Zaman: 02 Ara 2021, 18:54

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 52 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
Yazar Mesaj

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:28 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Kas 2017, 18:40
Mesajlar:
2322
Konum:
Ankara
lan şu hakeme söylenecek o kadar şey var ki.
takımın en önemli stoperini saçma sapan bi sebepten inatla saha kenarına gönderip 10 kişi bırakıyorsun, tam da o pozisyonda ortalama bi omuz omuza mücadelede çat diye kırmızı veriyorsun. bi takımı durup dururken darmadağın etmek istesen ve bahis oynasan şunu yaparsın. yıllardır çok hakeme söylendik ama bugün izlediğimi ben hayatımda görmedim. orgill desen ne karın ağrısı varsa artık atılmak için yapmadığı şey kalmadı, en sonra 10 metre geriden rakibine kendini ayarlayıp dirsek attı hocamız zahmet edip sarı kart verdi, arkasından bileğe basmalar, üstüne yürümeler falan, sinan'ın normal bi şarjı kırmızıyken orgill efendi ne hikmetse o seviyeye ulaşamadı.

neyse söylenecek çok şey var ama o iyi oynadı bu kötü oynadılık bi maç değildi.
kırmızı olmasa zaten 2-0 olmuş, geride bekleyip kontralarla 3-0 4-0'a rahat giderdik, adam biraz heyecan katmak istedi.

yok yere yatıyormuşuz, yok zamana oynuyormuşuz; rakiplerin hiçbir maçında şu delikanlı hakemleri göremiyoruz. eryamana gelen aslan kaplan kesiliyor, sanki süper ligdeymiş gibi efeleniyor. bunlara karşı kazanacaksan gerekirse çirkefleşeceksin.
bundan sonra isterse 110 dk oynatın, biz bu ligde çıkarız. lamı cimi yok.

_________________
münferit güçlüler.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:36 
Çevrimdışı

Kayıt:
21 Haz 2006, 03:29
Mesajlar:
10554
Konum:
Ankara
Hayatımda böyle art niyetli, kötü hakem görmedim.
Neyse. Kötü oyun, aslanlar gibi mücadele, iyi 3 puan.

_________________
Ankaragücü


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:40 
Çevrimdışı

Kayıt:
07 Eki 2007, 11:02
Mesajlar:
169
manisa maçın başından sonuna kadar bizden iyiydi.iki haftadır iyi oynamadan kazanıyoruz.rakiplerde çözdü bizi,oyun planında değişiklik yapmak lazım.

buarada manisa çok iyi toparlamış çok beğendim.seri birkaç galibiyet alırsalar play of hatta ilk iki ye onayabilirler.

_________________
Ankaragücü


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

rookie
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:42 
Çevrimdışı

Kayıt:
23 Şub 2020, 23:57
Mesajlar:
46
son 2 maç takım alarm veriyor. sonuç güzel ama oynanan futbol tat vermiyor. geçen hafta bazen böyle maçları kazanmak güzeldir dedim ama her hafta bu şekilde gitmez. pozisyonsuz 2 gol attık. oyunun genelinde iyi değildik. takım kazanıyor diye aynı kadro ile çıkma olayını anlamıyorum. bugün ariyibi gol atsa da bariz form düşüklüğü var. içeride ki maçlarda kaan ile başlamak daha mantıklı gibi abdullah çapa görevi görüyor ama içeride pozisyon kovalayan takım biz olmalıyız. rakibe topu bırakana kadar skoru almak için daha aktif oynamalıyız. maçı izlerken acaba manisa 2. biz son 6 maçı kaybeden takım mıyız diye düşündüm.

maçın hakemine gelirsek faul olmayan pozisyona kırmızı verdi. sinan boyunun uzun olmasının dezavantajını yaşadı resmen. topa hamle yapıyor. ekstra bir şey yok. oyun içerisinde de ilginç kararları var. origilin her pozisyonu faul. bizdeykende böyle dengesiz bir adamdı.

sonuç olarak oynanan futbol tatmin etmese kazandık. 2 hafta önce oynanan futbolu istiyorum ben taraftar olarak. bu şekilde nereye gideriz kestiremiyorum. bir yerde takılıp sonrasında tepetaklak gitmekten korkuyorum. o yüzden bir müdahale gerekiyor takıma...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:44 
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Şub 2016, 14:31
Mesajlar:
456
Takım iki hafta iyi degil ama bu maçın hakemi hakem falan degil bu tipler hepmi bize denk geliyor Faruk kocanın artık agırlıgını koyması lazım yinede 3 puan güzel


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 22:56 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
11 Ağu 2010, 15:05
Mesajlar:
1286
Kendi sahanda üstelik lig ikincisi takım olarak sahaya çıktığın maçta topu rakibe verip kontra kovalanmaz kaldı ki hadi diyelim td bu taktiği uygulayacak o zaman bu maçta forvette eren ile başlanmaz açıkçası ben bu maçtan hiçbişey anlamadım şansımıza iki gol bulduk ama karşılığında faul bile olmayan pozisyona kırmızı gördük maç bitene kadar ömrümüzden ömür gitti orta sahamızda ağırlığını koyacak biri lazım üç puan herşeye rağmen güzel

_________________
bugün varya bugün harbiden iyi bağıracaz


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 23:12 
Çevrimdışı

Kayıt:
12 Oca 2015, 20:46
Mesajlar:
710
Konum:
CEBECİ
Allah aşkına kendi sahanda ver topu rakibe doluş ceza sahasına şutun kornerin yok 85 dk atak savuştur onun adınıda iyi mücadele koy var mı böyle bişey ya takım kazanıyor diye göze batmıyor akın o topu çıkarmasa gitti maç her maç yensen yenilsen aynı değişiklikler Eren çık Nadir gir ariyibi çık owusu gir 10 kişisin yine aynı orta sahan düşmüş kadronda kenarda oraya alacağın sadece 1 adam var Ali Kaan ikincisi yok hadi lukasiki sildiniz nerde abi bu Hasan Hüseyin falan

Bu geraldonun gönderilmesi için hangi maçı patlatması lazım fizik desen fizik yok ayak desen ayak yok hoca diye orda duran herif daha nasıl boşluk bulur onu sokarım derdinde

Hakemlerede bişey demiyorum artık sorsalar beğenmeyiz lobi olarak Erzurum kadar ağırlığımız yok şu ligde adam senin sahanda cart diye stoperini atıyor orgill denen sıyırma resmen beni at diye uğraştı herif 5 metre geriden gelen adamı bekleyip dirsek attı zoraki sarı kart çıkardı napacak şimdi yönetim HİÇ.

Taraftar küfredince ceza alınca hatalı,neyse bi şekilde gidiyoruz bakalım.

_________________
BASTIR ANKARAGÜCÜ


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2021, 23:28 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
09 Mar 2019, 10:21
Mesajlar:
719
Hakeme diyecek bir şey bulamıyorum, Sinan'ın pozisyonu tam oturduğum yerin önündeydi ve art niyetli olarak attı. Amaçları "bakın ligin en iyi takımına cart diye çıkartırım kırmızıyı evinde" diyebilmek bence. Orgill tribün aşağıya inene kadar kırmızı kart için oynadı ama BEÇ tepkisinden sonra el sallamalar, Yusuf'la sarılmalar falan. Neyse...

Dalcı buraya kadar muhteşem geldi ama kesinlikle iyi hoca değil. Son 2 maçı Dalcı'ya rağmen kazanıyoruz. Oyuncu değişiklikleri aynı ve yedek kulübesi seçimi tamamen yanlış. İnşallah hep kazanırız da söylendiğimizle kalırız ama futbol böyle bir şey değil.

_________________
Kalemizde Kaptan Adil var...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2021, 00:21 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Kas 2008, 23:45
Mesajlar:
2481
Ankaragücü kötü oynadı, ben de beğenmedim evet. Yalnız şu göz ardı edilmemeli ki, karşıdaki takım yeni hoca değişikliğine gitmiş ve 6 maçtır kaybetmenin hırsıyla varını yoğunu ortaya koyarak oynayan bir rakipti. Kötü oynarken de kazanmak önemlidir. Ankaragücü maçı bireysel kalite farkıyla kazandı. Atılan 2 golde de oyuncular şapkadan tavşan çıkardı. Ayrıca A.gücü son yarım 10 kişi oynarken belki çok baskı yemiş gibi gözüktü ama yenen gol, bir de son dakikalarda kalecinin direk dibinden çıkardığı top dışında da öyle çok net diyebileceğimiz bir pozisyon da vermediler Manisa'ya. Bu arada hakeme ve Trt spikerine de bir parantez açalım. Sinan'ın kırmızı kartını eleştirmiyorum. Ama Orgill'in şu maç sahada kalması hakemlik faciasıydı. Bir de Trt'de maçı anlatan eleman ısrarla Sinan'ın 2 maçta oynayamacağını tekrarlayıp durdu Önce Eyüp-Ümraniye dedi sonra kupa maçı var, Ümraniye maçında oynar. Ya birader, devletin kurumunda 1.Lig maçı anlatıyorsun kuralı bilmiyorsun, bariz gol şansından atılan oyuncunun 2 maç ceza aldığı dünyanın neresinde görülmüştür. Bunun cezası 1 maçtır, onu da kupada çekecek. Söylenecek buydu işte :D


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 10.Hafta | MKE Ankaragücü 2 - Manisa FK 1
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2021, 02:00 
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Haz 2016, 12:02
Mesajlar:
216
Kaç haftadır kazanıyoruz diye hakemlerin yaptıkları göz ardı ediliyor ama biyerde patlayacak bu iş. Şu maçta Orgilli atamayan hakem art niyetlidir. Bir kere çift daldı bir kere kasıtlı dirsek attı sayısız sert faul yaptı. Tepki olmasa sarıyı bile vermeyecekti. Sonra tartışmalı bir pozisyonda cart diye Sinanı attı.

Biz kötüydük evet ama Manisa da bişey oynamadı. İlk yarı Sinan'ın hatasıyla buldukları hariç kırmızıya kadar doğru dürüst pozisyonları yoktu. 10 kişi kalınca doğal olarak yaslandık ve baskılı gözüktüler. 10 kişi kalmasak kontralardan 3-4 e gidebilirdik son bölümde. Hoca isterse devreyi namağlup bitirsin ilk tökezlemede Geraldo ve Nadir ısrarı başını yiyecek.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 52 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], BVB, DelNaja, faris87, Google [Bot], Google Adsense [Bot], roxrox, sencokyasa1925, tribunde


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye