#
#
24 Kasım 2019, Pazar - 00:00
Türkiye Spor Toto Süper Ligi
twitter, vine, instagram, youtube, vimeo ve facebook postlarını url ekleyerek girebilirsiniz.

bbcode'un tüm nimetlerinden faydalanabilirsiniz.
• [b]kalın yazı[/b]: kalın yazı
• [i]italic yazı[/i]: italic yazı
• [u]altı çizgili yazı[/u]: altı çizgili yazı

"Gagoz" dedi ki;

Dönemin lüzumsuz yönetiminin Samsun'da stadın dışında tellere astığı pankartları alıp icraat yapmış gibi ters açanları kaleye almiyoruz.

Kaleye almadin , ortasahaya aldin, o da olumlu.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Cumartesi günü beşiktaş tribününe; beşiktaş tribünü ile uzaktan yakından alakası olmayan, tribün nedir bilmeyen, deplasman hikayesi öğrenci olduğu şehirden maçın olduğu şehire seyahatten ibaret olan, akılsız, ahmak, utanmaz, apaçilerin girdiğini düşünmek istiyorum. tarihin en rezil deplasman tribününü izlettiler bize. 90 dk küfür ettiler, dönüp bakan bile olmadı. bunu bile anlamayıp maç sonu da küfürler gırla. vallahi eğitilmezsiniz.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
küfür edilir hadi. samsundan kalma husumet denir anlaşılır. ama samsunda kaçanlar parmak kaldırsın ney lann :D
 
neyse uzatmamak lazım bundan sonraki bjk maçlarımız sürekli aksiyonlu geçer. zaten sevmezdik pek. iyice sevmeyiz. 2. yarı deplasman tribününü dolduramazsak oda bizim ayıbımız olsun. 3 nokta.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Tv den izledim ben maci cogu bestemizi duydum kufur falan duymadim kastettigim de buydu. Siz stadda bagirirken belki duymamissinizdir tv ye geleni soyledim ben. Ama bizim tribune dengimiz degilsiniz falan yazmak burda yazan kimsenin harcı degil. Hatta su forumda kimse kimseye bunu yazmamali.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Dönemin lüzumsuz yönetiminin Samsun'da stadın dışında tellere astığı pankartları alıp icraat yapmış gibi ters açanları kaleye almıyoruz.
 
Deplasman tribününün sağ tarafına yani batı tribününe asılan, Beşiktaş maçında ise tribüne dahi asılmayan, depoda atıl vaziyette bırakılan pankartı aldık diye icraat yaptığını zanneden bir topluluğu hesaba katmıyoruz, kantar tartmıyor.
 
Maçın başından sonuna kadar söven adama dönüp bakmamak, onları iplememek mesajı gediğine oturtmaktır. Samsun'da kaçanlar parmak kaldırsın nedir :lol: :?:
Beşiktaş tribünü geçmişi olan, Türk tribün tarihine iz bırakmış bir tribündür lakin şu haliyle, şu yaptıklarıyla, şu söyledikleriyle denk olmadıklarına ilişkin sözleri işitmeyi hak ediyor ÜÇ NOKTA :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Adam dengimiz degilsiniz yazmış bir de sonuna 3 nokta koymus hey yavrum hey :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.

"Gerrard87" dedi ki;


En kısa zamanda bu kulüpten defolup gidecek.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Çok konuşulduğu için sayılmayan gole bakayım dedim. Burada gol temiz demişler ama gol net ofsayt. Kural öğrenin arkadaşlar öyle yorumlayın. Mali Müşavirler her sabah işe girdiklerinde değişen kanun, karar, yasa falan var mı bakar işe öyle girerler. Futbol kuralları da artık değişiyor. Pozisyon net ofsayt. Kuralı bilen tek kişi de Karius gördüğüm kadarıyla. Hakemin bile haberi yok kuralım değiştiğinden. :D
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.

"Erdal83" dedi ki;

"Kategoriecarsi" dedi ki;

Anadolu Kartali degil Kara Kartal.
Pankarti savunmadan kacmak

Şu ters açtığınız pankartı ilk defa gördüm.
Belki kendiniz yaptırmışsınızdır.
Bizim tribünlerde bir tane fotosunu videosunu paylaşamazsınız.
 
Ayrıca Samsunda götü bırakıp kaçanlardan öğrenecek hiç bir şeyimiz yok.
Dengimiz değilsiniz...

Yav biz sizin nasıl denginiz olalım, öyle şey olur mu.
Koskoca Konyaspor taraftarı ile, Beşiktaş taraftarı nasıl denk olur.
Çocuklar duysa güler.
Sokağa çıksan sorsan adama derler ki dalga mı geçiyorsun.
Boşu boşuna sinirlenip yıpratma kendini o yüzden.
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.

"Kategoriecarsi" dedi ki;

Anadolu Kartali degil Kara Kartal.
Pankarti savunmadan kacmak

Şu ters açtığınız pankartı ilk defa gördüm.
Belki kendiniz yaptırmışsınızdır.
Bizim tribünlerde bir tane fotosunu videosunu paylaşamazsınız.
 
Ayrıca Samsunda götü bırakıp kaçanlardan öğrenecek hiç bir şeyimiz yok.
Dengimiz değilsiniz...
Yorum yazabilmek için giriş yapmalısın. Giriş yapmak için tıkla.
Önceki Yorumlar