Zaman: 31 May 2020, 23:56

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4041 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 405  Sonraki
Yazar Mesaj

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 17:42 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
24 Şub 2012, 17:22
Mesajlar:
204
Konum:
HEYKEL
Bağcılar da, Merkez, Çınarlı, Kirazlı, Kazım Karabekir mahallerinde bazı vatandaşların pozitif çıkması nedeniyle 4 bina karantinaya alınmış.

_________________
Karanlıklar İçinden Şafakla Gel Günle Gel...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 18:32 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Eyl 2003, 17:33
Mesajlar:
3341
Konum:
Maraton Alt
Reis aciklama yapacakmis birazdan

_________________
(es)³+(ki)³+(eski)²+(es)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:05 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Eyl 2003, 17:33
Mesajlar:
3341
Konum:
Maraton Alt
Abi ne anlatti bu ya

_________________
(es)³+(ki)³+(eski)²+(es)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:07 
Çevrimdışı

Kayıt:
13 Şub 2010, 10:27
Mesajlar:
980
Konum:
Polatlı/Ankara
Ne diyo la bu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

_________________
ANKARA'nın GÜCÜ


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:08 
Çevrimdışı

Kayıt:
20 Haz 2015, 05:48
Mesajlar:
1364
26 yazdı:
Abi ne anlatti bu ya


Dostum sen hala bir umut ile dinliyor musun ya
Güldüm kusura bakma :D


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:10 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Eyl 2003, 17:33
Mesajlar:
3341
Konum:
Maraton Alt
Gardrop yazdı:
26 yazdı:
Abi ne anlatti bu ya


Dostum sen hala bir umut ile dinliyor musun ya
Güldüm kusura bakma :D


Valla hacim dinliyoruz ne yapalim.
Birseylerin %40inanel koydu.
Evlerden corap atlet carik istedi
Garip birseyler anlatio

_________________
(es)³+(ki)³+(eski)²+(es)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:11 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Haz 2007, 22:34
Mesajlar:
5094
Konum:
Alsancak
Ya vallaha o kadar salak milletiz ki,o kadar cahiliz ki ağzı açık ağlayarak izleyip ,gaza gelen ülkenin %60 %70 lik büyük kısmı var.
Televizyona kafa atası geliyor insanın.

1 milyar 500 milyon toplanmış. ulen herkese ver işte çıkmasın evden az çok kendini döndürür insanlar. Deliricem yahu.

_________________
Ender gelişen Karşıyaka atakları gibisin.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:15 
Çevrimdışı

Kayıt:
13 Şub 2010, 10:27
Mesajlar:
980
Konum:
Polatlı/Ankara
Arkdaşla bahis aldıydım ben emekli maaşını 1500 e çıkarttık diyecek dedim o demez dedi şimdi markete bana sigara almaya gitti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

_________________
ANKARA'nın GÜCÜ


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:18 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Ağu 2016, 10:05
Mesajlar:
2297
Konum:
Anayurt Oteli
yine ne dedi 2023 hedeflerimize bu virüsle beraber ulaşacağız falan dedi mi

_________________
Adım zebercet...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2020, 19:20 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Eki 2012, 12:45
Mesajlar:
1251
Konum:
Göztepe
26 yazdı:
Reis aciklama yapacakmis birazdan


Konuşma özet:

Türkiye'yi uçuşa geçirmek için bunca yıl bu virüsü beklemiş.

_________________
Gençliğimin Katilisin.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4041 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 405  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot], Hydrozn, machineryKSK, PMB10ALTI, SeferKSK, Wiltord


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye