#
#
FarFan, foruma yazdı.
Basit ve çok büyütülmemesi gereken bir olay,
O anki yüksek nabız ile gerçekleşmiş, futbolcunun biri yüksek nabızla böyle şeyler yapabilir,
Saha içinde bunun aynısından, hatta daha serti sürekli oluyor,
KEŞKE OLMASA ama oluyor işte,
Biz de karşıyız,
Doğru mu? Değil Tabi ki.
Havadan nem kapmaya gerek yok,
Organize gelişmiş bir kavga yok,
İrfan organize bir şekilde saldıracak olsa Atakan'ı duşa kadar sokardı, biliyoruz,
Son olarak keşke olmasaydı ama olmuş işte, anlık adrenalin ile olan bir olay,
Bir daha yaşanmaması dileğiyle.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"TİMİ88" dedi ki;

Adam gitmis misafir olmus ustune donmus bide salliyo:) he tribun pasifti falan dersin de sete cikan adama kadar salliyo:)
Kendi misafir olmus bunlari bir daha agirlamayina getiriyo :)
 
M2007J20CG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kişisel ağırlamadan bahsedilmiyor,
Buradan İstanbul'a gelen Göztepeliler varsa bilirler ne demek istediğimi,
Bunun bitirilmesi gerektiğini kastediyor ki, haklı.
Bu yüzden bizimkiler birbirilerine bile girmişti İstanbul'daki bir Göztepe maçında,
 
Aynı hatayı Bursa işinde de yapmıştık, ağırla, karşıla, bilet işini çöz, başının üstünde tut,
Karşılığında küfür ye, Kadıköye gelip abuk subuk işler yapsınlar, dışarıda otobüsün taşlansın vs. Hep bel altı işler. Sonra bahane de, münferit iş.
Herkesin özü-sözü bir değil maalesef.
 
Bizim şunu anlamamız lazım, bu dostluk- yakınlık işleri boş işler,
İlk fırsatta, iş ilk ciddiye bindiğinde işin rengi değişiyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"Tequlia" dedi ki;

taş atma olayı saçma ama organize bir şey değil bir iki kişinin kafası kıyak yaptığı fevri harekettir. Organize bir şey olsa, rakip takım otobüsü denize düşer öyle bir yerde stat ve öyle bir yerden geçiyor rakip takım otobüsleri, siz gözünüzde canlandırın artık.

Vay bee, Allah bizleri Göztepelilerin merhametinden yoksun bırakmasın,
Bir gün organize bir şey olursa, otobüsü denize atacaksınız yani..
 
Bu iş 1-2 kişinin işi lafı, hepimiz biliyoruz ki, boş laf.
Hiç bir münferit otobüse bira şişesi veya taş atmaz, birbirimizi yemeyelim,
Tekrar tebrik ediyorum, güzel icraat.
 
--
 
Maça gelince, söylenecek fazla bir şey yok,
Deniz bitti,
Muhtemelen ilk adım hoca değişikliği sonraki adım da olağanüstü kongre kararı olacak,
 
VP'ye aslında beğeniyordum fakat inanılmaz takıntılı, inat ve egosu yüksek bir adam. Bu oyuncu değişikliklerinin, yönetim mi basın mı kimle inatlaşıyorsa, onun eseri olduğu kesin. Oly maçında İrfan Can'ı oyundan çıkardı, takım düştü, kaleye gidemedik. Dün sahanın en iyisi İrfan Can, inat yapar gibi onu oyundan alıyor. Mesut takışması bitti, şimdi başka yerden inatlaşacak bir konu buldu. Sırf bu egosu yüzünden olan bize oluyor, yazık oluyor bu takıma.
 
Trabzon'un şampiyonluğu hayırlı olsun.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.
Göztepe taraftarına bravo, çok büyük icraat yapmışlar..
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.
Sizin beyinler yanmış, elmayla armutu karıştırıp, kendi kendinize atarlanıyorsunuz.
 
Biri İzmir'de İstanbul takımı tutulmasın dedi, ona bir şey yazdık,
Sen gelmişsin bambaşka bir şeyden bahsediyosun, Bağdat Caddesi'nde şampiyonluk kutlamak vs diyorsun,
 
Biz, gitsinler Güzelyalıda şampiyonluk mu kutlasınlar dedik? Veya öyle mi yaptılar?
Tam tersi, özel durumlara (küme düşme durumunda kutlama yapmak vs) saygı gösterilmeli dedik, kale semtiniz de buna dahil. Zaten kimse öyle bir şey yapmaz, yapmaya cesaret de edemez. Amma dert ettiniz ya,
 
Bahane uydurma falan yazmış bir de, ben sana ne bahane uyduracağım :) Hikaye dinlemek istiyorsan siteler var buna özel, google'dan girebilirsin.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"buderus1925" dedi ki;

futbol kültürü olan ülkelerde çoğunluk kendi şehrin takımını tutar. Almanya ,İsviçre ve Fransada 1 haftalık olsada bulundum. Mesela en uzun 3 hafta Freıburgda kaldım Bayern Münih formalaı adam görmedim. İngilteye falan gidemedim ama ordaki şehrin takımı 3. ligde olsa bile dünya devi Liverpool veya Manchester takımını kimsenin tutmadığını biliyorum. Bunu burdan '' başarılı olda seni tutsunlar ''Göztepeliyım diyen adam da yazıyorsa diyecek başka lafım yok konuyu kapattım.Tabiki şiddet çözüm değil ama görüntüleri görüncede kan beynime sıçrıyor. Yoksa benimde arkadaşım yeğenim İstanbul takımı tutuyor. Tutuyor diye kimstyede ne vurdum ne de kötü laf söyledim ama Bu görüntülerin olduğu anda orda olsaydım söyleyecek lafım olurdu. Son sözüm başarıya para pula hiçbir zaman tapmadım. Amatörde de olsa utanmadım maçına gitmeye. Başarılı oldu diye de Süper lige çıktı diyede sonradan Göztepeli olmadım.

Maalesef bu işin sırrı başarı, kabul etsek de etmesek de öyle.
Bizim için öyle değil, sana bana saçma geliyor ama başarının büyük bir kesim üzerinden çok ciddi bir etkisi var.
 
Ben sana daha uç bir örnek söyleyeyim, bırak Göztepe - İstanbul takımı kıyasını,
GS - FB karşılaştırmasında bile genç nesil taraftar sayısı GS lehine ilerledi son 20 yılda,
Tamamen başarı endeksli,
Bunda gocunacak bir şey yok,
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"buderus1925" dedi ki;

@ibrahimfbL
istanbulda yaşayan Göztepeliler öz be öz İzmirli. Burdakiler İzmirliyim deyip İstanbul takımı tutanlar. Bunu nasıl anlatayım daha bilemedim.Yaşadığı şehirde bu şehrin takımı düşmeme mücadelesi veriyor. Sen de gidip İstanbul takımının kaldığı otlelde kutlama yapıyorsun. Yap bakalım bunu Trabzonda Erzurumda Konya da . Adama ne yapıyorlar.İstanbul takımı tutmasna yine lafımız yok kutlama neyin nesi. İhanet bunun adı.

Sen de daha çok başarılı ol, sen de şampiyonluklar al, İstanbullulara İzmir takımını tuttur. Engel mi var? Bak örnek verdiğin Trabzon'a, öz be öz İstanbullu da var Trabzonspor'u tutan, Bayburtlu da var, Ankaralı da var, Zonguldaklı da var. Her şehirde taraftar yapmışlar kendilerine.
 
Ayrıca sen küme düştüğünde şehrinde biri gelip kutlama yaparsa, bunda haklısın. Fakat bu öyle bir şey değil, daha ligin ortası. Ligin ilk maçı, takım şehre gelmiş, onlar da karşılamış. Ne kutlama var ne nispet yapma, takıma moral vermeye çalışmışlar.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.
Bugüne kadar davet edildiğimiz hiç bir yere gitmemişligimiz olmadı ama malum deplasman yasakları :) yine de nazik davetin için çok teşekkürler.
 
Göztepe ile aramız hep iyi olmuştur. Pandemi öncesi Kadıköy'de Sefa abinin portresine yapılan terbiyesizlik sonrası bir kıvılcım olmuştu, hatta maç öncesi polisler ayırmak için havaya ateş açmışlardı baya. Ama geride kaldı, hata olduğunu zaten Goztepeliler de kabul etmişti.
 
Ben şahsen severim, sayarım Goztepeyi. Her daim başarılı olmasını da isterim. Ufak tefek gerginlikler, hatalar illa ki olur tribün ortamında.
 
Bugunden sonra bu maçı kazanamazsak lig kopar, Trabzon hem futbol olarak herkesten fersah fersah önde hem de kritik noktalarda gereken hakem desteğini alıyorlar. Umarım zor bela olsa da kazanırız.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"Emboma" dedi ki;

maç sonunda patlattılar hemen cezayi yatıcak yeriniz yok

Black Friday indiriminden yararlansın diye 00:00'ı geçirmiş olabilirler,
Malum 8 maç alması gerekirken 5 maç verdiler.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
FarFan, foruma yazdı.

"canlarfeda35" dedi ki;

sahaya orta hakemle birlikte 12 kişi başlayacak fenerbahçeyi yenmek zor olacak ama, boğucu baskıyla belki 1 puanı kurtarırız

Dostum yan hakemleri de ayarladık, şimdilik 15 kişi çıkıyoruz,
 
4. hakemle ve VAR hakemleri ile aramızda küçük pürüzler kaldı, onları da halledersek 20 kişiye kadar yolu var.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER