#
#

network

Biz Ankaragüçlüyüz!

network, foruma yazdı.
Pinto için sağda solda yok sattı gitti , bıraktı deniyor. Adam klüpten ayrılana kadar elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı ve bırakıp giderkende takımın 3 maçta 1 puana ihtiyacı vardı. 38 puanı onunla aldik , yani eleştiri yaparken bizm baskan ne yapmış , ne yapmamış bi bakmak lazım.
 
Agcabay konusunda ise , yazmayacaktım ama yazayım, bu adamdan bi yol olmaz. Yönetim diye açıkladığı 4 kişiden biri Birol abi ? Diğer 3ude Birol abinin yakın arkadaşları. Yanı kendi bi kitlesi yok , hatta sordu spiker başka var mı diye? Diyor ki , hepsini şimdiden açıklamıyoruz ki heyecan olsun? : ) yani bizde salagiz zaten. Bomboş bi adam cıktı.
 
Ailesiyle ilgili ısmarlama haber yaptıran mevcut yönetim ve başkana da yazıklar olsun. Bende agcabayin yerinde olsam , klübe odettirilen 280 bin tl lik Manilya pavyon faturasını bulup camiaya yada sosyal medyadan herkese aciklardim.
 
2 adamda klubu nasıl koparirimin pesinde
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
2008'de de Ilk Maç Konya Deplasmaniydi , 3 2 yenilmistik.
O Berbat deplasman tribününde olmayacağımızi düşünürsek, Güzel bir tribün olacaktır.
 
Yasak gelme ihtimali bence yok
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Biraz önce cukurambarda cengiz topel yıldırım ı gördüm, ne olacak Baskanim bu Ankaragücü dedim , iyi olacak , 9 yeni topcuyla anlaşmışlar dedi. Artık doğruluğu nedir gorecez.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Tribünler de karışmaya başlamış.
 
Şu Maraton Tribün lideri işleri ile zaten gergindi Yenidoğan ile Genç Güçlülerin arası , bide Maraton' kelimesi yüzünden ayrışmışlar. Sert açıklamalar yapıyorlar birbirlerine.
 
Yazık Valla
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Geçen sene borç neredeyse sifirlanmisken , bu sene Ilk yarı 20 milyon euro , 2. Yarı 5 milyon euro net harcama (borc) yapılmış.
 
Yanı bugün, Çekilen kredi borçları hariç en az 140 milyon borç vardır. Ekstralarıni bilmiyoruz.
 
Büyük sıkıntı var ama taraftar olarak taşın altına elini kimse sokmuyor. Gerçi soksa ne olacak, yaptırım gücümüz pek kalmamış gibi. Yine de bi girişime herkes yön çevirebilir, bakalım neler olacak.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.

"nbz1910" dedi ki;

yazılanlar ve duyduklarımıza bakınca ankaragücüne sağlam para girmiş ve çalınmış bu açık ve net.
 
en basit bir rakam verelim istanbul kanadı diye atıp tuttuklarından 38 milyon tl.
banka kredilerinden 60 milyon tl giriş olmuş.
bu rakama yayıncı kuruluş, iddia sponsorluk dahil değil. (en az 100 milyon)
 
bu paralar kime dağıtılmış yer rakam belli değil.
başka bir şey demeye gerek yok.
metin akyüzün söyledikleri 7 yıl önceki ve şimdiki servet muhabbetini savcılar ihbar olarak kabul etmeli. çünkü süreci en iyi bilen o.
durum çok vahim maalesef.

Madem Metin Akyuz herşeyi bu kadar biliyormuş, 7 senedir niye çıkıp 2 kelime etmemiş Abi. Herkes yıllardır yazıyor, yeni mi akılları başına gelmiş?
 
Bakıyoruz, tribündeki biçok kişi Amca şöyle, Amca böyle, Amca 7 senedir niye ağzını açmamış.
 
Ha arada bi esip gurluyordu internetten , bikac gün sonra ne oluyorduysa (?) Eski düzen Yonetimcilige devam ediyordu.
 
Şimdilerde agcabay rüzgarı arkasına almış görünüyor ama delege işlerinden dolayı klübe baskan olma durumu sıfır.
 
Agcabayin açıkladığı meblagnin büyüklüğünün herkes farkında olduğu için , klübe üşüşmeye çalışıyorlar. Büyük koparma var çünkü. 50 100 bin taraftara indirse ne olacak? 100 mislini 1 senede koparıyor şu anki baskan. O yüzden takımdaki topçuları ayartıp, bizi küme düşmeye zorlayan Agcabaya benim güvenim yok ama bu işler de belli olmaz tabi. Adamın Ankaragücü geçmişi yokken , birden içerdeki pastayı görüp 3 5 kişiyle darbe yapmaya kalkışması ilginç.
 
Bakalım kim kazanacak savaşı , gerçi kim kazanırsa kazansın, Ankaragücü düzgün bir şekilde yonetilsin de , gerisi önemsiz.
 
Bende merak ediyorum şahsen , neler olacak camiada diye , hep beraber göreceğiz.
 
Hayırlısı olsun Inş
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Şöyle Bi Facebook'a Girelim dedik , herkes birilerine laf sokma yarisinda.
 
Bu belirsizlik sürerse, bu sene çok sıkıntılı geçer tribünler için. Herkes birbirine saracak yer arıyor resmen.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Bu arada 'para bitti , Aşk bitti'
 
Mehmet Yiginerle birlikte Sol Kapalıyı ellerde sopalarla basan Amcalar , istifa etmiş. Akar kesilince demekki herkes köşesine çekiliyormuş. Akarda Akar olsa gerçi, 3 5 bin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Osman Kandaş'ta Para Yok mu Demiş? Yoksa Ben mi Yanlış Okuyorum?
 
Olsa Klübe Yardım Ederdi' cümlesi son zamanlardaki sıkıntıyı gösteriyor zaten. Adamın verdiği paraların akibetini bilmemesinden dolayı mi artık para vermiyor yoksa?
 
Hâlâ zorluyor şansını , ortada takım yok adam ayhan atık'le başlayacam diyor , Osman kandaşinda başkanlık girişiminde olduğunu ilk defa okudum , şahsen de sevindim. Keşke olabilse
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
network, foruma yazdı.
Pazar günü şule karakterini oynayan Ayca Ereni gördük Tunalida,Temmuzda başlayacağını söyledi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER