#
#

inadinatokat

tokatsporluyuz.biz ya da BizTokatsporluyuz!

inadinatokat, foruma yazdı.

"GAP" dedi ki;

Semih kaya yı satmayız gerekirse ünal aysalı satarız onu satmayız[/quote.
 
Bos laf. zaten satmayacaksiniz kendisi gidecekk. Burakla meloyla ayni takimda kalirsa ailesine, terbiyesine, karakterine ihanet eder.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.
inteenetteki gsliler ile reeldeki gslilerin arasindaki fark bulent ersoyun makyajli hali ile makyajsiz halinden daha beter:))
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.
Tabi hocam ya rakip taraftar ve futbolculari surekli tahrik eden bir melo, tartismasi dahi yapilamayacak pozisyonlar dahil her karara itiraz edip surekli hakemle ugrasan melo, ahlaksiz hareketlerini nerdeyse her mac tekrarlayan melo zaten gurur duyulacak bir adamdir. Haklisin. Iyi geceler:)
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.
Eh iste semihe laf diyen yok zaten, sorun semih karakterindeki bir insanin burak ve meloyu kahraman yapan bir camiada fazla barinamayacagini dusunuyorum. Sahsen semihin yerinde ben olsam boyle dusunurdum. Neyse burada anlasilabilecegimi dusunmuyorum o yuzden fazla uzatmaya gerek yok yarin kartal deplasmaninda olcaz, iyi geceler
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.

"shinamira" dedi ki;

Beyler kusura bakmayın ama şaka mı yapıyorsunuz, ciddi misiniz çözemedim? 50 metreden, pazarda satılan bir lazer gözüne tutuldu diye oyuncumuz sahayı terketti diyorsunuz. Bi durun, yazmayın bişey. Yarın sabah bi kahvaltınızı yapın, temiz hava alın, hala aynı şeyi düşünüyorsanız, biz de sizin sağlığınıza tekrar kavuşmanız için elimizden ne geliyorsa yaparız. Futbol için insanlığımızı kaybetmedik çok şükür.

Bence sen uyu, dalga gectigin o lazerle millet ucak dusuruyor. Sizde hastalik olmus her yanlisi savunup, pesinden suruklenmek.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.

"tiburon" dedi ki;

e olcak o kadar bizde kazanmak için her yol mübah

guzel, en azindan kendini biliyorsun. Neyse macla ilgili goruslerini yazar arkadaslar belki fazla mesgul etmeyeyim, son cumlem bu gs takimi sampiyon olursa futbolun adaleti yok derim artik. fb sampiyon olur muhtemelen, fikstur avantaji ile bjk 2. olur gs de hakettigi gibi 3.lukle yetinmelidir.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.

"tiburon" dedi ki;

kötülüklerle amansız bi mücadele veren, dürüstlüğün savunucusu tokatlının en büyük ironisi akpli olması herhalde.

Aslinda en buyuk ironi senin burda piskin piskin yazman ama bunu idrak kapasitesinin oldugunu da dusunmuyorum, bu topigi de siyasete bagladigina gore..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.

"Fightback" dedi ki;

Şimdi sizin mantalinize göre lazer tutan eleman tribüncü mü oluyo fislenmemesi de lazım ya hahahahahaha

Kardes onlara gore melo, burak gibi tipler kahramanken, lazer tutan dayi da tribuncunun krali olur..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
inadinatokat, foruma yazdı.

"Saintly" dedi ki;

"inadinatokat" dedi ki;

Bu semihi fazla barindirmaz bu camia gorursunuz:) kazanmak icin her yol mubah mantigindaki gs ye ters cunku semihin karakteri. Umarim buyuk bir kulube transfer olur da kurtulur.

Tokatsporla görüşmelere başladı..

Sen gec dalgani bak fazla kalmaz sizde o adam:) basligi da ben acacagim ve bu gunleri de hatirlaticam. Hadi eyvallah
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER