Zaman: 25 Eyl 2020, 21:01

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4234 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 424  Sonraki
Yazar Mesaj

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 11:41 
Çevrimdışı

Kayıt:
14 Ağu 2017, 13:57
Mesajlar:
1047
Konum:
maltepe
Vizontelede bir sahne vardi ya; muteahhit fikri belediye reisi ile aldigi su borularini degisme ihalesi uzerine konusuyorlar. Is yapmiyor, belediye reisi isyanlarda.
En son kalkarken diyor fikri, benden de hizmet bekleme. Isciler bedavaya calismiyor.
Reis de, git o paralari yedirdigin karilardan geri al iscilere ver o zaman diyor.
Durum onun gibi bisey. Zor durumda benden bekleme kardesim 15 yildir kaymak yiyenler kimse onlardan topla 100er 200er milyon.
Suan listenin zirvelerinde olan firmalardan bircogu 15 yil once ortalikta yoktu. Cok balli kaymakli bir devir yasadilar. Onlarin kasalari doldu, devletin kasasi bosaldi.
Para toplanacaksa onlardan topla.

He sen cikar uzerine duseni dosdogru yaparsin, sonra da dersin ki; birlik beraberligi arttirmak adina da boyle bir fon kuruyoruz. Tamami ihtiyac sahiplerine bagislanacak. Gonlunden gecen bagis yapsin.
Ona eyvallah.

Ama biz para toplayacagiz, Osmangazi koprusunun garanti gecis ucretini odeyecegiz. Zafer Havalimaninin garanti yolcu odemesini yapacagiz. Boyle sacma is mi olur?

Sen once kendinden tasarruf et. Butun yap-islet-devret ile yapilan yol kopru havalimani odemelerini askiya al. 6 ay odeme yapilmayacak de.
Bir tasarruf fonu olusturulsun. Erdogan nasil maasini bagisladi, butun bakanlarin vekillerin, 20 bin liradan cok alan burokratlarin maaslari 3 aylik bu fona aktarilsin. Maasi 10 binin uzerinde olan devlet nemurlarinin maasinin %50si aktarilsin. 8 bin liranin uzerinde olanlarin %40 aktarilsin vs
Burdan olusacak fon zaten milletten uc bes toplayacagindan cok eder.

Sonra da en basta dedigim gibi; yillarca zenginliklerini katlayan buyuk firmalar elini tasin altina koysun.

_________________
GALATASARAY


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 11:46 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
07 Tem 2015, 22:07
Mesajlar:
6432
"Biz bize yeteriz" dedikleri Türkiye'nin yarısını İllet ve Zillet ilan etmişlerdi zamanında..

_________________
Sadece Beşiktaş


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 11:48 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
13 Şub 2007, 20:42
Mesajlar:
1452
Elini taşın altına sokması gereken yerli milli firmalarımız, fabrikalarımız ne alemde acaba ücretli, ücretsiz izne çıkaranlar falan bildiklerimizi yazalımda dostu düşmanı görmüş olalım ?
Ha bide bizim bi Kızılay vardı onu gören varmı ?

_________________
Çıkarın emanetleri....Kaçıyoruz!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:02 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
09 Kas 2019, 16:50
Mesajlar:
194
Konum:
Bodrum
yada bir miktar parayı koyup sokağa çıkma yasağı da gelebilir herşey düşünülebilir :)


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:14 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
07 Eyl 2015, 12:06
Mesajlar:
325
yeni 'yerli milli' şirketlere rantı kim sağladı? tüpçüye doğan medya alması için bankaları boşaltan kim? uzar gider, 7 maaş bağışladı aman ha toz kondurmayalım suçlu hep başkaları.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:16 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
01 Tem 2011, 02:36
Mesajlar:
3374
Konum:
Karşıyaka
SorayımTayıma yazdı:
Aynı gemide olduğumuz için,lombardo''nun dediği gibi "siyaseti bırakıp" 3-5 atesleyecegiz artık.

Siyaset isteyen politiziye ,yallah.


Niye ateşliyorsun ?

Yokmu senin çevrende tanıdık bildil yardıma muhtaç aile.Göstermeden yap yardımını ?
ne gerek var nereye bile gideceği belli olmayan bir oluşuma para göndermeye ?
Bunca sene gönderdikde ne oldu ? Hesabını soracak bir mekanizmamız bile yok ülkede.
Herkes yapsın kendi yardımını az çok demeden ki zaten bu yapılıyor.

Diğer devlet başkanları düğünlerde para saçan dayı,amca gibi.Bizimki ise yerden çorba toplayan çalgıcılar gibi.Vur patlasın çal oynasın devamkeee.

_________________
ŞAMPİYON !!!!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:28 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
09 Kas 2019, 16:50
Mesajlar:
194
Konum:
Bodrum
Türkiye cumhuriyeti anayasası

Madde 5 – Devletin temel amaç ve görevleri, Türk milletinin bağımsızlığını ve bütünlüğünü,
ülkenin bölünmezliğini, Cumhuriyeti ve demokrasiyi korumak, kişilerin ve toplumun refah, huzur ve
mutluluğunu sağlamak; kişinin temel hak ve hürriyetlerini, sosyal hukuk devleti ve adalet ilkeleriyle
bağdaşmayacak surette sınırlayan siyasal, ekonomik ve sosyal engelleri kaldırmaya, insanın maddi ve
manevi varlığının gelişmesi için gerekli şartları hazırlamaya çalışmaktır.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:40 
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Eki 2012, 11:28
Mesajlar:
1373
reis milli birlik ve beraberlik ülkenin yarısını terörist ilan ettiğinde bitmişti.

_________________
bi şey mi var lan hıııııı bir şey yok deel mi


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

NO POST!
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 12:59 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
11 Ara 2009, 17:31
Mesajlar:
6278
Konum:
sağım marmara solum karadeniz
50 sayfa önce attığım mesaj !
Lombardo yazdı:
163 sayfadır konuşuyoruz. televizyonda da her kanalda 7/24 bu konu. dünyada tarihi bir döneme şahitlik ediyoruz..

1.problem virüsten öte para bence. EVDE KAL ! evde kalalım ki virüs yayılmasın. doğru. evde kalmamız lazım. ama evde kalabilmek içinde para lazım. karısının, çocuğunun, ailesinin ihtiyaçlarını karşılayamayan birine evden çıkma demek akıl karı değil, insafsızlık..

devlet bu dönemde gerekiyosa tek tek ihtiyaç sahibi aileleri tespit edip, en azından temel ihtiyaçlarını karşılamalıdır. adam mahallede bir büfede döner kesip, günlük yevmiye alıp, çoluğunun çocuğunun rızkını kazanıyodu. taşmı yesin şimdi evde kalıp..

açıkçası ekonomi zaten mantardı. İdlip operasyonuna ciddi para gitmiştir. üstüne bu mevzuda geldi. herhalde kasanın tamtakır olduğunu herkes biliyodur.

siyasiler,zenginler, ünlüler evde kal diye paylaşım yapmasın, şov yapmasın. madem aynı gemideyiz, lordlar kamarasından çıkıp, kazan dairesindekilerede ekmek versinler. söylediğim şey belki hukuksuz ama devlet bu dönemde hukuki yapsın; 20 trilyonluk yalıda oturup, 3-5 trilyonluk arabalara binenlerden alıp, ihtiyacı olanlara versin. ağalara koymaz zaten. olan olmayana borçlu derler.

devlet adaleti sağlamazsa yarın vatandaş kendi adaletini sağlar! kimse bana bu suç falan demesin. zaten sıkıntı var, içerdende adam çıkartıyosun. bunlar ne yiycek. açıklanan ekonomik maddeler, bırakın çare bulmayı halkın sinirlerini bozuyor. dediğim gibi, zor ama bence bi şekilde ülkedeki zenginlerin servetinin yüzde 10 u halka dağıtılsa yeter

_________________
biz varoldukça bazıları kahrolmaya devam edecek


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Coronavirüs
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2020, 13:03 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
08 Eki 2012, 12:45
Mesajlar:
1260
Konum:
Göztepe
zırnık vermem. çünkü bu kampanyaya yıllardır destek veriyorum zaten.

gelir vergisi

emlak vergisi

motorlu taşıtlar vergisi

özel tüketim vergisi

katma değer vergisi vs vs vs..

rte tüm vergileri kaldırsın.

bi daha böyle bi durum olduğunda yollasın ibanı 3-5 ateşliyelim bizde.

_________________
Gençliğimin Katilisin.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4234 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 424  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bizans1905, Google [Bot], Google Adsense [Bot], harput1967, İzmirAltay, muhalif55, Pomak_1925, Rime, Stabil35, ütopikgezgin


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye