Zaman: 18 Oca 2021, 11:10

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 206 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Sonraki
Yazar Mesaj

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020, 15:58 
Kullanıcı avatarı
Çevrimiçi

Kayıt:
13 Ağu 2017, 13:44
Mesajlar:
1486
Doğru birader sizsiniz, bizim bütün pozisyonlar yalan. Kalkmış satılık İstanbul medyasını örnek gösteriyor. Aleyhte yorum yapsa, Selçuk Dereli gibi linç yiyecek.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020, 16:18 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
14 May 2017, 01:45
Mesajlar:
1816
maçta skora etki eden çok hata var, fener'in ilk iki golünde de golden önce faul - aut vs. gibi şeyler var ama direkt pozisyonla ilintili değil hiçbiri.

ama öyle bir hata var ki skandal, o da serdar aziz e verilen penaltı. Ucuz penaltı falan da değil, aynı fener'e rize'de verilen gibi bu penaltı komiktir, ayıptır.
maçın genelinde fenerbahçe daha diri ve pozisyona giren taraftı, maçı kazanmayı hak etti ve kazandı. sadece fener 3-1 öndeken bile göztepe rahat maçı döndürebilir imajı veriyor takım olarak, fazla defansif ve hatalı bir defans kurgusu var, düzeltmezlerse şuan ligde topladıkları puanların hepsi şans puanları olarak kalacak.

ayrı bir parantez de ozan tufan'a, çok diri duruyor sahada. güzel bir form yakaladı, fener'li arkadaşlara söyleyeyim ozan tufan'ı emre belözoğlu'nun elinden alın. ozan hakeme karşı çok çirkefleşmişti son yıllarda kafasını futbola verirse çok faydalı olur fener için, şuan oyun sisteminde önemli bir konuda.
tabii mert hakan'dan da bahsedelim, belki erken ama fener için fiyat performans açısından fiyasko transferine dönmek üzere.

_________________
OLİMPAT


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020, 16:19 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Tem 2011, 03:15
Mesajlar:
845
Bu 3 İstanbul takımı da burada hakem kayırmalarıyla, basın baskısıyla yürüyüp gidiyor. Avrupa kupalarında hakem desteği olmadığı için gerçek performanslarını ve sonuçlarını görüyoruz.

_________________
Her zaman , her yerde GÖZümüz en TEPEde ...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020, 18:05 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
24 Oca 2016, 21:40
Mesajlar:
325
Ben cevabımı aldım teşekkürler umduğum gibi şaşırtmadınız güçlü olan ayakta kalır ve meğer korner pozisyonundan önce de nazıma faul varmış .Zaten sahaya çıkarak en büyük haksızlığı yaptık size kusura bakmayın camia olarak .

_________________
Oysa papa yerlilerin de ruhu olduğunu söylemişti


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2020, 21:34 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Oca 2012, 16:33
Mesajlar:
986
Konum:
Torbali
Kötü oynadık kimse kusura bakmasın son 10 dk hariç sahada yoktuk resmen .Ilhan hocaya göre gerçi iyi oynamışız neye dayanarak konuşuyorsa anlamadım. Cisse kacirdiklarindan birini atsa en az 3 fark olurdu.Bu kadar silik bi oyun beklemiyordum.Soner oynamadımı takım ne defansif ne ofansif umut vermiyor.Rakibe kalan maçlarında başarılar.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Görmek isterdim bir karıncayı bir şahin gibi.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2020, 08:41 
Çevrimdışı

Kayıt:
18 Tem 2007, 09:34
Mesajlar:
1623
Konum:
Kadıköy
Parçalıaşk yazdı:
.

ayrı bir parantez de ozan tufan'a, çok diri duruyor sahada. güzel bir form yakaladı, fener'li arkadaşlara söyleyeyim ozan tufan'ı emre belözoğlu'nun elinden alın. ozan hakeme karşı çok çirkefleşmişti son yıllarda kafasını futbola verirse çok faydalı olur fener için, şuan oyun sisteminde önemli bir konuda.
tabii mert hakan'dan da bahsedelim, belki erken ama fener için fiyat performans açısından fiyasko transferine dönmek üzere.


Olur kimin eline verelim? Fatih Terim'in Hasan Sas'in Bülent Korkmaz'ın Hagi'nin falan mı :) sizin 3 nesil futbolcularınız bu saydığım karakterde (efsane dediğiniz) adamların elinde yetişti, kalkıp bize utanmadan salık verebiliyorsun, pes :). Bu arada Ozan Tufan kendini toparladiysa Emre Belözoğlu sayesindedir, çok şükür. Daha çok algı yapacaksanız senelerce ama boşa. Sizi pek sallayan yok.

Ha bu arada fiyasko transfer demisken, Falcaoyu falan geçtim, MHY sizin emreden falan az para alıyor, pek bir maliyeti yok. Ayrıca sakatliktan çıktı, yavaş yavaş kadroya girer ama hem şansı hem şanssızlığı bölgesinde ozan Tufan, sosa, pelkas, gustavo gibi kaliteli adamlar var. Dün Alanya maçından sonra Twitter'da yariniz isyan ediyordu şu haliyle MHY bizde direkt oynardı ama FB Türkiye kupası için almış diye :)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2020, 09:38 
Çevrimdışı

Kayıt:
06 Ağu 2009, 19:22
Mesajlar:
2604
Top çizgiyi geçmemiş olsa ve hakem gol verse "ulan hakem falanca takımlı "der bir haftaya pozisyon unutulur.fakat bunlar ,dakikalarca pozisyonu izleyip ,fahiş hatalar yapmaya her hafta devam ediyorlar.kaldirin bu var dalgasını, 3-4 Hakem ıleri teknoloji ile bizim pozisyonu izleyip penaltı veriyorsa ,orada amaç başkadır diye düşünmek herkesin hakkı .kaldırın var uygulamasını, yillarca her takim nasıl kendi kaderini yaşadıysa yaşamaya drvamvetsin

_________________
Ne varsa senden gelen,Eyvallah dedim GÖZTEPE'm


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2020, 10:12 
Kullanıcı avatarı
Çevrimiçi

Kayıt:
10 Ağu 2011, 15:18
Mesajlar:
3593
Konum:
İstanbul
Arkadaşlar okuduğunuzu anlayıp yazın lütfen. Penaltıya komik demedim, sanki hakem maçı Fener'e vermiş gibi isyan ederek yazılan yorumlara istinaden söyledim. Maç da sanki bir derbiymişçesine sürekli itirazlarla geçti. Sonrasında da gördüğüm kadarıyla çok tartışıldı. Penaltı da komik o ayrı. Hakem genel olarak komikti ama yine de hak eden taraf kazandı. Sadece bizim aleyhimize karar vermedi tabi ki, birçok kararı yanlıştı maç içinde Göztepe aleyhine de hatalar yaptı korner pozisyonu gibi. Bir ara her şeye düdük çalıyordu delirtti ekran başında. Ancak serdar aziz -gram sevmem- küfür etti atılmadı falan bu verilen penaltıyla aynı şey değil pek bana göre. Aynı ağırlıkta değil yani korner hatası da öyle, her maçta muhakkak olan ama ancak gol olunca konuşulan şeyler.

Ben sadece Göztepe hak ettiği maçı hakem yüzünden kazanamadı gibi bir durum yok demeye çalıştım. Zira genel olarak bütün Fenerbahçelileri rahatsız ettiğini tahmin ettiğim bir konu var o da şu 6 yıldır şampiyon olamasak da kimseye yaranamıyoruz :) Hakem lehimize hata yaparsa zaten ortalık yıkılıyor. Aleyhimize yaparsa yine olmuyor bu sefer "ileriki haftalarda bunun üzerinden algı yapmak için bilerek hakemi aleyhlerine hata yaptırdılar" gibi komik komik komplo teorileri yazılıyor. İyi de olsa kötü de olsa Fener hep bilmemkimler şampiyon yapacak takımı, tiyatro oynanıyor, bu sene Fener her alanda işi sıkı tutuyor falan yazılıyor. Sene sonu 5. oluyoruz :) Geçen yıl lige iyi başlamıştık, üst üste hakem hataları Trabzon kollanıyor algısı derken takım da zaten müsaitmiş, kağıt helva gibi dağıldı. O zaman kimse yahu bu Fener'i doğradılar demedi. Keşke artık sadece sahadaki oyun konuşulsa. Umarım biz şampiyonluk hasretini dindiririz bu sene, siz de iyi yerlerde bitirirsiniz ligi.

_________________
Yaşamak için Fenerbahçe'ye muhtacım.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2020, 10:33 
Kullanıcı avatarı
Çevrimiçi

Kayıt:
13 Ağu 2017, 13:44
Mesajlar:
1486
emrefb1907 yazdı:
Arkadaşlar okuduğunuzu anlayıp yazın lütfen. Penaltıya komik demedim, sanki hakem maçı Fener'e vermiş gibi isyan ederek yazılan yorumlara istinaden söyledim. Maç da sanki bir derbiymişçesine sürekli itirazlarla geçti. Sonrasında da gördüğüm kadarıyla çok tartışıldı. Penaltı da komik o ayrı. Hakem genel olarak komikti ama yine de hak eden taraf kazandı. Sadece bizim aleyhimize karar vermedi tabi ki, birçok kararı yanlıştı maç içinde Göztepe aleyhine de hatalar yaptı korner pozisyonu gibi. Bir ara her şeye düdük çalıyordu delirtti ekran başında. Ancak serdar aziz -gram sevmem- küfür etti atılmadı falan bu verilen penaltıyla aynı şey değil pek bana göre. Aynı ağırlıkta değil yani korner hatası da öyle, her maçta muhakkak olan ama ancak gol olunca konuşulan şeyler.

Ben sadece Göztepe hak ettiği maçı hakem yüzünden kazanamadı gibi bir durum yok demeye çalıştım. Zira genel olarak bütün Fenerbahçelileri rahatsız ettiğini tahmin ettiğim bir konu var o da şu 6 yıldır şampiyon olamasak da kimseye yaranamıyoruz :) Hakem lehimize hata yaparsa zaten ortalık yıkılıyor. Aleyhimize yaparsa yine olmuyor bu sefer "ileriki haftalarda bunun üzerinden algı yapmak için bilerek hakemi aleyhlerine hata yaptırdılar" gibi komik komik komplo teorileri yazılıyor. İyi de olsa kötü de olsa Fener hep bilmemkimler şampiyon yapacak takımı, tiyatro oynanıyor, bu sene Fener her alanda işi sıkı tutuyor falan yazılıyor. Sene sonu 5. oluyoruz :) Geçen yıl lige iyi başlamıştık, üst üste hakem hataları Trabzon kollanıyor algısı derken takım da zaten müsaitmiş, kağıt helva gibi dağıldı. O zaman kimse yahu bu Fener'i doğradılar demedi. Keşke artık sadece sahadaki oyun konuşulsa. Umarım biz şampiyonluk hasretini dindiririz bu sene, siz de iyi yerlerde bitirirsiniz ligi.



Kardeş, biz gayet net yazılanları anlıyoruz. Sen bize verilen penaltıyı burada ,sosyal medyada orada burada nasıl devlet sorunu haline getirilip, bizim aleyhimize olan pozisyonlarının yok sayılmasını görmüyorsan o zaman senin algılarda bir problem var.
Biz sizin Gs ve Bjk arasında parmakla göstereceğiniz bir mağduriyet yaşanmışlık örneği değiliz, anlamadınız, anlamıyorsunuz. Aranızda ayırım yapmıyoruz. Aleyhinize yapılan en ufak hatada iç ve dış güçlerin şampiyonluğunuzu engellemeye çalıştığına dair yaygarayı basıyorsunuz hepiniz, kal geldi. Zaten üçünüzden biri olacak şampiyon. Aman diyim büyüklülk, had bilme konularına girme aman.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 5.Hafta : Göztepe 2 - Fenerbahçe 3
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2020, 11:38 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Şub 2011, 11:57
Mesajlar:
3269
Bu sezonun şampiyonu Fenerbahçedir...

Boşuna tartışıyorsunuz. Konu kilit.

_________________
Eskişehirspor ve diğerleri...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 206 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: 1914Alsancak, Bing [Bot], Buyuurr, BüyükAltay1914, cosh_75, damacana, emrefb1907, eskicarsi82, fba, Google [Bot], Google Adsense [Bot], Josh1912, mukavemet, network, Pomak_1925, Spanksk, StrangerThings, taktikçi, tribunde, USAKSPOR64, çokatarım


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye