#
#

Guclu06

Gururluyuz Güçlüyüz Ankaragüçlüyüz.

Guclu06, foruma yazdı.

"Sadaev" dedi ki;

Yne 9-10 bin kişi kemik tayfa olacağız.

O bahsettiğniz kemik tayfadan dokuz on bin kişide kalmadı maalesef, örnek en son içerideki Yukatel Denizlispor maçı,gerçekten Ankaragüçlü olupta on liralık maça gelmeyen hava soğuk,transfer açıılmadı,maç saati geç,Eryaman uzak vs vs diye mazeret üreten insanları anlayamıyorum ve kesinlikle bu kişilerin soranlara etiket olsun diye Ankaragüçlüyüm diyebilmesi için Ankaragücü sempatizanı olduklarını düşünüyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.
Biraz önce herzamanki gibi gecekondudan aldım biletimi,kafana göre Ankaragücüm...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"Rothen" dedi ki;

Yazanların çoğu genç kardeşimiz. Burada yazan çizen yaşı benim gibi kaşar olanda var. yazanların hepsi yeğinerden kurtulduk diyorlar. haksızda sayılmazlar yani.
ama o benim gibi kaşar olanlar niye yazmıyorlar? biz bu gün sadece yeğinerden kurtulduk, esas yeğinerler tribünde (niye) demiyorlar.
lan sanki hepimiz çok efendi adamlarız? biz neysek başkanda oydu. neymiş adam demişki bunnarın çoğu işşiz güçsüz bunlara bakmak lazım, otopark filan demiş. neyine kızıyonuz bunun? yalanmı söylemiş? beleş bilet işine girmeyen, otopark, büfesi olmayan tribün lideri varmı?
ha seninkinin yoktur, ama onun emmisinin vardır. dayısının vardır. sende salak salak yok diye inanırsın.
olan ali ihsana oldu, garibim ne sandıysa bizim toplantıyı? gelmiş hesap soruyo. bak bak.
bu güne kadar bu kulüpte kim kimden hesap sormuş? maçası yiyen varsa, istisnasız tüm guruplara sorsun, avanta yedenizmi yiyonuzmu diye? bakın kendiniz hangi hastanede buluyonuz. bırakın bu temizim ayaklarını.
Fatih Mert yiğit bi kardşimiz, inşallah bu guruplara karşı dik dururda bu yeğinerlerden kurtuluruz.
Ali İhsan kardeşime geçmiş olsun, inşallah onun istediği Ankaragücü bundan sonra olur.
ister beğenin ister beğenmeyin ben yazdım.

Ben beğendim,Sizin tabirinizle kaşar :D
 
Ben eski taraftar diyeyim,1978 yılından beri Ankaragücü ile yatıp Ankaragücü ile kalkan biri olarak düşüncenize bire bir katılıyorum söylediklerinizin eksiği var fazlası yok. Fatih Mert başkanı twitter den kutlarken şöyle yazdım " Lütfen taraftara ölçülü yaklaşın bizler her daim Ankaragücüne veren taraftar olduk hiç alan olmadık şimdiye kadar alanlarda artık bi zahmet bizim safımıza geçip veren taraftar olsun"
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.
Gecekondudan aldım biletimi herzamanki gibi (yaklaşık 45 yıldır) 19 Mayısta iken her tribünden maç izlemişliğim vardı protokol dahil Eryamanda da maratondan izledim kimse yalnış anlamasın ama Beç'miş ,sağ sol kapalıymış maratonmuş hiç birinden gecekondudaki tribün hazını alamıyorum hele maraton felaket her kafadan bir ses çıkıyor :D
 
Maça gelirsek kağıt üzerinde Beşiktaş bizi yener ama futbol sahada oynanıyor 1-0 olsun bizim olsun.
 
Birde umarım Boyd'a gereken sevgi saygı gösterilir her tribün çağırıp onurlandırır onu zira geçen sene bizde emeği çok. Bjk taraftarından göremediği ilgiyi bari bizden görsün garibim...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"brigand55" dedi ki;

Tribüne eyvallah ama stadyum alanı içinde sigara içen kişiye alan göstermek zorundasın.

Aynen;
Tribünlerde yasaklansın, doğru deyimle yasak uygulansın yeter.
 
Bu arada başlık hakıında gelen eleştireleri değerlendirip başlığı değiştirdim. :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"Bozkurt1903" dedi ki;

Stada sigara alınmazsa muhtemelen maçlara gitmeyi bırakırım.
Kardeş sende suyu bulandırma,başlığıda imha et lütfen.

Kardeşim benim niyetim suyu bulandırmak değil;
Bak sen ne diyorsun sigara alınmazssa maçlara gitmem, düşüncene saygı duymakla beraber biraz empati yapmanı rica ediyorum,sigara içmeyen bir çok insan da sigara içenler yüzünden tribünde yerini alamıyor...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.
Arkadaşlar herekse selamlar,
 
Tribünde sigara içilmesinden çok rahatsız olan ben ve benim gibi bir çok insan için affınıza sğınarak böyle bir başlık açtım, düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum sigara kullanan kullanmayan herkes fikrini yazarsa sevinirim. Destekleyenlerin çözüm önerileri nelerdir? Benim aklıma gelen ilk şey nasıl ki bozuk para çakmak içeri alınmıyorsa sigara paketleride alınmasın,sigara tiryakileri eminim bana kızacaklar ama inanın içmeyen insan çok etkileniyor,adam beş yaşında çocuğunu yanında getiriyor ne güzel, ama o körpecik çocuğun yanında fosur fosur sigara içmekten de geri kamıyor,bu arada şöyede diyebilrsiniz kardeşim zaten tribünde sigara içmek yasak sen neden bahsediyorsun, haklısınız lakin yasağı uygulayan ve dinleyen maalesef yok.En son Gençlerbirliği maçı dönüşü metroda karşılaştığım polis memuruna neden tribünde sigara içenlere müdahale etmiyor ceza yazmıyorsunuz yasak değilmi diye sordum cevabı şöyle oldu, biz değil Sağlık Bakanlığından görevli memurların müdahele etmesi gerekiyor kişi onlara karşı gelirse biz o zaman devreye giriyoruz.
 
Maalesef durum bu; Şöyle bakıyorum Avrupa ülkelerine başta İngiltere olmak üzere bir çok ülkede yasak ve herkes buna uyuyor bir tane sigara içen yok tribünde umarım bizlerde o günleri görürüz...
 
Not: Ne yazık ki bende yirmi sene içtim bu illeti aklıma tüküreyim, yaklaşık onbeş
senedir de kullanmıyorum...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"Gerrard87" dedi ki;

6 Ekim 2019
Saat:14:00
Yeni Sivas 4 Eylül Stadyumu
 
Bazı maçları açmayı unutabiliyorum.Tüm maçlar bittikten sonra veya rakibi olan takımın maçı bittikten sonra açarsanız sevinirim.

Hocam sizden ricam bizim adımızı MKE Ankaragücü olarak düzeltmeniz. Aslına bakarsanız başlık şu şekil olmalı DG Sivasspor - MKE Ankaragücü
 
Maça gelirsek 0-1 olsun bizim olsun...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"ankaraguculist®" dedi ki;

Plaka yazar bize fenerbahçe. Neyse kafana göre AG!

Plaka olması için bizim onları 0-6 yenmemiz lazım o da imkansız :D Senin dediğin Fenerbahçenin bizi 6-0 yenmesi o da Tokat ilinin plakası 7-0 Karaman , 8-0 Osmaniye diye gidiyor :D
 
Şaka bir yanada bu vizyonsuz Yiğiner yüzünden gülüyoruz ağlanacak halimize.
 
Benim Fenerbahçe tribünlerinden ricam bizimle birlikte tribünde Yiğineri istifaya davet etmeleri zira bu vizyonsuz Yiğiner bu tip protestolardan çok rahatsız oluyor ki Gençlerbirliği maçında taraftarı tribüne sokmamak için zamlı bilet uygulayacağını dillendiriyor...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Guclu06, foruma yazdı.

"kasimpasaFan" dedi ki;

2 maçtır ortahahamız olmadan oynuyoruz. Sadiku Pavelkadan biri takıma mutlaka girmelidir.Transfer kapanmadan ortasahaya iyi bir adam alınmalı. Ben ankaragücünden daha iyi takım olduğumuzu düşünüyorum. Sakat oyuncularımız bu maçta oynayabilecekler lakin ne kadar faydalı olabilirler. Hayro olmadan 11 oluşturmalı kalili kenara gelmelidir. Kemal hocayı seviyoruz ama bu oyun felsefesi başımıza dert açacak.
Gelecek arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar dilerim.

Ligteki her takım kağıt üstünde bizden iyi ama kağıt üstünde,sahada ise bu kadar eksiğe rağmen Konyaspordan deplasmanda alınan puan ve Kayserispordan uzatma dakikalarında yenen gölle üç puandan olan bir takım olacak karşınızda. Ben bu maçtan üç puanla ayrılacağımızı düşünüyorum...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER