Zaman: 16 Oca 2021, 23:47

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2223 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 223  Sonraki
Yazar Mesaj

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2020, 08:25 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Kas 2017, 18:40
Mesajlar:
1975
Konum:
Ankara
geçen hafta hocanın gönderilmesi taraftarı değildim ama bu iş olacak gibi gözükmüyor. kendisi çok iyi niyetli olabilir, futbolu iyi biliyor olabilir ama hakikaten tavırları açıklamaları ciddi antipatiklik yaratıyor. dün maç sonu sinirden ben vurdum kafayı uyudum, şimdi izledim adam maç sonu uyy uşağum hadü röpörtaj falan diye şakalaşıyor medyayla. burayı hala osmanlıspor gibi boş bi camia zannediyor ki taraftarın tepkisi falan umrunda değil.

hadi bunların hepsini geçtim, bu adamda önümüzdeki haftalarda gerekirse savaşır hakkını koparır bizi ligde tutar gibi hırs gören var mı?
2 haftadır gönderirlerse gideriz yok çantamız hazır yok bizim kaderimiz bu..vs.

acilen bu kulübün huyunu suyunu bilen bi anda hava getirecek saha kenarına baktığında takımla çırpınan bi isim gerekli. en olabilecek kişi maalesef hikmet karaman’dı kaçırdık. belki hakan keleş aklıma geliyor.

_________________
münferit güçlüler.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2020, 09:29 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
06 Haz 2017, 18:46
Mesajlar:
471
Konum:
Balçova
[tweet]https://mobile.twitter.com/sirtlAnkaragucu/status/1235986056153124865[/tweet]

Geçmiş olsun, kıymetli 1 puandan olmuşsunuz. İnanıyorum ki düşmeyeceksiniz, ha gayret.

_________________
Sadece Göztepe.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 08 Mar 2020, 14:09 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
05 Ara 2008, 01:41
Mesajlar:
198
Bu Rodrigues i bi tek ben mi begenmiyorum acaba .. Lüksemburg dan topçu mu çıkar ya, adam devamlı top eziyor faydasından çok zararı var. Takımda aşırı rahatlık var sezonun ilk yarısında sanki daha mücadeleci takım vardı. Bence bu durum hocadan kaynaklanıyor adamın kafasında küme düşmek ölüm değil gibi düşünceler var. Biz Kayseri, Konya, Malatya dan 3 ü düşer inş o gruptan biz çıkarız.

_________________
ŞAMPİYON ANKARAGÜCÜM


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2020, 03:39 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
19 Ağu 2003, 17:09
Mesajlar:
8471
Konum:
Ankara
Maçı bahcelievlerde bi mekanda izledik , sonra tribünden umut aradı (kick box antrenörü) onlarda geldiler mac sonu , Kemal (cingen) abinin oğlu Alper de yanındaydı , Alperi ben hem mahalleden tanır severim , hemde tribünden. Düzgün çocuktur. Çok sarhoştu, ayakta duracak hali yoktu ama acayipte canı sıkkındı. Sonra taksiye bindirdik eve gönderdik.. sordum neyi var diye umuta, Kemal Abi ile ilgili çok kötü bir durum anlattı. Yazmaya elim varmıyor ama durumu kötüymüş. Allah Yardımcısı Olsun.

Maca bile sevinemedik.

_________________
Biz Ankaragüçlüyüz!


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2020, 11:18 
Çevrimdışı

Kayıt:
21 Haz 2006, 03:29
Mesajlar:
10467
Konum:
Ankara
Kardeşim, neyi varmış Kemal abinin?

_________________
Ankaragücü


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2020, 22:05 
Çevrimdışı

Kayıt:
27 Eyl 2012, 15:16
Mesajlar:
4709
Düşersek Konya ve Gb maçı yüzünden düşeriz.

_________________
Since1910


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

diffensore
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 08 Haz 2020, 10:00 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Şub 2016, 15:13
Mesajlar:
207
Heurtaux'un alacakları yüzünden 3 dönem transfer yasağı geldi diye yazılmış. Hemen hemen oynamamış bir oyuncu çok yazık.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 08 Haz 2020, 12:10 
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt:
03 Haz 2009, 15:15
Mesajlar:
1530
bu hafta maçlar başlıyor, ilk maçtan ak koyun kara koyun belli olur. inş hızlı bir başlangıç yaparız

LYA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
iyi gününde kötü gününde hep beraberiz...


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

centrocampista
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2020, 10:38 
Çevrimdışı

Kayıt:
22 Kas 2017, 18:40
Mesajlar:
1975
Konum:
Ankara
faruk koca'ya gerçekten helal olsun. daha 5-6 ay önce yiğiner denen arkadaş devletin kurumu olan mke'den randevu bile alamıyordu. şimdi ato, aso, belediye başkanları, 30 tane ilçe başkanı, cumhurbaşkanı temsilciler beştepe'ye kadar geliyor. birisi tüm ankara kurumları birleşip destekleyecek dese rüya falan derdim.

bu saatten sonra düşsek bile bambaşka bi ankaragücü'nün temelleri atılıyor. altyapısıyla, geçmiş borçları temizlemesiyle, kurumsallaşmasıyla özlenen camia 1-2 seneye şekillenir.
olur da lige kalabilirsek seneye çok başka hayaller kurarız bu yönetimle.

_________________
münferit güçlüler.


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share

attacante
 Mesaj Başlığı: Re: Ankaragücü | 2019-2020
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2020, 10:59 
Çevrimdışı

Kayıt:
27 Eyl 2012, 15:16
Mesajlar:
4709
kubrick yazdı:
faruk koca'ya gerçekten helal olsun. daha 5-6 ay önce yiğiner denen arkadaş devletin kurumu olan mke'den randevu bile alamıyordu. şimdi ato, aso, belediye başkanları, 30 tane ilçe başkanı, cumhurbaşkanı temsilciler beştepe'ye kadar geliyor. birisi tüm ankara kurumları birleşip destekleyecek dese rüya falan derdim.

bu saatten sonra düşsek bile bambaşka bi ankaragücü'nün temelleri atılıyor. altyapısıyla, geçmiş borçları temizlemesiyle, kurumsallaşmasıyla özlenen camia 1-2 seneye şekillenir.
olur da lige kalabilirsek seneye çok başka hayaller kurarız bu yönetimle.

Mansur Yavaş'ın da deyimiyle 2023'te,Ankara'nın Başkent oluşunun 100 yılında şampiyonluğa oynayan bir takım oluruz inşallah.

_________________
Since1910


Başa Dön
  Profil  
Alıntı ile cevapla   Bookmark and Share
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 2223 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 223  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot], buonanotte, emrefb1907, eryetli, Google [Bot], Google Adsense [Bot], hsm35, Hydrozn, karadeniz, kuzeyinkrali, Lular, mstf1910, Overkill, rogermilla, TottiReiz, ütopikgezgin


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Geçiş yap:  


2001 Tribun Dergi Network

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye