#
#
HABERLER
Benim hayatım ve çevrem x bir şehirdeki vatandaşa göre emin ol daha iyi. Burada Pandemiden bahsediyorum Epidemiden değil.
 
1) Aynen kardeşim devlet ekonomisini yıllardır harika yürütüyor aman Allah zeval vermesin mazallah ekonomide sıkıntıya düşeriz yoksa. Üretim konusunda daha önceden nasıl olduysa bu şekilde olabilir. Bunu da yazmama gerek yok sanırım. Üretime katılan kişilerin sayısını azaltıp, çalışma saatlerini esnetip, ekstra tedbirler alarak bulaşma riskini daha aza indirmiş olur ekstradan da emeğinin karşılığını verebilirsin. Ben evde olayım başkası çalışsın kafasında değilim ama sen tam olarak öğretmenlerin izinlerini savunarak beni itham ettiğin kafada olduğunu belli etmişsin. Devlet başkasını eve gönderip o kişinin riskini azaltıp takır takır maaşını veriyorsa eğer bunu başkasına da yapmak zorunda, böyle ayırımcılıklar sonucunda mağdur olanların devlete karşı aidiyet duygusu yok olursa yöneticiler o zaman sızlanmayacaklar.
 
Bu arada sana katılıyorum devlet, hükümet neyse artık Suriyeli din kardeşlerine para dökmeye devam ederek ülkenin ekonomi planını devam ettirebilir. Devletin kendi ürettiği tesisleri satmakla başlayabilirler buna. Gerçi onlar bitmişti di mi? Pardon!
 
2) Gerçekler sana göre demagoji olmuş veya cevap bulamadığın için kaçmayı tercih ettiğini gerçeği çıkıyor bu maddede. Tıpkı birinci maddede ''o ayrı bir konu'' yazarak gene cevap veremeyip kaçtığın gibi.
 
3) Kıskançlık diyeceğini yemin ederim adım gibi biliyordum çünkü bu alınan mantıksız ve ayrımcılık dolu kararı açıklayacak hiçbir savınız yok. Buna da cevap verelim aynen kardeşim kıskandık. Mesela kamuda (özeli söylemiyorum bile) bile 7-8 bin maaş alan mühendisler, mimarlar, işe her gün gelmek zorunda kalan denetçiler, müşavirler, uzmanlar, birim veya şube müdürleri de öğretmenleri kıskanıyorlar. Hatta en çok doktorlar öğretmenleri kıskanıyor. Keşke full ek dersle 5000 tl karşılığından öğretmen olsaydık da 20+ bin tl ortalama maaş alan bir doktor olmasaydım diyorlar. :D
Hem asıl küstahlık emek vermeden para almak hatta hiç yapılmayan ek ders ve kapalı olan okul kurslarının parasını talep etmektir. Sendikalar sağcı, solcu, dinci demeden bunu istediler. Öğretmen olan 2 arkadaşım müdür oldular adamlar istifa edip öğretmenliğe dönmek istiyorlar. Hergün okuldayız bu ne saçmalık öğretmen olur evde miss gibi otururum diyorlar. Yapilanan nasil saçma olduğuna iyi bir örnek sanırım.
 
4) Kimsenin parasında gözüm yok. Madem olağanüstü bir durum var el birliğiyle altından kalkmak lazım. Girmediğin ek dersin ve kurs parasının pesine düşerek değil. Öğretmenler çıplak maaşları neyse alsınlar ama ek ders ve kurs parası almasınlar. Diğer bütün işlerde böyle. Bu şekilde işe gitmek zorunda kalan gündelikçi, yevmiye usulü çalışan emekçiler ile batma noktasına gelen küçük esnaf ve çalışanları arasında da bu paralar bölüşülebilir. Sokaktaki pazarcıyı sokağa çıkma yasağı var diye ceza verip evine gönderiyorsun ama oturduğu yerden birilerine maaş veriyorsun. Mesela sağlıkçılar, güvenlikçiler ve sosyal hizmet ile afet birimlerinde çalışanlar hariç herkes 1 aylığına asgari ücret alsın. Kimse açlıktan ölmez maaşından zaten hak etmediği para kesilirse. Benim derdim işe gitmemek değil. Çalıştığımız yerde corona olanların haddi hesabı yok. Evde yaşlı veya hasta olanlar var. Bizim derdimiz onlar. Öğretmen olan yaklaşık 10 arkadaşım var. Hepsi de çok yakın arkadaşlarım. Onlar bile ''saçmalık zaten abi bu kararlar'' derken senin savunman biraz komik oldu doğrusu.

5) Devlet çalışın gezmeyin dedi diyorsun ama bunu yaparken çalışmayıp maaş ödediği kişilerin gezip virüsü yaydığını unuttuğunu sen de unutmuşsun. Ha bu arada yaptığın hesaba halen gülüyoruz. Hoop ülkeyi kapa demiyoruz sen de bunu anlamamışsın zaten. Neyse aynen devam. Saçmalıkları savunmaya devam edin siz.
 
Neyseki berberler saat 22.00'dan sonra kapanıyor yoksa vay halimize.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.