#
#
HABERLER
İlk yarı gökhanla başlamak çok büyük hataydı ilk yarıyı boşa oynadık resmen ve gol atamadıkça rakibin direnci arttı. Kontraları daha iyi bitirebilsetdi Bursa ilk yarı da golğ bulabilirdi ama ikinci yarı biz de etkili oynadık özellike 1-0 gerideyken gol atacağımız çok belliydi. Kaçan gollere bir şey diyemiyorum kimse gol kaçırmak istemez ancak bunlar olabiliyor atsaydık çok farklı şeyler konuşuyor olurduk. Pozisyon bulmayıp yenilseydik çok sinirlenebilirdim ama bence pozisyon bulduk kaçırdık bu da olabilecek bir şey.
Ali Akman’ın golündeki özgüven ve yetenek kolay kolay kimsede olmaz. O dakikada o soğuklanlılık müthiş bir şey umarım çok iyi yerlere gelir.
 
Umarım Türk futbolu da bu futbolculardan ilham alır altyapıya yönelir ama nerdeeeeeee.
 
Maç esnasında bizim taraftar hala başkanı etiketleyip Akyüzü yolla Dibbayı yolla transfer yap diyordu ulan bu iş transferle olsa 3 yılda 80 transfer yapmışssın illa ki olurdu :)
Gram futboldan anlamayan sadece 1. Lig maçlarını izleyen futbolcu gol kaçırdılğında maç sattığını sanan futbol cahili bir kitleye sahibiz sağolsunlsr bizi futboldan soğuttular.
Haftaya galip geliriz akyüz sefir dibba kral olur bi sonraki hafta tarık takımdan yollanmak istenir yerine birini isterler falan filan bu böyle giderrrrrrrrrrr
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.