#
#

sfenk35

Çıkarın emanetleri....Kaçıyoruz!

sfenk35, foruma yazdı.
@davetsiz54
 
Bi yaptırım olmaz zaten senin gidip geldiğinde resmi olarak işlenmiyo bi sisteme filan, polisler bakıyo mesaja tamam geç diyolar çıkarkende o şekilde. Yani çıkmamışsın yada girmemişsin resmi olarak kaydı yok.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
@mormenekseler
Aynen öyledir, çünkü mesajda saat bilgisi yok sadece gün yazıyor.
 
Bende perşembe önce karakol ordan ptt falan filan aldım izni en sonunda kadına, sabah aile hekiminden aramışlar, varmı bir probleminiz diye.
Bu arada 65 yaş üstü kişi ile 2 refakatçi gidebiliyor.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
Bakanın dün açıkladığı 65 yaş üstüne seyahat iznini alabilen oldumu ?
199u 500 kere filan aradık düşürdük onay çıkmamış neden çıkmadıysa, edevletten başvuru olması içinde 80 yaşında kadının edevlet şifresini istiyolar, şifre almak istesek pttden sokağa çıkma yasağı var. Bi işide düzgün yapın be kardeşim.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
Berberlerin zammından sonra şehirlerarası taşıma şirketleride fiyatları 2ye katlamış, yani yolcu kısıtlamasının faturası yine halka kesildi. 15 gün sonra açılıcak kafe ve restorantların kaç tanesi müşteri kısıtlamasını göze alıp işe devam edicek göreceğiz, ama onlarda sağlam zamlar yaparlar haklı olarak.
Hayatında kapısından bakamıcağı sarayları beğenenler, arabası olmayıpta otobanları alkışlayanlar, asla geçmiceği bilmem kaç yıl yolcu garantili köprüleri savunanlar, fabrikaların limanların sanayinin özelleşmesini destekleyenler şimdi yaşayarak anlıcaklar ne demek istediğimizi.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
Toplantıya başlamışlar bakalım ne gibi karalar çıkacak, ben şahsen 19mayısı kapsayan 4günlük yasak ve sonrasında bazı şehirlerdede seyahat yasağının kalkacağını düşünüyorum.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
61 kişi vefat etmiş bugün, bayramdan önce heryeri açarlar.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
Babacım madem isveç amerika ingiltere bu kadar kötü durumda bokmu var siz orda yaşıyonuz gelsenize memleketinize bitsin bu hasret.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
Iyi olan Türkiyedeki sağlık çalışanları, sağlık sistemi değil arkadaşlar. Normal günde herhangi bi bölümden sıra almaya kalk şansın varsa 15gün sonrasına alırsın, 15gündede allah yardıncın olsun.
Aciller hiçde öyle zannetiğiniz gibi değil gidiyosun ordada bekliyosun ya bi iğne ya bi serum sonra eve geriye.
Ameliyat olayları çok sıkıntılı aylar sonrasına tahlil daha sonrasına ameliyat tarihi veriliyo. 2 ay önce babam devlet hastanesinde ameliyat oldu, ameliyat olması gerektiği söylendiği tarih eylül ayı filandı, siz hesap edin işte süreci.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.

"sorrento" dedi ki;

 
Tek eğlencesi tv olan insana sabır diliyorum. Rezilliğin kitabını baştan yazıyor bilimum tv kanalları. Bir tarafta yalamaktan dili aşınanlar, diğer tarafta
ne yapsak da iktidara giydirsek diye elini ovuşturan azınlık medya.
Topunun köküne kibrit suyu!
 
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ben bu süreçte anladımki biz tv olarak sıfırız. Kanalların yarısı zaten saçma sapan siyaset programları yapıyo, biri çıkmış 20 saat survivor yayınlıyo, biri çıkmış 10 yıl önce yayınladığı diziyi tekrar yayınlıyo.
Digiturk film-dizi kanallarını açtı sağolsun arada bakıyorum, evde internet olmaması büyük dertmiş şimdi anladım. Allahtan şu eski Türk filmleri var, keyifle izliyoruz valla.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
sfenk35, foruma yazdı.
.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar
HABERLER