Zaman: 08 Ara 2021, 13:19

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Sonraki
Yazar Mesaj

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2021, 12:35 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Haz 2007, 16:30
Mesajlar:
5856
Konum:
Esenyalı
Bitci Teknoloji ve Denizlispor iş birliğinde geliştirilen DNZ Token bugün Bitci.com'da listeleniyor!
18.08.2021 - 15.00

https://twitter.com/bitcicom/status/1427918371098660869

_________________
AGRESIVO VERDE


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 25 Eyl 2021, 12:24 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Nis 2019, 12:15
Mesajlar:
370
Eğer büyük yükseliş başlayacaksa eli kulağında. Önce btc 150-200k dolar seviye çıkacak sonra altcoin boğası ve sonra çöküş. Üzülmeyeceğiniz ihtiyacınız olmayan bir para yatırmanın tam zamanı.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2021, 07:33 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Nis 2019, 12:15
Mesajlar:
370
Gassaray1905 yazdı:
Eğer büyük yükseliş başlayacaksa eli kulağında. Önce btc 150-200k dolar seviye çıkacak sonra altcoin boğası ve sonra çöküş. Üzülmeyeceğiniz ihtiyacınız olmayan bir para yatırmanın tam zamanı.


Bunu yazdığımda btc 42 k idi. Bu saatten sonra iddacıların kupon yapması gibi x10 luk bir senaryo yaptım. Gerçekleşirse arkama bakmadan cıkıyorum. Son bir yıldır psikolojim bozuldu. Az kaldı finale.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2021, 08:16 
Çevrimdışı

Kayıt:
11 Ağu 2009, 23:54
Mesajlar:
1963
Gassaray1905 yazdı:
Bunu yazdığımda btc 42 k idi. Bu saatten sonra iddacıların kupon yapması gibi x10 luk bir senaryo yaptım. Gerçekleşirse arkama bakmadan cıkıyorum. Son bir yıldır psikolojim bozuldu. Az kaldı finale.


Şubat-Mart aylarında burada güzel tavsiyeler vermiştin hocam, x10 luk senaryonda önerebileceğin coin var mı ?

_________________
senden başkasını seven delidir


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2021, 21:36 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Nis 2019, 12:15
Mesajlar:
370
Valla abi benim ipimle kuyuya inilir mi iyi düşün. Efsane paralar kazanıp kaybettim.

Öncelikle btc alacaksın. Burdan 150k ya kadar bekleyeceksin sabırla. Bu çok önemli. Sebebi btc coşmadan altların coşma ihtimali yok. Btc 150 k ya giderken altların çökmesinden başka ihtimal yok. 2. Si diyelim ki btc 150 değil 100 den yukarı çıkamadı. 100 den 20 ye düştü. Btc 2 yılda eski değerine gelir ama herhangi bir alt coinde yakalanırsan bir daha eski seviyesine hiç gelmeyebilir. O yüzden pahalı gibi görünsede bu senaryonun olmazsa olmazı ilk etapta btc almak.

Btc 150k olduktan sonrası cok kolay. Btc 150k olduğunda altların çoğu baya düşük değerde olacak. O saatten sonra seç beğen al. Ben yapacağımı söyleyim. Btc den 150k da cıkıp 0.1-0.2 arasında olursa RVN alacağım. RVN hedefim 0.8-1 dolar arası. RVN nin yıl sonuna halvingi var ve ETH madencilerinin de RVN ye gececeğini düşünürsek olma ihtimali çok yüksek. RVN den 0.6 dolardan çıkacağım min x3 ile. Ordan HOLO yu 0.001-0.002 arasında yakalarsam onu alıp x3 kovalayacağım. Önce RVN sonra HOLO almamın sebebi bu yılki ilk zirvede RVN tepesiyle HOLO tepesi arasında 45 gün var. O yüzden önce RVN sonra HOLO pumpu bekliyorum. Zaten boğanın finalini hep küsüratlı coinler yapmışlar. O yüzden HOLO sonlarda çıkacaktır sahneye. Bu senaryoya göre btc x2 rvn x3 holo x3 toplamda 18x. Burda tek zor olan btc nin 150k olması. Gerisi çok çok kolay.

Tek yapman gereken üzülmeyeceğin miktarda para yatırıp %40-50 lerle cıkma hocam. X3 yapmadan inme coinden. X10 uda yapınca arkana bakmadan kaç. Boğa aşırı sert olacak. 1 hafta 5 e 10 a katlayan coinler göreceğiz.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2021, 08:17 
Çevrimdışı

Kayıt:
11 Ağu 2009, 23:54
Mesajlar:
1963
Hocam teşekkürler tahminlerin için, piyasada haftalık pump yiyen coinler var. Bazılarını alıp 1-2 ay bekledim hareket göremeyince biraz al-sat ve farklı coinlere yönelince kendi elimdeki fırsatları vermiş oldum. En son BTT alıp beklemeye geçmiştim.
Şimdi genel olarak btcnin bu yükselişi de boğa beklentisi oluşturuyor. 65k seviyelerini gördü, senin tahminin 150k ya yürümeden sert bir boğa gelmeyeceği farklı yerlerden okuduğum yorumlara göre bende oluşan algı altcoinlerin her an boğaya girişe hazır olduğu şeklindeydi.
RVN ve HOLO dan güzel kazanmıştım o yüzden benim kalbimde ayrı yeri var ikisinin de :)
Şimdi dediğin senaryoya uygun bir yatırımla final yapıp bu işten kazanarak ayrılırız umarım.

_________________
senden başkasını seven delidir


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2021, 09:20 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Nis 2019, 12:15
Mesajlar:
370
çokatarım yazdı:
Hocam teşekkürler tahminlerin için, piyasada haftalık pump yiyen coinler var. Bazılarını alıp 1-2 ay bekledim hareket göremeyince biraz al-sat ve farklı coinlere yönelince kendi elimdeki fırsatları vermiş oldum. En son BTT alıp beklemeye geçmiştim.
Şimdi genel olarak btcnin bu yükselişi de boğa beklentisi oluşturuyor. 65k seviyelerini gördü, senin tahminin 150k ya yürümeden sert bir boğa gelmeyeceği farklı yerlerden okuduğum yorumlara göre bende oluşan algı altcoinlerin her an boğaya girişe hazır olduğu şeklindeydi.
RVN ve HOLO dan güzel kazanmıştım o yüzden benim kalbimde ayrı yeri var ikisinin de :)
Şimdi dediğin senaryoya uygun bir yatırımla final yapıp bu işten kazanarak ayrılırız umarım.


O alt boğası bıktırana kadar gelmez hocam. Ben 3 yıl boyunca hergün ha geldi ha gelecek diye bekledim. Şimdide aynısı olacak. Altlar biraz artacak aha boğa geldi diyecekler 2-3 gün içinde sönümlenecek. Geldi geliyor derken bence aralıkta başlayacak boğa. Eth 14k olduğunda da bitecek.Altlar ne kadar düşerse boğa okadar sert olacak. Bu adamların soygunu tamamlaması için çok sert bi alt boğası lazım. Sert bi alt boğası içinde btc zirvedeyken altların dipte olması lazım. O yüzden ben altların btc ile hareket etmesine ihtimal vermiyorum.

Btcx2 dotx2 rvn3 holox3 min x36 lık senaryo. Bu yıl başı bu coinler bu sırayla pumplamış.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2021, 16:27 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Haz 2007, 17:45
Mesajlar:
642
Konum:
İzmir/Çamdibi
Hocam yükseliş sırası ile ilgili yorumuna katılıyorum ama 150000 dolar bence zor. Btc'nin boğası bittikten sonra zaten scam projeye falan yakalanmazsan ne alırsan al gidecektir. Sabredip elinde tuttuğu coinin sırasını bekleyenler ve doğru noktada çıkmasını bilenler kazanacak.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2021, 18:39 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Nis 2019, 12:15
Mesajlar:
370
hsm35 yazdı:
Hocam yükseliş sırası ile ilgili yorumuna katılıyorum ama 150000 dolar bence zor. Btc'nin boğası bittikten sonra zaten scam projeye falan yakalanmazsan ne alırsan al gidecektir. Sabredip elinde tuttuğu coinin sırasını bekleyenler ve doğru noktada çıkmasını bilenler kazanacak.


Valla abi gördüğümemi inanıyorum inandığımı mı görüyorum karıştı bende artık. 2013-2017 fracatallarına rsı ya bakıyorum 200k-240k ya gideğini bile görüyorum. Ben garanti olsun diye 150 de cıkıcam. İnş ben haklı cıkarımda hepimiz parayı buluruz.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Bitcoin
MesajGönderilme zamanı: 21 Eki 2021, 18:46 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Haz 2007, 17:45
Mesajlar:
642
Konum:
İzmir/Çamdibi
Gassaray1905 yazdı:
hsm35 yazdı:
Hocam yükseliş sırası ile ilgili yorumuna katılıyorum ama 150000 dolar bence zor. Btc'nin boğası bittikten sonra zaten scam projeye falan yakalanmazsan ne alırsan al gidecektir. Sabredip elinde tuttuğu coinin sırasını bekleyenler ve doğru noktada çıkmasını bilenler kazanacak.


Valla abi gördüğümemi inanıyorum inandığımı mı görüyorum karıştı bende artık. 2013-2017 fracatallarına rsı ya bakıyorum 200k-240k ya gideğini bile görüyorum. Ben garanti olsun diye 150 de cıkıcam. İnş ben haklı cıkarımda hepimiz parayı buluruz.


İnşallah hocam. Benim böyle düşünmemin sebepleri 100 k herkesin beklediği çok ciddi bir psikolojik direnç, BTC'nin piyasa değeri artık 1trilyon doların üstünde ve malesef piyasada 9000 coin ve token var bunlar baya dominance dan çalıyor. Şimdi olmasa bile bir sonraki halving sonrası dediğin rakamlar gayet mümkün.

Ben projesini sevdiğim bazı coinleri her ayın aynı günü belirli miktarlarda fiyata bakmazsızın alıyorum. Bu yöntemle uzun vadede çok iyi birikim yapabileceğimi düşünüyorum. Kripto üzerinden kendime BES yaptım:)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], cotanak, erşankuneri, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Jameican1912, sencokyasa1925


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye