Zaman: 16 Ağu 2022, 02:08

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 395 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Sonraki
Yazar Mesaj

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2022, 23:06 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
14 Eki 2012, 11:41
Mesajlar:
354
Konum:
Güngören
Arkadaşlar burada sidik yarıştırmanın gerçekten mantığı yok. Şu olaylara ne lüzum var. Sövdü mü? Siktir et sövsün gider. Tüm taraflar için söylüyorum bunu. Şimdi o 3 kişiden biri çıkardı bıçağı çekti vurdu kalbinden öldürdü. Ne olacak yani 100 kişinin birbirinden aldığı cesareti bir genç ödeyecek. Adalet mi olacak bu? Olaya giderken ultras, hooligan, futbol adam bıçaklamaktır diye gidip biri ölünce renklerin kardeşliği, acınız acımızdır'a dönüyoruz. Daha üst geçitte ölen fenerli mi cimbomlu mu bir genç vardı. Hatırlıyor musunuz? Neden ölmüştü o? Bu saçma sapan fanatizmden ölmedi mi? Gerek var mıydı kıçı kırık 2 sevindiren kulüp yüzünden ölmeye/öldürmeye değer mi yani?

Onun dışında bu kutuplaştırma siyasi ve kulüplerden geliyor buna adım gibi de eminim. Ağaoğlu'ndan Ali Koç kadar kutuplaştırıcı şeyler duymadım fakat yine de Koç'a da sataşmaması lazım en azından. Koç hele aşırı aşiret lideri gibi davranıyor. Arkadaşlar bu adam yalı çocuğu. Mahalleden sokaklardan gelmedi. Sizin bizim 3 kuruşluk canımız da onun zerre umrunda değil.

Ülkede 40-50 yıla azınlığa düşeceğimiz öngörülüyor. (ama doğru ama yanlış) Bizim uğraştığımız şeylere bakın valla sinir bozucu. Yani şu ülke resmen geriye gidiyor. Vallahi de yazık billahi de yazık. Şu olayları gördükçe kurtarılmaya değmeyecek bir millet olduğumuzu keşke biri nükleer sallasa da haritadan silinsek dediğimi biliyorum çok defa.

Sıktınız artık. Sıktılar artık.
Kendinize gelin.

Kendi aklınızla düşünün.
100 kişi olunca değil, tek kişiyken ben bu 3 kişiye saldırır mıydım deyin. Tam tersini düşünün saldırsalar hoşuma gider miydi diye düşünün.

Düşünün sadece, fazla değil.

_________________
venceremos!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2022, 23:36 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
12 Mar 2019, 00:38
Mesajlar:
3039
Konum:
HOPA
Federasyonun içinde fetöcü teröristlerin aktif olarak çalıştığı bu olaylardan bile görülebilir. İddiasız 2 takımın maçını cumartesi gününe koymak çocuğun bile yapacağı iş değil.

_________________
#L1DER


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2022, 23:59 
Çevrimdışı

Kayıt:
24 Şub 2016, 13:31
Mesajlar:
2050
Bhecfbs yazdı:
Bu arada Eskişehir'de bu zamana kadar kimsenin şampiyonluğu kutlanmıyordu.
Nefer grubu lideri şampiyonluk kutlamalarını engellemesi sebebiyle 6222 sayılı kanun ile stadlara giriş yasağı aldı.
Bu adamların nasıl ülkede lobisi olduğunun resmen delili


Şampiyonluk kutlaması engellemesi değil de sosyal medyada yaptığı duyurudan dolayı ceza yedi desek daha doğru olur. En ufak tehdit, hakaret falan da yoktu adam 6222'den ceza yedi. Geçtiğimiz yıllarda İstanbul takımlarına çok daha sert mesajlar yazmıştık. Trabzonlulara her konuda inanılmaz ayrıcalıklar tanınıyor bu kendilerine antipati olarak dönecektir.

Bu arada kutlama görüntüleri güzel benim gördüğüm en etkileyici kutlamalar Trabzon'un oldu.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

NO POST!
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2022, 00:03 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Ara 2013, 14:22
Mesajlar:
782
Konum:
Ankara-İzmir
Deplasmana gitme olayı bu akşam itibariyle bitti,herkesin emeğine sağlık.

_________________
Kelam, bütünüyle haysiyettir.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2022, 01:14 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
16 Kas 2017, 09:58
Mesajlar:
2351
Eskişehir amigosunun 6222 yediği gönderiye baktım, vallahi akıl alır gibi değil, bunun bi tık ötesi stada yürüyen adamı çevirip 6222 yazmak olur heralde, tribünler birlik olup şu saçmalığa karşı ortak tavır takınmalı diyeceğim ama sahi passo’ya da karşıydık değil mi hep birlikte, bize müstehak.

_________________
Yeşille beyaza boyanacak, bu şehirde tüm sokaklar.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

TD Editör
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2022, 03:08 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Ağu 2003, 16:12
Mesajlar:
4244


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2022, 08:52 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Eki 2008, 20:13
Mesajlar:
3055
hepinandık yazdı:
maç neden trabzonda oynanmadı allahaşkına bi tane mantıklı sebep sunun. sizin ne işiniz var istanbulda kardeşim siz trabzon takımı değilmisiniz? adamlara en az 2-3 maç saha kapama gelmesi gerekirken bide utanmadan istanbula veriyolar maçını, üstelik bizim maçla aynı güne. insanların ayarıyla oynuyorlar tahrik ediyorlar bugün maç çıkışı metrobüste ve marmarayda çok fazla trabzonlu dayak yedi videoları düşer elbet. buna sebep olan taraflı tff dir başkasıda değil. ayarlarıyla oynadınız artık herkesin.

ayrıca bende ali koçun trabzon nefretini abarttığını düşünüyorum trabzonla ilgili her konuda resmi açıklama saçmalık oldu iyice adamları bu kadar ciddiye alıp muhatap almamalıyız.üstündeki başarısızlığı sindirmeye çalışıyor böyle yaparak. önümüzdeki sene bu saçma çekişme bi şekilde biter gider inşallah


İlk aklıma geleni söyleyeyim. Yıl 2007, son hafta Fenerbahçe - Trabzonspor maçı var. Bir önce ki iç saha maçında ceza almışsınız. O zaman da seyircisiz cezalar meşhur. Ama siz Trabzonspor maçını İzmir Atatürk stadında 70 bin kişiye oynadınız. Düşünürsem örnekleri çoğaltabilirim.

İkinci paragrafa geçeyim. Hayatta en korktuğum şey saçma sapan yere, hiç kimseye hiç birşey yapmamış olmama rağmen giydiğim şeyden ötürü dayak yemek. Hele ki eşinin çocuğunun yanında. Bunu kim yapıyorsa, bunun yapılmasına kim göz yumuyorsa, bununla kim böbürleniyorsa onun ben ag.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2022, 11:59 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
03 May 2010, 17:24
Mesajlar:
1385
Konum:
Deniz Bostanlısı
Hüseyinn yazdı:
hepinandık yazdı:
maç neden trabzonda oynanmadı allahaşkına bi tane mantıklı sebep sunun. sizin ne işiniz var istanbulda kardeşim siz trabzon takımı değilmisiniz? adamlara en az 2-3 maç saha kapama gelmesi gerekirken bide utanmadan istanbula veriyolar maçını, üstelik bizim maçla aynı güne. insanların ayarıyla oynuyorlar tahrik ediyorlar bugün maç çıkışı metrobüste ve marmarayda çok fazla trabzonlu dayak yedi videoları düşer elbet. buna sebep olan taraflı tff dir başkasıda değil. ayarlarıyla oynadınız artık herkesin.

ayrıca bende ali koçun trabzon nefretini abarttığını düşünüyorum trabzonla ilgili her konuda resmi açıklama saçmalık oldu iyice adamları bu kadar ciddiye alıp muhatap almamalıyız.üstündeki başarısızlığı sindirmeye çalışıyor böyle yaparak. önümüzdeki sene bu saçma çekişme bi şekilde biter gider inşallah


İlk aklıma geleni söyleyeyim. Yıl 2007, son hafta Fenerbahçe - Trabzonspor maçı var. Bir önce ki iç saha maçında ceza almışsınız. O zaman da seyircisiz cezalar meşhur. Ama siz Trabzonspor maçını İzmir Atatürk stadında 70 bin kişiye oynadınız. Düşünürsem örnekleri çoğaltabilirim.

İkinci paragrafa geçeyim. Hayatta en korktuğum şey saçma sapan yere, hiç kimseye hiç birşey yapmamış olmama rağmen giydiğim şeyden ötürü dayak yemek. Hele ki eşinin çocuğunun yanında. Bunu kim yapıyorsa, bunun yapılmasına kim göz yumuyorsa, bununla kim böbürleniyorsa onun ben ag.
Fb'nin İzmir'de ne işi varsa Ts'nin de İstanbul'da o işi var. Bir ara her ceza yiyen tarafsız saha diye maçları Atatürk stadına aldırıyordu. Hatta yine boyle sampiyonlugun belli oldugu haftalardi. Toplu tasimalarda dayak yiyenlerde Fbliydi. Sampiyon farkli sadece 15 yilda degisen baska birsey yok cok sukur bu konularda :D


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

_________________
''BİZ KARŞIYAKALIYIZ''


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2022, 12:13 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Kas 2008, 23:45
Mesajlar:
2969
Trabzonspor'un şampiyonluğuyla ilgili bugüne kadar bir yorum yapmadım ama şampiyonluk sonrası yaşananlara pek anlam veremedim. Biz şampiyonun bir Karadeniz şehri olan Trabzon'dan çıktığını sanıyorduk ama kutlamaları 1 aydır İstanbul'da yapılıyor. İstanbul'daki kutlamalar Trabzon'dakinden daha yoğun ilerliyor. Öyle ki Trabzon son iç saha maçını bile İstanbul'da yaptı. Şimdi deniyor ki 3 İstanbul takımı da şampiyon olduğunda bütün şehirlerde kutlama yapılıyor. Evet doğru ama İstanbul dışında bir şehir kutlamaların merkezi yapılmıyor. Fenerbahçe şampiyon olduğunda Kadıköy'de oynaması gereken son iç saha maçını İzmir ya da Konya'ya almaz mesela. Gs gidip Adana'da oynamaz. Yine deniyor ki İstanbul'da çok Trabzonlu var ondan burada kutlanıyor. O zaman sen zaten İstanbullu olmuşsun. Takımın adını İstanbul Trabzonspor yapın tam olsun. Örnekleri var bölgesel ligde; İstanbul Siirtgücü, İstanbul Sinopspor, İstanbul Bayburt FK gibi takımlara bir de Trabzon'u ekleriz.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Trabzonspor Şampiyonluk Kutlamaları
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2022, 13:24 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Eki 2008, 20:13
Mesajlar:
3055
burakerdim yazdı:
Fenerbahçe şampiyon olduğunda Kadıköy'de oynaması gereken son iç saha maçını İzmir ya da Konya'ya almaz mesela.


Aldın diyoruz işte niye okumuyorsunuz ? Yıl 2007 bir önce ki iç saha maçında ceza alıp ligin son iç saha maçını İzmir'de 70 bin kişiye oynadınız. O maçtan önce şampiyon olmuştunuz. Farklı tek nokta yok anlattıklarınızla.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 395 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot]


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye