu an 8.yiz. ligde kalmaya son 38 puan.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Yönetim dün 'yabancı transferi sinirlandirilsin' açıklaması yaptı, yarın 3 tane yabancı alırsak , millet demez mi 'be lavuklar bu ne perhiz , bu ne lahana turşusu' diye?
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Açıklamadaki Rezaleti Gectim , Cumhurbaşkanına her seferinde bu kadar yalanması nedir arkadaş ya..
 
Cahilliğin olduğu her birim rezilleri oynamaya mahkumdur. Biraz vizyon ya , biraz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Takımda Arif ve pinto çok kotu oynadı.
Erdem ve Faty ise bence çok iyi oynadı z özellikle faty maçın en iyi adamıydı bence
Biofuma ve El kebir fena değil , kone aslında kötü oynamadı ama baya sansizdi.
 
Yalnız Galatasaray çok iyi takım, rodriguez , mariano, nagatomo, fernando ,donk falan çok hızlı ve atletik topçular, onlara karşı ilk yarı resmen perişan oldu takım.
 
2. Yarı ise Galatasaray hiç bişey oynamadı , biraz şanslı olsak kazanabilirdik bile.
 
Ben takımı kötü görmedim. Is yapariz ama en az 2 takviye şart.
 
Tribünler yenikent yolu sebebiyle 40. Dk da ancak doldu , belki bugüne kadar 70 80 ayrı stada gitmisimdir ama yenikent kadar akustiği berbat bi stad daha görmedim. Gecekonduya 1 kere bile duyamadık, Maraton bağırıyor ama ne diyorlar anlaşılmıyor, haliyle buda tribünü etkiliyor. Eryaman stadında muazzam bi atmosfer yaratılabilir, çünkü stada gelen 18 19 bin kişinin en az 15 bini bağıran adam ama yönetilemiyor bu potansiyel. Eryamanda çok farklı olur herşey.
 
Onun harici ufak tefek heyecanlar , tribün yapamamalar falan olur , onemlide değil. 6 sene sonra ilk mac ve mac önceki tüketilen ciddi alkol etkiliyor haliyle.
 
Daha iyi olacak herşey Allahinda izniyle
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Tef pasoliglere de açıldı, birazdan biter biletler
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"phonix" dedi ki;

2 bin civarı bir bilet kalmış. Galatasaray passo'su hariç tüm kartlara açılmış satışlar paket bir stadyum olacak bugün.

Şu an açık değil diğer kartlara. Kardeşimde falan hep tff passoligi vardı , alamadılar hala. Açılsa hemen biter , çok fazla kişi var öyle
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Maçı kazanıp kazanamamak çok önemli degil bu maçlık. Biz ne zorluklardan buralara geldik , nerelere ne şekil gittiğimizi bi biz , bi Allah biliyor. O yüzden kazanmışız , kazanamamisiz, zerre umurlarda olmamalı.
 
Biz stadı paket edip 'Biz Geldik Kardeşim' diyeceğiz.. Ha bunun yanında puan alsak süper olur , Kazanırsak ya.. yedik , gece 4 te eve gireriz:)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"greyfurt" dedi ki;

seviyeli tartişma için teşekkür ederim Network.
 
Ankarada en büyük Ankaragücü :wink:

Başkan senelerdir tanışırız buralardan, üslubu biye bozalım:) senide az çok yazılardan tanıyoruz , sana da üslup bozarsak, yazık bize :)
 
Ayrıca Türkiye En Büyük Ankaragücü:)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER