Zaman: 04 Nis 2020, 21:49

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 347 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Sonraki

Maçı Kim Kazanır?
Anket 24 Şub 2020, 15:39 tarihinde bitecek
Fenerbahçe 33%  33%  [ 18 ]
Berabere biter 20%  20%  [ 11 ]
Galatasaray 47%  47%  [ 26 ]
Toplam oy : 55
Yazar Mesaj

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2020, 19:43 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
12 Tem 2016, 16:30
Mesajlar:
998
Gs da Leminada yokmuş ..Keşke hem Lemina hem gustavo sahada olsaydı

_________________
De te fabula narratur !


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 09:17 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
20 May 2014, 10:16
Mesajlar:
796
@Gassaray1905
Bence gs ın oynadığı top umut verici değil.
İnşallah aynen böyle devam eder. Elbet takılacaklar.
Zaten aldıkları maçlarda ortada.
Yani %90 gibi bir şansı vermen şaşırtıcı.
Başakşehir var Trabzonspor Sivasspor var Alanyaspor bile var.
Tüm bunların aynı anda takılıp Gs ın tüm maçlarını kazanması gerek.

_________________
2010-2011 Şampiyonu Trabzonspordur
Gerçek budur


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 11:17 
Çevrimdışı

Kayıt:
23 May 2013, 20:16
Mesajlar:
185
footballcity yazdı:
@Gassaray1905
Bence gs ın oynadığı top umut verici değil.
İnşallah aynen böyle devam eder. Elbet takılacaklar.
Zaten aldıkları maçlarda ortada.
Yani %90 gibi bir şansı vermen şaşırtıcı.
Başakşehir var Trabzonspor Sivasspor var Alanyaspor bile var.
Tüm bunların aynı anda takılıp Gs ın tüm maçlarını kazanması gerek.

Sivas ve Alanyanın üstündeyiz öncelikle bunu belirteyim sonrasında da Başakşehir ve Trabzonsporla maçımız var ikisninde hiç baska takıma takılmasını beklemeden bize takılması muhtemel mi muhtemel %90 bana göre de abartı ama şampiyonluk modu açık bir Galatasaray için %1 ihtimal bile yeterlidir tecrübeyle sabit bu durum son 6 maçın 6 sınıda kazanmış bir takım var öyle şaşırtıcı falan değil bazı seyler


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 11:52 
Çevrimdışı

Kayıt:
14 Ağu 2017, 13:57
Mesajlar:
922
Konum:
maltepe
Beyler bir heyecan dalgasi yaratmak istemiyorum ama o sene bu sene :)

_________________
GALATASARAY


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 12:03 
Çevrimdışı

Kayıt:
04 Haz 2009, 13:42
Mesajlar:
2208
Konum:
Kadıköy
Bayık tribünler, sıkıcı ve gergin bir maç olacak gibi...
Umarım yanılırım...

_________________
Est sularus oth mithas ...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 12:32 
Çevrimdışı

Kayıt:
21 Oca 2020, 17:30
Mesajlar:
5
Bi sene hakemle alır, bi sene de eşşek değil oynar az buçuk öyle puan alır, on onbeş yirmi yıl sürer gider. İşin fenerbahçeden de çıktığını düşünüyorum, yayıncı kuruluş senenin en çok bakılan maçında efsunu bozmuyor, GS orda dört beş yıl sekiz on puan alsa kadıköy sıradan bir derbi olacak çünkü. Muazzam ekonomisi var bu maçın, daha doğrusu bu serinin.

Bu maçtan galip çıkıp seriyi sonlandırırsak bırak %90'ı, yüzde 100 şampiyon bu takım. O cepte. Galip çıkıp takımın sonrasında ciddi kayıp yaşayabileceğini düşünene bu iyimserlikle başarılar dilerim.

Trabzonlu kardeşler çok heyecanlı durumları anlaşılabilir ama, şampiyonluğu kotarabilecek psikolojileri ve baskın oyunları söz konusu değil.
Kaç puanla gelirlerse gelsinler 30. hafta hayatlarının dersini almış olacaklar. Kaldı ki beşiktaş da yenecek trabzonu.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 13:34 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
20 May 2014, 10:16
Mesajlar:
796
@somun
kardeşim hiç bir şeyin garantisi yoktur. maçlar oynanmadan kazanılmaz.
puan olarak şans devam ediyorsa şampiyonluk şansıda vardır eyvallah.
ama hatırlatmak isterim ki Trabzonsporun ilk şampiyonluğunda da tesadüf diyenler olmuştu.
2. kez şampiyon olunca bu kadardı diyende.
derken 3 defa ard arda olunca herkes bi silkelendi.
araya fenerbahçe girdi tekrar şampiyonluklar geldi. yani camia bu duruma fazlasıyla alışık.
Ben asla %100 biziz demiyorum senin gibi. Ama bekleyip göreceğiz.

_________________
2010-2011 Şampiyonu Trabzonspordur
Gerçek budur


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 13:55 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
06 Eyl 2003, 13:34
Mesajlar:
4626
Konum:
Yeni Levent
savunmanın en önemli ismi luyindama yok, orta sahanın en önemli ismi lemina yok, hücumun en önemli ismi falcao zaten sezon başından beri doğru düzgün yok. en önemli en iyi 3 futbolcumuzdan bir türlü faydalanamadık.

bizim için soru işaret olan donk stoperde mi oynayacak orta sahada mı ? sarachhi ve falcao ilk 11 başlayacak durumda mı ? belhanda oynayacak mı ?

bence her türlü ihtimalde onyekuru yedek soyunacak.

hoca sürpriz yapmak istiyorsa maçın ikinci yarısında çift forvete geçerek yapmalı, bu durumda feghouli den vazgeçmeli hatta belki emre den de.

başarılar Galatasaray.

_________________
Arkandadır Bu Büyük Taraftar Ölümüne GalataSaray


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 16:08 
Çevrimdışı

Kayıt:
11 Ağu 2009, 19:31
Mesajlar:
8092
Konum:
Istanbul
footballcity yazdı:
@Gassaray1905
Bence gs ın oynadığı top umut verici değil.
İnşallah aynen böyle devam eder. Elbet takılacaklar.
Zaten aldıkları maçlarda ortada.
Yani %90 gibi bir şansı vermen şaşırtıcı.
Başakşehir var Trabzonspor Sivasspor var Alanyaspor bile var.
Tüm bunların aynı anda takılıp Gs ın tüm maçlarını kazanması gerek.


Siz daha yenisiniz bu sekilde dusunmeniz normal, ancak final maclarini kazanma yuzdesi cok yuksektir Galatasaray'in bunu son 2 sene Basaksehir, gecmise giderse Sari Lacivertli Istanbul ekibi iyi bilir.

Elbette sampiyon olamayabiliriz ama siz yinede son 5 haftaya 6 puan onde girmeye bakin. :)

_________________
#99 Mario René Junior Lemina.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: 23.Hafta | Fenerbahçe x Galatasaray
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2020, 16:24 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Nis 2013, 23:34
Mesajlar:
173
Lemina'nın haberiyle hevesim kurağımda kalmıştı; üstüne Fenerbahçe mağdur algısına, Malatyaspor maçı sonrası bizi de kolanıyor şeklinde kattılar, yarınki basın toplantısını da hayal edince, beraberlik şansı bile görmüyorum.

Daha fazla sakatlık veya kırmızılı bir derbi olmadan atlatıp önümüze bakalım.

_________________
GALATASARAY


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 347 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], Bozkurt1903, faris87, gio35, Google [Bot], Google Adsense [Bot], minigolfmuduru, mucohan, pirlo35, wentworth


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye