Zaman: 09 Ara 2021, 05:27

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1676 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 168  Sonraki
Yazar Mesaj

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 02:45 
Çevrimdışı

Kayıt:
06 Kas 2008, 03:52
Mesajlar:
743
Tuzlaya bizim teşvik gönderdiğimizi uyduracak kadar pişkinsiniz. Tuzlanın kime hizmet ettiğini cümlealem gördü.
Başkanın açıklamalarını makadınızla dinliyorsunuz. Soylu olayını kendi söylemiyor. Görüştüğü tff yetkilisinin o ifadeleri kullandığını anlatıyor.

_________________
Ele İnat Gün Gelir Döneriz Elbet!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 03:35 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
05 Eki 2012, 19:22
Mesajlar:
1339
GrandeUltras55 yazdı:
defaatle burda ben ve pek çok kişi saygı gösterdiğini söyledi ve gösterdi ama bu itici tavırlarınızla saygıyı bırakmıyorsunuz bu bir. ikincisi de menemen maçında ne oldu aga? geçen de biriniz ümraniye maçı dedi. Ümraniye maçında hem maç boyu doğrandık hem kural hatası onanıp maç tekrar edilmedi, ben cidden anlamıyorum niye böyle yapıyorsunuz. Evet bizim de en az beş maçta lehimize karar çıkmıştır ama en az 10 maç da aleyhimize saçmalıklar olmuştur, bunu zaten gün içinde sizin maç için de dedim. Velhasıl ben bunlara takılmıyorum yaparsınız da ayrıca ne diyim ülkedeki onca kokuşmuşlukta gelip buna takılacak değilim ama en azından stada 5-10 bin kişi almalar falan ve haftalarca ve buna ses çıkarılmaması, mide bulandırıcı. Ve yine haklı olduğunuz iki nokta olmasaydı da gariplikler iki hafta da büyük ihtimal 3 puan alırdınız. Ama olmasaydı işte keşke, olmasaydı da alsaydınız. Yani geçen hafta güya ödeme prim falan sıkıntısı var diye kadro dışı kalan adamlar bugün geliyor 11, mantığınıza yatıyor mu? Tamam bugün de hakem herhangi bir 1. lig maçında görülebilcek bir performans sergileyerek size 1 kırmızı vermedi ilk yarı 2 de gol saymadı, buna da eyvallah cidden. Ama buna insanlar bu kadar gürlüyorken biraz da sorun hırsızın hiç mi günahı yok diye...

Burda sükunet sağlamaya çalışan insanlara rağmen ve olayların en başında hiç adınız anılmamışken olayı üstlenip burda bağırmak bana güncel Türkiye'yi anımsatıyor. Yani geçen hafta da dedim yine diyorum bu tavır buralardan yavuz hırsız olarak görünüyor, yapmayın.


2 hafta öncesine kadar ben ve benim gibi bir çok adana demirsporlu samsun'a sempati ile bakar herhangi bir sempatisi olmayan da büyük bir camia olduğunu bilip saygı duyardı bugüne kadar da sizlerle hiçbir problemimiz olmadı fakat 2 hafta öncesinde başlayan bir teşvik muhabbeti ardından gelen tuzla muhabbeti şimdi balkes maçındaki hata tribüne adam aldınızlar falan, yani öyle bir üslupta öyle bir ithamda bulunuyorsunuz ki 27 yıl boyunca çektiğimiz şu çilenin ardından bileğimizin hakkıyla oynadığımız topu hepiniz gördüğü şekilde şampiyonluğa gidiyoruz siz bunun üstünü kirletmeye çalışıyorsunuz bizim tavrımıza atıfta bulunuyorsunuz hep ama yaptığınız ithamlar çok çirkin bir tane belgeli kanıtınız yokken bile iki haftadır bize sallıyorsunuz kusura bakmayın ama biz de hak edene cevabını veriyoruz burada yeri geliyor tansiyon yükseliyor birbirimize daha ağır laflar kullanarak sallıyoruz ama bu tarz ithamlara cevap vermememizi beklemeyin...

-tuzla ile alakalı olayın sorumlusu tuzla yönetimidir farz ettiğiniz üzere bir teşvik muhabbeti varsa bunun ispatı ve belgelerini görmek gerekir ona göre konuşuluyor yoksa bu konuda muhattabınız tuzla yönetimi

-içeri taraftar alma olayı tamamen çakallık başkan cezayı göze alıp sistemin bir açığını kullanarak bunu yapmış keza bu hafta nasıl giresunspor yaptıysa, hani sıfır bütçeyle sıfır destekle zirveye oynayan giresun da aynı şeyi yapabiliyor demek istiyorum buradan tek taraflı yürüyüp giresuna laf etmediğinizde konunun sadece bize saldırmak amaçlı olduğu belli oluyor zaten problem burada başlıyor konuyu süleyman soylu'ya kadar çekildi ne alakaysa yani samsun camiası her yerden bize saldırmaya çalışıyor anıl karaer muhabbeti gibi oldu bu da biraz

-balkes maçında yaşanan ofsayt pozisyonu buz gibi goldü bir tane adana demirsporlu da çıkıp hayır ofsayttı demedi herkes de bu durumu savundu hatta üzüldüğümüz konu da 11 maçtır takır takır top oynayıp 10 galibiyet alan takımın bileğinin hakkıyla alacağı şampiyonluğun üstüne gölge düşerecek nitelikteydi, keza bu konuyla alakalı problem de şurada başlıyor yine sizin tarafınızdan birileri çıkıp yine ithamlarda bulunuyor bu sefer hakemle alakalı ee biz de o zaman diyoruz ki madem burada hakemle alakalı bir şey yaptık o zaman samsun balkes maçında da aynısı oldu samsun menemen maçında oyuncunuz menemenli oyuncunun bileğine bariz bir şekilde basarak topu kaptı ve pozisyon gol oldu hani siz bize bunlarla gelirseniz bizden de elbet karşılığı olur

burada bir çok samsunlu arkadaş kelimeleri seçmeden nereye gideceğini bilmeden çok ağır ithamlarda bulunmaya devam ediyor keşke 2 haftadır bu muhabbetler yaşanmasaydı ama biz de susacak değiliz tabi ki samsunluların psikolojisini de anlamak mümkün 10 puan farktan şampiyonluktan olmak üzereler ama bunun enerjisini yanlış yere yönlendiriyorsunuz takımınızı sabote edenlerden tutun da futbolcusuna maç sattı hocasından 300 bin lira borç istedim denemek için diyen başkanınıza kadar içinde bulunduğunuz kaosa odaklanın derim buna rağmen seri galibiyetler alabilen kaliteli bir takımınız var hala böyle şeylerin konuşuluyor olması bile çok çirkin


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 03:52 
Çevrimdışı

Kayıt:
16 Ağu 2010, 18:41
Mesajlar:
1484
Aeq yazdı:
sevindik, güldük eğlendik ama şunuda söyleyelim.

samsun balıkesir maçında alacağımız 2. liği, menemen maçında devraldık. aynı hakem hatasına bizde maruz kaldık, var lazım kardeşim var.

samsun maçında aynı hata olduğunda bir kişi çıkıp samsunu suçlamadı bizden. biz bugün 90 dk tek kale oynayıp 3 golle maçı alıyoruz, şu ithamlara bak. bu takım son 10 maçı 2 beraberlik ve 8 galibiyetle tamamladı. kuldan utanmıyorsanız allahtan korkun be kardeşim.


Emin misin? Aç oku bir daha istersen. Göbeğimiz çatladı laf anlatmaya çalışırken, golün verilmesi gerektiğini söyledik, neredeyse herkesten özür diledik hakem golü saymadı diye.

_________________
prangalar vursanız da; baş koyduk biz bu yola


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 06:36 
Çevrimdışı

Kayıt:
15 Oca 2016, 10:32
Mesajlar:
1085
Konum:
Cennet Harası
Samsun maçındaki hakem hatasıdır,olabilir. Adanademir 3-0 öndeyken , Balıkesir'in bir golü aynı sebepten güme gitti. Yalnız 1-1 olacakken verilemeyen gol, akıl tutulmasıdır. İzahı olmaz

_________________
ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 08:52 
Çevrimdışı

Kayıt:
07 Mar 2006, 21:34
Mesajlar:
2934
terso yazdı:
Samsun maçındaki hakem hatasıdır,olabilir. Adanademir 3-0 öndeyken , Balıkesir'in bir golü aynı sebepten güme gitti. Yalnız 1-1 olacakken verilemeyen gol, akıl tutulmasıdır. İzahı olmaz


yani hala neyin izahindalar adanalilar ben anlamiyorum arkadas..
10 tane gol kacirmissin .. mac 1-1 e gelse el ayak kariscak.. belki yuklenirken kontradan 2. yi yiceksin..
TAM BIR FACIA YASANDI..

_________________
ALTAY'imin FORMASINDA SiMSiYAHTIR ARMASI !!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

rookie
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 09:01 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Mar 2019, 23:26
Mesajlar:
54
devam edin beyler, bugün sizden taraf olduğu için göremediğiniz rüzgarı, yarın bir gün karşınızda görünce hak hukuk diye "ağlamayın". güzel ülkemin en büyük derdi de bu değil mi? herkes, haksızlık onlara yapıldığında şereften, haktan, hukuktan bahsediyor. rüzgarı arkasına alan, kendi çıkarından sebep kimseyi umursamıyor.

bizim takım içerisinde problemler olabilir, futbolcular kazan kaldırabilir, takımı, onurlarını ne derseniz diyin satabilir. sırf bunlar oldu, içeride karışıklık yaşadık diye hak-hukuk konuşmayalım mı? bu nasıl bir mantık? şu ads'nin çıktığı şekilde samsunspor çıksın and içerim ne tribünden, ne formasını alarak daha desteklersem o takımı.

_________________
Başka diye soranlara inat.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 09:13 
Çevrimdışı

Kayıt:
20 Kas 2010, 17:33
Mesajlar:
2690
Konum:
adana
Şimdi çıkmış terörle mücadele falan filan destekliyoruz yanlış anlaşıldım yaprak kürek hop R ye takmış Yüksel madem delikanlısın konuşuyorsun çık de şu şu şu böyle diyor aynen mahkemede hesaplaşalım Samsun şehrinin hakkını yedirmem ama yok hemen üzgünüz kusura bakmayın

Bakın güç bizde değil gücün arkasında da değiliz olsaydı geçen sene Erzurum lobisini gömerdik Gümrüke kaybetmezdik bir önceki sene Hataya elenmezdik şu lige çıktığımızdan beri en çok doğranan takım biz olduk göz göre göre Kayseriyle Osmanlının çıktığı sezon Ünal Karaman masaya yumruk vururken hepiniz deve kuşu gibi kafanızı kuma gömmüştünüz şimdi yok izahı olmaz yok prim yok teşvik bırakın bu işleri size göre Bursanın Başakşehirin şampiyonluğu da şaibeli tüm Anadolu takımları yattı top falan oynamadı toplasak 10 kişisiniz isterseniz küfür de edin

%99 bizle Giresun çıktı artık onlarada helal olsun play offtan kim gelirse hayırlısı artık


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 09:25 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
04 Şub 2011, 22:32
Mesajlar:
1294
Konum:
SAMSUN
Utanmadan gücün arkasında değiliz diyorsunuz. Bu kadar yüzsüz olunmaz yuh lan size yuh. Hadi bizi geçtik birbirimizi zaten sevmiyoruz. Burada yazan bir çok takım taraftarı buraya itici olduğunuzu,iktidar yalakası olduğunuzu yazıyor. Kabul edin artık kardeşim. Murat sancak demedi mi ben buraya gönderildim diye. İçinizde bu durumdan rahatsız olan arkadaşlar var biliyorum. Ama sen ve türevlerin bu durumdan o kadar memnun ki. Millet size iktidar yalakası yaftasını yapıştırırken siz millete pişkin pişkin cevaplar veriyorsunuz gülüyorsunuz. Şimdi bu yazıya cevap olarak ağlama diyeceksin bana.Ne kadar çok ağlıyorsun diyeceksin. Çünkü tüm bu suçlamalara verebilecek bir cevabın yok. Sende biliyorsun ki halkın takımı şu anda siyasetin kucağında...

Bu arada inan bir üst lige çıkmak ben ve renktaşlarım için hiç ama hiç önemli değil. Biz bu sene çıkamassak seneye çıkacaz bunu sende biliyorsun. Ama sizde durum farklı. Zaman daralıyor 2023 yaklaşıyor [emoji3]

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Cesaret Armanda Saklı


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 09:37 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
10 Haz 2009, 02:42
Mesajlar:
3464
Konum:
Bursa
burri yazdı:
Şimdi çıkmış terörle mücadele falan filan destekliyoruz yanlış anlaşıldım yaprak kürek hop R ye takmış Yüksel madem delikanlısın konuşuyorsun çık de şu şu şu böyle diyor aynen mahkemede hesaplaşalım Samsun şehrinin hakkını yedirmem ama yok hemen üzgünüz kusura bakmayın

Bakın güç bizde değil gücün arkasında da değiliz olsaydı geçen sene Erzurum lobisini gömerdik Gümrüke kaybetmezdik bir önceki sene Hataya elenmezdik şu lige çıktığımızdan beri en çok doğranan takım biz olduk göz göre göre Kayseriyle Osmanlının çıktığı sezon Ünal Karaman masaya yumruk vururken hepiniz deve kuşu gibi kafanızı kuma gömmüştünüz şimdi yok izahı olmaz yok prim yok teşvik bırakın bu işleri size göre Bursanın Başakşehirin şampiyonluğu da şaibeli tüm Anadolu takımları yattı top falan oynamadı toplasak 10 kişisiniz isterseniz küfür de edin

%99 bizle Giresun çıktı artık onlarada helal olsun play offtan kim gelirse hayırlısı artık


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Yavaş gel aq yattı dediğin Anadolu takımları bize karşı maç primlerini 2 3 e katlıyordu. Sizin ne bok yediğinizle kimse ilgilenmiyor sen de önünden ye.

_________________
''Kazanana kadar bize yorulmak yok.''


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: TFF 1.Lig 20/21 | Çıkanlar, Play-Off ve Düşme Tahminleri
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2021, 09:40 
Çevrimdışı

Kayıt:
20 Kas 2010, 17:33
Mesajlar:
2690
Konum:
adana
Bu saate kadar ne deseniz hayır diyordum bu saatten sonra ne deseniz evet diyorum dediğiniz her şeyi yaptık evet daha size acıyanın aq beter olun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1676 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 168  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], Google [Bot], MorMenekseler


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye